Susanna Skrevet 20. januar 2006 #921 Del Skrevet 20. januar 2006 Kjempe flott signatur! Tenk, ei lita prinsesse..! Ååå, jeg også vil ha en liten baby i magen! Mange nydelige navn dere vurderer. Det blir kjempe spennende å følge deg mot termin! Skjønner forresten godt du blir forvirret,og at det blir vanskelig å skulle følge med på ukene nå som terminen er forandret. 3D ultralyd høres så kjekt ut! Det har jeg også lyst til å prøve ved min neste graviditet God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. januar 2006 #922 Del Skrevet 20. januar 2006 Dere har funnet mange flotte navn, ja! Jeg synes jo Linnea er veldig fint, men de andre navnene står kanskje bedre sammen Brage? Tror Ylva er min favoritt! Tror nok det blir en 3D ultralyd på oss etterhvert også. Du, jeg er litt sløv - hvor skal du føde?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 20. januar 2006 #923 Del Skrevet 20. januar 2006 Joda Philippa, har tenkt litt på navn, men ikke bestemt oss for noe! Kan jo ramse opp de som er aktuelle: Oda Ylva Live Karen Synne Linnea (men vi kjenner noen som heter det...) ← Så flotte navn LT! Mannen min og jeg har også snakket om Linnea. Oda er jo også veldig fint da. Spennende å plukke ut navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. januar 2006 #924 Del Skrevet 20. januar 2006 :grine2: Ei lita tulle!! Gratulerer!! Dette var koselige nyheter ja! Flott at alt sto bra til! Men kjedelig med den terminjusteringen da...Men en ting er i allefall bombe sikkert og det er at ut kommer hun!! Og så fine bilder av Brage da! Skikkelig nydelige var de! UL bildene også,selv om jeg ikke er helt stø på sånne enda...Men så ryggraden ja!! Håper dere får ei kjempefin helg alle fire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #925 Del Skrevet 20. januar 2006 Markblomsten: Nei, terminberegning er ikke noe for pyser! Heldigvis finnes det terminkalkulatorer på nettet Heidi76: Yess, vi fikk rett begge to! Kvinnelig intuisjon IdaC: Ja, håper hun kommer rundt den terminen jeg tror er riktig, og dermed før UL-terminen! Jeg kom jo i gang av meg selv bare litt på overtid sist, og de sier jo at med andremann kan det gå enda raskere! Susanna: Du må få deg en baby i magen snart du også! Vi skal nok på 3D ultralyd denne gangen, det blir visst best resultat etter uke 24, så en gang i mars tenker jeg! Man får visst med video også! Peony: Jeg skal føde på SØF (Fredrikstad), det var der jeg var sist også. Begynner å bli kjent der! Det er jo en time å kjøre, men det blir det fort til A-hus også. Philippa: Ja, jeg tror ikke vi bruker Linnea så det er bare å stjele det! Skytte! Ut skal hun ja, om jeg så må dra henne ut selv! Skjønner at UL-bilder ikke er så lette å se på for utenforstående! Og disse bildene var ikke verdens beste heller. De vi fikk av Brage var mye klarere og skarpere, der så vi profilen hans og en hånd helt tydelig! Takk for masse tilbakemeldinger ang. navn! Jeg lurer på om det faktsik blir Oda jeg... Jeg har allerede begynt å tenke på henne som Oda! Selv om jeg liker Ylva veldig godt. Mannen og jeg har ikke diskutert det så nøye ennå! Oda passer best til en mørk jente og Ylva til en lys synes jeg! Så vi får se hvem som kommer ut av magen min og ta det derfra! I dag SNØR det. Og selv om det er fint med akevær og skiføre, så må jeg bare si at jeg er drittlei vinteren nå. Snømåking, vanskelige kjøreforhold, snø langt oppover buksebeina når man beveger seg ute, bilen må feies for snø etter bare å ha stått parkert 5 minutter... Etter å ha levert Brage i barnehagen, der han satte i gang med å male og såvidt hadde tid til å si hadet til meg, dro jeg på SHOPPING!! Er ganske fornøyd med utbyttet. - Til Brage: joggedress i fleece, en bukse, varm hettelue i fleece, sokker, votter - Til meg selv: 2 mammagensere, en mamma-olabukse, fine vinterstøvler på salg - Til lille jenta i magen (ja, kunne ikke dy meg): 2 bodyer, 1 kjole, pyjamas, strømpebukse og sokker Dessuten plukka jeg opp noen DVD´er og kjøpte tulipaner! Skal støvsuge og kjøre i gang klesvask etterpå, og i ettermiddag skal vi opp til mamma og pappa, spise hjemmelaget pizza og kose oss! Ha en fin fredag og riktig god helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. januar 2006 #926 Del Skrevet 20. januar 2006 Oda er også kjempefint! En venninne av meg fikk en jente i sommer, og hun heter Oda Marie. Enig i at Oda er mørk og Ylva er lys! Heldiggrisen som har vært og handlet til nestemann, det er jo mye enklere og morsommere når man vet hva det er! Har du forresten tenkt til å begynne å kalle henne noe annet enn nestemann (i dagboktittelen, mener jeg)? Jeg tror jeg må omdøpe Bitteliten hvis det blir en gutt nemlig, for det høres litt feminint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #927 Del Skrevet 20. januar 2006 Har tenkt på det Peony, har tenkt på det! "Nestemann" høres unektelig guttete ut! Nå skal jeg lade opp digitalkameraet, ta et nytt magebilde og så tenkte jeg å ta bilde av de nye klærne til Oda (?) så dere kan få se dem! De var nemlig veldig nusselige! Da jeg så etter klær ble jeg helt overveldet av hvor små klærne i 50-56 egentlig er. Jeg husker virkelig ikke at Brage noengang var så liten! Men det var han jo selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. januar 2006 #928 Del Skrevet 20. januar 2006 Jaaa, vi vil se bilder av klærne!! Du - hvor stor var Brage da han var født? Og hvilke størrelser brukte dere? Jeg og mannen var begge ganske store da vi ble født 52-54 cm og over 4 kilo. Og vil har fått en fin body i str. 50 som jeg lurer på om vi får brukt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #929 Del Skrevet 20. januar 2006 Brage var 3720 gram tung og 51 cm lang, han brukte str. 50 de to første ukene og så gikk vi over på 56. Hvis dere begge var lange som nyfødte ville jeg gått rett på str. 56! Men størrelsene varierer sånn fra merke til merke synes jeg, H&M klærne er små, mens KappAhl og Name It-klærne er store. Kan den lille 50-bodyen byttes Peony? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. januar 2006 #930 Del Skrevet 20. januar 2006 Gulljenta! Tror nok den kan byttes, men samtidig så vet man jo aldri hvor stor babyen blir, og det er kanskje greit å ha den liggende i tilfelle...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. januar 2006 #931 Del Skrevet 20. januar 2006 Åh, herlighet! Gratulerer med ei perfekt lita tulle i magen.... Tenk, en LILLESØSTER til Brage! Herlig å lese referat fra UL, herlig å se ny avatar med bilde av Brage - og flott banner i signaturen! Ha en kjempefin helg med familien og gulljenta i magen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2006 #932 Del Skrevet 20. januar 2006 Jaaaa - vil se bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #933 Del Skrevet 20. januar 2006 Ja, her kommer det bilder! To bodyer, strømpebukse og sokker pluss en kjole (den kjøpte jeg i litt stor størrelse) med en av bodyene inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #934 Del Skrevet 20. januar 2006 Og enten jeg er 17 eller 18 uker i dag - sånn ser magen ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 20. januar 2006 #935 Del Skrevet 20. januar 2006 Så flotte klær du har kjøpt da! Og fremdeles ahr du jo en flott gravidmage. Og det skal du enda ha en god stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. januar 2006 #936 Del Skrevet 20. januar 2006 *sukk* så søte jenteklær! Og så den magen din, da! I morgen skal jeg få mannen til å ta bilde av lille-kulen min også, da er jeg jo 16 uker på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. januar 2006 #937 Del Skrevet 20. januar 2006 For en fin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. januar 2006 #938 Del Skrevet 20. januar 2006 Nydelig mage og nydelig klær!! God helg og kos deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 20. januar 2006 #939 Del Skrevet 20. januar 2006 Så søte klær!! Og så fin mage du har!! hvor får man bestilt sånn 3D UL da mon tro?? :klø: Har jeg lyst på og... Men vet ikke om de har det her jeg bor Kjempefint bilde av Brage du har brukt som avatar Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. januar 2006 #940 Del Skrevet 20. januar 2006 Så herlig med ei lita jente..... Gratulerer, gratulerer Og så herlig signatur du har da :grine2: Håper helga blir god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg