Felicity Skrevet 15. februar 2006 #1341 Del Skrevet 15. februar 2006 på forrige onsdag sa Solveig at det var 4 uke igjen til fødselen tror jeg det var... Hun skulle komme tilbake rett etterpå. Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #1342 Del Skrevet 16. februar 2006 Det stemmer nok litt bedre ja....får slutte å uttale meg om ting jeg ikke har greie på. Håper du får en fin dag LT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #1343 Del Skrevet 16. februar 2006 Felicity og Heidi76: I dag er Brage og jeg hjemme. Jeg jobber ikke i dag, og siden B skal på kontroll på helsestasjonen, dropper vi barnehagen for han får bare vært der noen timer likevel. Det snør som bare det, så jeg må vel måke litt etterpå... Det virker ganske fjernt at om noen måneder skal liksom våren være her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. februar 2006 #1344 Del Skrevet 16. februar 2006 Sner det ENDA?? Vi hadde en kule her for to dager siden, men etter det har det bare regnet og regnet og regnet...og tåken ligger tjukk og tung! Ikke rart man blir sliten og nedtrykt! Lykke til på kontroll med Brage da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #1345 Del Skrevet 16. februar 2006 Ja.... ....det er meldt snø til og med søndag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #1346 Del Skrevet 16. februar 2006 HVA???!!!! Snart kan vi ikke se utepeisen vår mer for bare snø! Og så har vi ikke noe sted å gjøre av snøen vi måker lengre! På en dokumentar om Ringenes herre:To Tårn så jeg at de hadde noen kjempesvære "hårfønere" som de brukte til å smelte bort snø der de skulle gjøre et opptak. En sånn en skulle jeg hatt nå! Brage sover, og jeg skal brette litt tøy og gjøre litt annet småplukk, og så ut og måke snø så vi kommer oss til helsestasjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. februar 2006 #1347 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei hei vennen! Lenge siden sist. Men skal si denne dagboka skyter fart Men jammen er det nå koselig og da..... Tenker magen vokser og vokser. Åh så gøy! Håper det snart slutter å snø der borte hos dere. Her er det ingen snø og jeg har faktisk fått smaken på våren. Ha en super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. februar 2006 #1348 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvordan gikk kontrollen til Brage? Her det forøvrig ikke spesielt mye snø *bare for å gni det inn - igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #1349 Del Skrevet 16. februar 2006 Glossy og monja: Kontrollen gikk fint! Han gråt ikke da han fikk sprøyte engang. Men var overalt på kontoret til helsesøster og klatra på møbler etc. Han veier nå 11,4 kg og er 81,5 cm lang! Etter å ha måkt snø, vært på helsestasjonen, deretter på butikken og trilla tung handlevogn med Brage sittende oppi på snødekt parkeringsplass så er jeg litt... SLITEN!!! Vi snakkes jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. februar 2006 #1350 Del Skrevet 16. februar 2006 Han er ganske lik smurfen min i størrelse. Så flink han var som ikke gråt da han fikk sprøyte Du får slappe av nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. februar 2006 #1351 Del Skrevet 16. februar 2006 Ja, Brage er nok en tøffing! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. februar 2006 #1352 Del Skrevet 16. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. februar 2006 #1353 Del Skrevet 17. februar 2006 *kremt* Altså... ...nå er til og med JEG lei av snø!!! Etter to dager med høljende regn har et altså falt ytterligere 20 - 30 cm med våt sne i natt! Skal det ALDRI ta slutt!?? Ikke noe poeng med snø når den bare skal regne bort på null komma niks uansett! Bah! Æsj! Anyway - jeg håper du og dine får en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. februar 2006 #1354 Del Skrevet 17. februar 2006 Her er det også masse snø, sner nå også! Heldigvis er det enten traktoren eller sambo som måker snø her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #1355 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei alle sammen! Mannen måker snø han også, når han er hjemme. Men jeg må til pers på dagtid... Nå har jeg bare resignert, det snør fortsatt og jeg gidder ikke å irritere meg over det. Og jeg nekter å måke noe mer snø nå, for makan til vond rygg som jeg har nå skal man lete lenge etter! I går ettermiddag ble jeg bare helt akutt trøtt og eide ikke matlyst heller, så jeg gikk rett og slett og la meg i halv 7-tida! Der ble jeg liggende i ca. en time med kynnere og vondt i mage og rygg før jeg klarte å sovne. I løpet av natta våkna jeg mange ganger av at ryggen verka noe sinnsykt, og det føltes som jeg ikke klarte å røre på meg. Har fortsatt kjempevondt i ryggen og magen, og har bare lyst til å ligge rett ut. Er så sliten!!! Vel vel, i dag runder jeg 21 uker i hvert fall (eller 22, hvis jeg skal følge min egen termin)! God helg til dere som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. februar 2006 #1356 Del Skrevet 17. februar 2006 for 21 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #1357 Del Skrevet 17. februar 2006 Burde jeg bekymre meg over mye murringer i mage og rygg...? :klø: I stad ble jeg skikkelig svimmel også, mens jeg satt. Det svartna for øynene og suste i øra. Det var skikkelig ekkelt! Merker det hvis jeg reiser meg fort opp nå også. Mannen gikk med på å hente Brage, siden formen min er så dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #1358 Del Skrevet 17. februar 2006 Nytt magebilde (tatt i pysjen...) I dag er forresten første gang jeg har kjent spark øverst i magen (i navlehøyde)! Hittil har hun bare sparket nederst i magen, sånn i truselinningshøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 #1359 Del Skrevet 17. februar 2006 Heia du! Ikke god den formen din nei...Vet ikke hvordan det er med murringer og kynnere jeg desverre...Men det skader jo ikke å ringe JM å høre værfall! Håper formen din blir bedre og at du får slappet mye av i helga! Viktig det husk! Og så fin mage da :grine2: Jeg vil å ha sånn!!! Den blir jo aldri sånn som din! Du har liksom blitt litt forbilde........ Men det blir kanskje litt feil siden du har vært gravid før og da synes vel magen tidligere? Syns nå den er fin i allefall! Nå må jeg hente sambo før han får karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. februar 2006 #1360 Del Skrevet 17. februar 2006 Høres ut som om du skal ta det litt rolig framover. Ikke mer snømåking nå snuppa Tror ikke du skal bekymre deg over murringene om de ikke er regelmessige eller/og vonde, men gir det seg ikke skader det jo ikke med en telefon. Hurra for 21 (22) uker En uke nærmere å få se sjarmtrollet. Fiiin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg