Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Enig med dere andre om at kjolen til Melby på gullfisken i går var forferdelig. Hun er jo ganske brei fra før og ble bare enda større i den kjolen...ikke veldig heldig selv om hun sikkert gjorde ett tappert forsøk på å se ut som en gullfisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen! :klem:

Ja, den kjolen til Sara Natasha Melbye var ikke akkurat flatterende... Hun så mer ut som en dorsk havfrue enn en spretten gullfisk! :ler:

Vi kjenner de to jentene som sang åpningssangen (Stem nå), forøvrig.

Mannen og Brage hadde en flott skitur med pulk i dag, og Brage sovna i pulken han! Jeg hadde meg en lang formiddagslur, og følte meg mindre kvalm etterpå, men merker bekkenet ganske mye i kveld.

Vi spiste kjøttkaker til middag og hadde is til dessert! :sikle:

Brage var i sitt ess og spiste til han nesten sprakk! :ler:

I kveld skal jeg brodere litt og se på "Skru´n som Beckham", har hørt at den er bra!

Tora var kjempefint monja! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre Peony!

Nå er jeg godtesjuk som vanlig... :sjenert:

Og tulla i magen holder fest! Hun er alltid mest aktiv om kveldene. I går fikk mannen kjenne endel spark, da var det lenge siden sist. Koselig! :hjerte:

Men hva skjer nå da? Det stikker og skjærer i underlivet på en sånn infernalsk måte! Sånn kan jeg ikke huske det var sist, før helt på slutten! :overrasket:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohei som det går unna her da!!

Var såå nydelige klær altså! Hvor har du kjøpt dem? Jeg må komme meg noe sted de har bedre utvalg på babytøy...Har bare lindex og cubus å velge i her...Men har ikke helt tråla dem enda da... :sjenert:

:hjerte: 10 års jubileum!! Det står det respekt av!! Har dere lagt noen planer eller? Blir nok både koselig og romantisk tenker jeg!

Ha en fortsatt fin søndag! :klem:

Klærne kjøpte jeg faktisk på Lindex, Skytte! Vanligvis finner jeg mer fint på H&M, i hvert fall av gutteklær. Er jo mye bedre utvalg av jenteklær da, stort sett overalt! Gøy å kjøpe litt kjoler, det er jo så mye søtt og fint! :hjerter:

Vi skal feire 10 års jubileet vårt med en bra middag på et fint sted i Oslo (vet ikke helt hvor ennå). Så skal vi på kabaret på Herr Nilsen etterpå! Det blir bra tror jeg! Gleder meg i hvert fall!

Nå må jeg ut og jakte på suuurt godteri!! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god hilsen i boken min La Traviata! :klem:

Ønsker deg en god uke med lille jente-babien i magen. Så herlig å vite hva som er der inne, mye lettere å planlegge ting da, regner jeg med. Også passer det jo så fint siden dere har Brage-gutten fra før av.

Sender soltanker til deg fra Maldivene jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det *MissS*! :klem:

Trøtt i dag... :Gjesp:

Brage var litt urolig i natt, så det ble ikke så altfor mye søvn! Nå er han i barnehagen, men han likte ikke at jeg gikk. Da ble det hyl... :grine:

I dag skal jeg jobbe hjemme. Har noen artikler jeg skal komme gjennom bl.a. Og så må det shines litt her hjemme!

Middagen i dag er sursøt gryte med svinekjøtt! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten begynt å merke vektøkning nå. Det har vært ganske store svingninger i dette svangerskapet!

Vekt før graviditet: 64,5 kg

Vekt ved første legekontroll: 66 kg

Vekt ved 2. legekontroll: 62 kg

Vekt ved 3. legekontroll: 61 kg

(Hjemme har jeg målt under 60 kg etter siste runde med omgangssyke)

Vekt ved forrige legekontroll beg. av januar: 64 kg

Vekt målt hjemme i går kveld: 66,7 kg

På denne tiden ved forrige svangerskap lå jeg ca. to kilo høyere. Kanskje jeg slipper å legge på meg fullt så mye denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her har det skjedd ting siden sist!!! Grattis med ei lita tulle!!!

:sjenert: Leste ikke alle sidene, men jeg kommer sterkere tilbake når jeg får tilbake en virusfri pc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget iss! :klem:

Nå er jeg ganske kvalm igjen. Kanskje jeg dropper noen av planene for i dag og slapper av litt i stedet...

Er så lei av å ha det sånn, når jeg egentlig burde være bedre, men så er jeg ikke det likevel.

Hoster og snufser igjen, blir aldri helt bra av forkjølelsen heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått lest et par bakgrunnsartikler for prosjektet mitt og sendt litt mail i forbindelse med jobben. Men så fikk jeg en veldig trist beskjed på telefonen fra mannen min.

Tanta hans døde i natt... :cry:

Det kom uventet, selv om hun var lagt inn på sykehus i romjula med nyresvikt, men det siste vi hørte var at nyrene ungerte igjen og hun snart skulle hjem.

Dette er så ufattelig trist for de som står igjen. Mannen hennes, barna, barnebarna. Ble helt satt ut... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist! Var mannen din nær tanten sin? Var hun gammel? Det er trist når familie dør, og man blir også minnet på sin egen dødelighet og at man blir eldre...

Klem til deg og mannen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er kjempetrist, hun var litt over 60 år, på alder med svigers. Men hun har vært mye syk og gått på medisiner i mange år. De lurte på om det med nyrene kunne være pga sterk medisinbruk over lang tid. Men det kom brått på. Mannen var ikke så fryktelig nærme henne, men vi tenker mest på døtrene hennes, på vår egen alder, som har mistet moren sin. Hun ene er gravid og allerede ganske utslitt da hun har et lite barn fra før av.

Og så de tre barnebarna hennes som har mistet mormoren sin.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom og skummleser alle sidene som har kommet siden sist jeg var innom.

Kondolerer så mye med tanta til mannen. Kjempetrist å miste et familiemedlem. Jeg mistet selv en kollega (min nermeste sjef) forrige uke i et brått dødsfall. Det var ganske guffent. Man blir helt satt ut!

Men ellers må jeg gratulere så mye med en liten jente. Kjempespennede. Har jo selv et lite håp om å få gutt først og så en jente, men vi får nå se hva det blir. (har ingen magefølelse for hverken det ene eller andre)

Fine navn dere hadde plukket. Selv liker jeg Linnea, men det gjør ikke mannen. Ellers likte jeg godt Ylva. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...