-TeddyToria- Skrevet 9. februar 2006 #1221 Del Skrevet 9. februar 2006 HJEEELP!! Puppene mine er blitt svære som meloner og tunge som bly! Ut og kjøpe nye BH´er snart...? ← Da er vi to... Men jeg synes det er så eitrende vanskelig å finne noen gode BH´er i en forholdsvis stor størrelse, som sitter godt og som samtidig ikke koster flesk! Kjøpte en stroppløs en som sitter perfekt i anledning bryllupet jeg var i, måtte jo ha noe til tubetoppkjolen min... Men det var 500,- rett ut av vinduet med én gang, og jeg har i allefall IKKE råd til å bruke 500,- på hver BH fremover! Har du noen gode tips til hvor man får tak i gode amme-bh´er også, etterhvert? Siden du har vært igjennom det allerede én gang mener jeg... Kos deg med tøyvask- og brett, tur til posten og måking - bare ikke overanstreng deg slik at du får kynnere eller mer vondt i hodet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1222 Del Skrevet 9. februar 2006 Nå står det en lasagne i ovnen og godgjør seg! Gode amme-BH´er er ikke lett TT! Jeg har en veldig god en som jeg kjøpte på Lindex en gang, men husker ikke helt merket. Og nå må jeg vel opp i enda større størrelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1223 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva er det med Brage i kveld? Han bare hyler jo! De lagde forresten morsdagsgaver i barnehagen i dag! Er kjempespent på hva det er for noe... det er såklart hemmelig og jeg får ikke vite det før på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1224 Del Skrevet 9. februar 2006 Sånn var Torstein for noen dager siden. Jeg trodde kanskje det var luft i magen, og ringte legevakten for å høre om jeg kunne gi han noe. Der kunne damen fortelle meg at til guttebabyer i den alderen kunne steinene i pungen komme i klem og det er visstnok grusomt vondt. Vi tok av han bleien og rørte litt på dem - og han roet seg en liten stund etterpå. Men om det var det vet vi ikke da. Jeg har nå kanskje mer tro på jeksler jeg da. Jævla forbanna drittjeksler. Håper Brage roer seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1225 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg mistenker tenner jeg også monja - han roet seg til slutt, men det skulle ikke forundre meg om han våkner flere ganger før vi legger oss, og i natt. Og Dentinox-flaska vår klarte han å knuse forleden dag... og vi har glemt å kjøpe ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1226 Del Skrevet 9. februar 2006 Før var det så greit med smurfen for han fikk "tannbæsj", det gjør han ikke lenger, så det er ikke så greit å gjette. Håper dere får sove i natt iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. februar 2006 #1227 Del Skrevet 10. februar 2006 Håper natta har vært god... og Brage er i bedre form/humør... Ønsker deg en fin fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. februar 2006 #1228 Del Skrevet 10. februar 2006 håper hodepinen er helt borte i dag La Traviata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1229 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Jo takk Philippa, jeg er fin igjen nå! monja og Cr@sh: I dag er det nydelig vær ute, sånn ut-på-tur-vær. Det blir nok skitur med pulk på mannen og Brage i helga! Han våkna x antall ganger i natt, noen av gangene roet han seg faktisk selv, men det ble veldig urolig likevel. Kanksje derfor jeg føler meg lettere ødelagt i dag... Etter å ha levert B i barnehagen dro jeg og kjøpte et fuglebrett og 1 kilo med fuglefrø. Nå skal småfuglene her ute bli mette og gode! Må finne et bra sted til det, helst sånn at jeg kan følge med fra vinduet! Planene for dagen er: - Bake brød Snart ferdig etterhevet - Kjøre to klesvask 2. vask er i gang - Vaske badene - Skifte sengetøy Gjort - Betale regninger Gjort - Lage pannekakerøre Gjort Og innimellom skal jeg kose meg med Charlie og sjokoladefabrikken-DVD´en jeg henta i går! Endret 11. februar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1230 Del Skrevet 10. februar 2006 I dag er jeg 21+0 ifølge min egen termin (20+0 ifølge UL-termin) Lillejenta veier ca. 400 gram og er 26 cm lang fra hode til fot! Selv om hun har vokst mye, er hun tynn og spinkel fordi fettlaget ikke har blitt særlig tykt ennå. Det er fortsatt god plass i livmoren, og hun er svært aktiv! Hun gjør pusteøvelser der inne ved å trekke inn fostervann og "puste" den ut igjen. Klarer ikke å la være å tenke på Peony og at hun kanskje ikke kan glede seg over disse tingene for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. februar 2006 #1231 Del Skrevet 10. februar 2006 Klarer ikke å la være å tenke på Peony og at hun kanskje ikke kan glede seg over disse tingene for tiden... ← Signerer... Det er så ufattelig urettferdig og trist! Men jeg buster, håper og tror i det lengste... *ber* Gratla med 20 uker!!! Halvveis!!! Så fantastisk da, LT! Later til at du er like effektiv som Heidi på hjemmefronten jo! Jeg er jo elendig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1232 Del Skrevet 10. februar 2006 TeddyToria: Vel, jeg er litt treig i dag dessverre. Har ikke kommet halvveis på lista mi engang! Men brøddeigen min har hevet skikkelig bra, så nå blir det snart nybakt brød her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 #1233 Del Skrevet 10. februar 2006 Kan du ikke slenge inn oppskrifta på brødene dine her? Kanskje det er sånne idiotsikre som selv mannen i huset klarer å få til. for halvgått svangerskap!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1234 Del Skrevet 10. februar 2006 Det kan jeg selvfølgelig gjøre! Ikke noe avansert her i gården altså. Grunndeig: 11 dl væske (f.eks. melk og vann) 50 g gjær 1 ss sukker 2 ts salt ca. 1 1/2 kg (2,6 liter) mel 200 grader i ca. 1 time Melforslag: 1/2 kg hvetemel, 1/2 sammalt hvete grov, 1/2 kg sammalt rug grov (Ellers bruker jeg bare det jeg har av mel i huset, litt etter feelingen. Jo mer hvetemel, jo mer hever de.) Varm væsken til lunken (37 grader). Bryt opp gjær i bakebollen. Slå på lunken væske. Tilsett sukker, salt og mel. Hold av litt mel. Rør deigen sammen med sleiv eller i kjøkkenmaskin (jeg eltet i over 5 minutter for hånd). Dekk deigen til og sett den til heving på et lunt sted i 30-45 minutter. Bak ut til to brød, putt dem i smurte brødformer og etterhev brødene i 15-20 min. Stek brødene på nederste rille til de er gjennomstekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 #1235 Del Skrevet 10. februar 2006 Du er en knupp Da skal det bakes i monjaheimen i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. februar 2006 #1236 Del Skrevet 10. februar 2006 Et lite spor fra meg, prøver å holde meg litt oppdatert hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #1237 Del Skrevet 11. februar 2006 Herregud, er det mulig??? Jeg sovna på sofaen midt i Idol, og der ble jeg liggende helt til nå... Mannen prøvde å få meg ned på soverommet i stad, men jeg orka ikke røre på meg! Lenge siden jeg har vært sååå trøtt om kveldene. Pannakakene ble gode forresten. Brage spiste vanlige pannekaker, og vi spiste innbakte pannekaker med squash, tomat, champignon. løk og hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. februar 2006 #1238 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg må si at jeg lurte virkelig på hva du gjorde oppe midt på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 11. februar 2006 #1239 Del Skrevet 11. februar 2006 God morgen frøken! Sovnet du på sofaen i natt du? Hihi... Men så lenge du sov godt spiller det vel egentlig ingen trille! Bådet brødet du baktet og pannekakene du skriver om gir meg vann i munnen - matvrak som jeg er fortiden! Kanskje jeg skal begi meg ut i bakeland jeg også denne helgen!?? Håper i allefall at både du, mannen, Brage-gutt og gulljenta i magen får en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #1240 Del Skrevet 11. februar 2006 Skal si du fikk en god og lang lur på sofaen i går kveld/natt....det er fort gjort. Kanskje jeg skal prøve meg på litt brødbaking også. Tror jeg skal bake sjokoladekake i dag eller i morgen. Får se hvor trøtt jeg er når jeg kommer hjem. Ha en fin dag vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg