Fibonacci Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #1461 Del Skrevet 28. februar 2006 Svisker og Biola står på huskelista mi nå! Fikk heldigvis letta litt på trykket i stad... Takk for hilsener TeddyToria og LinKri! Nå har jeg meldt meg på yoga for gravide her i Drøbak! Det sto litt lite info om priser og tider på nettet, og ingen svarte da jeg prøvde å ringe dit, men jeg meldte meg på via nettet og håper jeg snart får bekreftelse på at jeg er påmeldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 28. februar 2006 #1462 Del Skrevet 28. februar 2006 Så gøy med yoga! Hvis alt går bra med Lillemann, så tror jeg nok at jeg også skal melde meg på et kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 28. februar 2006 #1463 Del Skrevet 28. februar 2006 Så gøy at du har meldt deg på yoga! Da kan vi dele yoga-erfaringer etterhvert Ser forresten at det er lenge siden jeg har lagt igjen noen spor hos deg, men jeg følger med, altså! Og hos deg er det jo alltid masse liv! Jeg kan liksom ikke forestille meg å være gravid samtidig som man har en liten å passe på Det må være litt av en bragd! Jeg har ikke begynt å få sånne kynnere ennå, jeg Er det unormalt sent? I morgen er vi i uke 23. Du får ha lykke til med basking i snøen! Så håper vi at det gir seg snart, og at vårværet kommer tilbake fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. februar 2006 #1464 Del Skrevet 28. februar 2006 Huff...kranglete mage er ikke godt nei..sikkert det som gir deg magesmerter. Håper du får retta på det etterhvert !! Bare innom sånn snarest jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #1465 Del Skrevet 28. februar 2006 Peony: Skal tenke masse på deg i morgen! Lykke til vennen! Fru Biscuit: Ja, yoga blir bra tror jeg! Ang. kynnere så er det jo ikke alle som har dem eller merker noe særlig til dem. Har du av og til kjent at magen blir hard og stram, og holder seg sånn en liten stund? Det er jo ikke godt å vite om det er kynnere når man ikke har hatt det før. Skytte: Ja, magen er bedre, men jeg må nok jobbe litt mer med å få den på rett kjøl! Jeg måka snø utenfor her før jeg dro i butikken og i barnehagen, men det syntes jo knapt da jeg kom tilbake igjen. Måtte måke enda mere for å komme fram til huset... Og mannen brukte 2 timer på å komme seg på jobb i dag, og halvannen time på å komme seg hjem igjen. Jeg vet ikke hvor lei det overhodet er mulig å bli av snø og vinter, men sååå lei er jeg sikkert nå! Lagde kyllinggryte til middag i dag, den ble god synes jeg men Brage ville nesten ikke ha noe! Ble litt småfornærma jeg da! Nå er det noe klesvask som roper på å bli hengt opp her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. februar 2006 #1466 Del Skrevet 28. februar 2006 Innom og klemmer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 #1467 Del Skrevet 1. mars 2006 Innom for å ønske dere en strålende dag! Håper snøen reiser til varmere strøk og smelter snart,snø er bare oppskrytt i byen og rundt heimhusene syns jeg!! Vi vil ha vår!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1468 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja, vi vil ha vår! Snøen vil jo ingen ende ta! Jeg er lei av å måke, ble helt støl av all måkinga i går, og enda er det meldt masse snø utover dagen. Snørekord i ferd med å bli slått visstnok. Akkurat som det er noe stort! Og hvorfor må jeg våkne presis kl. 5 hver natt av at jeg må på do, og ikke klare å sovne igjen? Og hvorfor må mannen snorke så veldig akkurat da? Dritt-dag! Unnskyld utbruddene, men det bare MÅTTE ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 1. mars 2006 #1469 Del Skrevet 1. mars 2006 Er glad vi ikke har fullt så mye snø jeg, selv om det begynner å bli nok her også nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. mars 2006 #1470 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja, det laaaaver ned her også - hvilket det har gjort i hele natt også. Ser dessverre ut til at det bare tar seg opp og snør mer og mer og mer og mer og mer og mer og mer... *sukk* Blir helt :grine2: hver gang jeg ser en herlig avatar med Brage - han er jo bare den hjerteknuseren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1471 Del Skrevet 1. mars 2006 Markblomsten og TT: Med fare for å gjenta meg selv: Jeg synes det holder med snø nå!!! Det snør jo bare mer og mer. Hva er vitsen med å måke egentlig? Hadde det ikke vært for at jeg leverer og henter Brage i barnehagen, hadde jeg heller latt bilen stå og tatt bussen i dag og i morgen. Det er ikke noe gøy å kjøre rundt på dette føret, jeg er ganske fersk bilfører, og ikke sååå erfaren på vinterføre tross alt! Heldigvis har jeg ikke satt meg fast ennå, men jeg ser jo nok av andre som gjør det. I ettermiddag brukte jeg evigheter for å komme meg til barnehagen. Jeg skulle liksom være "lur" og ta en annen vei som var mindre bratt og mindre trafikkert, men ved avkjørselen til barnehagen sto jo 3 biler bom fast, den ene av dem en tulling med tilhenger som sperra alle muligheter til å ta av der. Hadde ikke noe annet valg enn å kjøre forbi og prøve å finne et sted å snu hvor det ikke var noen risiko for å kjøre seg fast og for alvor rote det til. Tror jeg brukte 3 kvarter (på en strekning som vanligvis tar 15 minutter) før jeg endelig kom fram til gutten min og vi kunne kjøre hjem (heldigvis uten mere trøbbel!). Nå er Brage og mannen skysset avgårde på babysvømming, og jeg håper inderlig at de ikke støter på noen problemer på veien. De kjører jo E6, og det burde være greit, der blir det i hvert fall brøyta i motsetning til trange små veier i Drøbak! Til middag tar vi bare rester av kyllinggryta fra i går. Den var veldig god, og det var masse igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #1472 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja, det er virkelig helt håpløst med all denne snøen som bare laver og laver og laver ned. Tok bussen til jobb i dag jeg da og stakkars mannen måtte måke hele innkjørselen da han kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1473 Del Skrevet 1. mars 2006 Mannen må nok til pers her også Heidi76! Jeg klarer simpelthen ikke mere! Er så støl og sliten etter måkinga i går, og bekkenet mitt sier full stopp! Hadde jeg vært høygravid nå er jeg sikker på at jeg hadde gått i fødsel bare av utmattelse og frustrasjon! Hvis jeg tok hårføneren min og koblet den til en kjempelang skjøteledning og satte den på full styrke... Kanskje jeg hadde klart å smelte bort litt snø! Hadde jeg hatt noen værguder her skulle de jammen fått seg en på tygga! :blaaveis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #1474 Del Skrevet 1. mars 2006 du skulle hatt min samboer med brøytebil og leieboeren som låner naboens snøfreser du!! *sender dem sponreks til bergen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. mars 2006 #1475 Del Skrevet 1. mars 2006 Ja skal si dere fikk snø der borte. Her er det jo bare småtteri i forhold. Håper magen er blitt bedre og at snøen roer seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 1. mars 2006 #1476 Del Skrevet 1. mars 2006 Hadde jeg hatt noen værguder her skulle de jammen fått seg en på tygga! :blaaveis: ← Enig med du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #1477 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Enig med du! ← Blir meg jeg også så blir vi en stor gjeng!!! Endret 2. mars 2006 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 2. mars 2006 #1478 Del Skrevet 2. mars 2006 Hvis jeg tok hårføneren min og koblet den til en kjempelang skjøteledning og satte den på full styrke... Kanskje jeg hadde klart å smelte bort litt snø! Hadde jeg hatt noen værguder her skulle de jammen fått seg en på tygga! :blaaveis: ← Jeg er også med! Stiller med hårføner og boksehansker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1479 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Enig med du! ← Blir meg jeg også så blir vi en stor gjeng!!! ← Jeg er også med! Stiller med hårføner og boksehansker ← Så bra! Nå skal vi ta knekken på all snøen! I dag er det på´n igjen... Brage har diaré og må være hjemme fra barnehagen! Det går visst en NY omgang med magesjau nå! Skal det ingen ende ta? I går kveld var det full fest i magen min! Skulle tro jeg hadde spist masse sukker og drukket 10 kopper kaffe, sånn som lillesøster holdt på! Men det hadde jeg altså ikke! Heldigvis fikk jeg sove uvanlig godt i natt. Ingen dobesøk, svært lite lyder fra Brage, og det lille som var tok mannen seg av. Og det snør fortsatt... Endret 2. mars 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #1480 Del Skrevet 2. mars 2006 Det snør her også men ikke like mye og tett som i går.... Nå syns jeg synd på lille B altså som har magesjau igjen. Håper det sklir fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg