Ephemera Skrevet 19. januar 2006 #901 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei! Er her inne og snikleser litt, jeg... Så koselig å lese om UL! Også å få ei lita jente når du har en gutt fra før!! Kan det bli bedre? *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. januar 2006 #902 Del Skrevet 19. januar 2006 Så flott med fin info på UL! Også ei jente! Kunne det blitt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 19. januar 2006 #903 Del Skrevet 19. januar 2006 Så flott med ei lillesøster til Brage! Og at alt var bra! Var spennende å scrolle nedover nå ja. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #904 Del Skrevet 19. januar 2006 Her kommer noen ultralydbilder! De ble litt grå og diffuse, men ryggsøylen er jo tydelig, og man ser jo hva som er hode og kropp! Nå har jeg veldig lyst til å ta en 3D ultralyd i tillegg for å se den lille jenta vår litt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #905 Del Skrevet 19. januar 2006 Hehe... det kan se ut som det er en havfrue i vente...! På det siste bildet ligger hun jo og slår med "halen" sin! (Ikke bli bekymra nå, vi så beina hennes også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 19. januar 2006 #906 Del Skrevet 19. januar 2006 åååå, så kjønne bilder av snuppa! En ser jo henne godt der inne i magen din! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 19. januar 2006 #907 Del Skrevet 19. januar 2006 Så fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #908 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Nå har jeg vridd hjernen min grundig, men får det ikke til å stemme at terminen er så langt fram som 2. juli! Jeg vet jo når det skjedde, dvs. jeg vet når vi hadde ubeskytta hanky-panky, men befruktningen kan jo ha skjedd noen dager etterpå. Likevel; jeg testa positivt ca. 14 dager etter den berømmelige risiko-omgangen i høyet. Så hvis 2. juli er riktig, skulle jeg da ha fått positiv test bare en uke etter befruktnigen? Det er i så fall første gang i historien! Bare for å sette dette ned på "papiret": Siste mens: 13. september 2005 Gir termin 22. juni 2006 30. september 2005 (dag 18) Gir termin 25. juni 2006 Festesmerter av en annen verden: 8. oktober 2005 (dag 26) Positiv test: 14. oktober 2005 (dag 32) Termin 2. juli tilsier befruktning den 7. oktober, helt riv ruskende galt! Men det kan jo godt hende at det blir juli måned hvis jeg går på overtid, så nå har jeg stukket nesa inn i juli-klubben på SnartMamma og sagt hei! Endret 19. januar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. januar 2006 #909 Del Skrevet 19. januar 2006 Så nydelige bilder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 19. januar 2006 #910 Del Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer med et friskt og velskapt barn! :grine2: Og veldig gøy at du hadde rett i at det (antageligvis) er ei jente Fine bilder også! Jeg skjønner at du stusser over ny termin... Høres merkelig ut :klø: Men det er vel bare å finne seg i det? Jeg havner vel i juli-klubben jeg også, med termin 30. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 19. januar 2006 #911 Del Skrevet 19. januar 2006 Her var det lenge siden jeg hadde vært på besøk! Men det var iallefall masse koselig lesning i dag. Gratulerer så mye med en perfekt liten jentebaby i magen! Når det gjelder termindato, så tror jeg ikke jeg ville grublet for mye på det. De sier jo både at fostre vokser litt i rykk og napp, og dessuten at det varierer litt fra kvinne til kvinne hvor langt et svangerskap er. Det eneste som er sikkert er at babyen kommer når den er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. januar 2006 #912 Del Skrevet 19. januar 2006 Åhh så fantastisk!!!! En liten jente *smelt* Jeg var innom en liten tur på jobben for å lese resultatet, men hadde ikke tid til å legge igjen hilsen. Men gratulere så mye!!!!! Åh så spennende! Litt rart med den terminen din. Hadde en venninne som det skjedde samme med. Fikk en helt annen termin enn hun selc hadde regnet med. Men som du sier så var hun jo selv klar over når de hadde hatt sex. Hun gikk noen få dager over tiden i følge UL termin, og da hun fødte ragerte jormoren på at morkaken var så på overtid at hun mente at venninnen min uten tvil hadde gått 17 dager over tiden Og DA ble det rett etter hennes egen termin. Så stå på ditt du, hvis du mener det er det riktige. Venninnen min fødte en stor gutt!!! kanskje dere kan få en til UL og en stund og da fikke terminen en gang til?? Men uansett - Masse gratulerer til hele La Traviata familien!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #913 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei Cr@sh, fru Biscuit, fruE og Glossy! Jeg stoler mest på min egen termin, men det er jo 2. juli som står som termin på papirene mine, og hvis jeg går mye på overtid så kan det jo fort bli FOR mye overtid...? Har ganske lyst på en ny UL etter hvert, har hørt så mye om 3D ultralyd, kunne vært artig å prøve. Og da får jeg sikkert enda en ny termin... Jaja, fruE har jo helt rett i at hun kommer når hun er klar! Brage kom omtrent rundt mens-terminen min, som ifølge UL var 4 dager på overtid. Så jeg tror egentlig ikke det var så mye på overtid jeg Nå vet jeg sannelig ikke hvordan jeg skal regne uker og dager lengre! Ifølge gammel beregning er jeg liksom 18 uker i morgen, men så er jeg nå ifølge ultralyden bare 17 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 19. januar 2006 #914 Del Skrevet 19. januar 2006 Så fine bilder av lille prinsessen! Spør igjen jeg - har dere begynt å tenke jentenavn, som vi kan få høre?? Natta LT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #915 Del Skrevet 19. januar 2006 Joda Philippa, har tenkt litt på navn, men ikke bestemt oss for noe! Kan jo ramse opp de som er aktuelle: Oda Ylva Live Karen Synne Linnea (men vi kjenner noen som heter det...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 19. januar 2006 #916 Del Skrevet 19. januar 2006 Så fine bilder av deres lille prinsesse! Veldig hyggelig å se deg i juliklubben på SM! Snakket med jordmoren min om det med termin - som jeg sa til henne så vet jeg jo når jeg hadde eggløsning. Men hun sa at det er litt som med å plante frø - du kan plante 10 frø på nøyaktig samme tid, men de vil alle blomstre forskjellig. Slik at noen ender opp med et lenger eller kortere svangerskap enn "normen", og at målingen ved UL dermed blir mer riktig fordi den ser på hvor langt frøet har kommet i blomstringen. Sånn skjønte i hvert fall jeg det, men det er jo mulig det er feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #917 Del Skrevet 19. januar 2006 Du har sikkert rett Peony - dette gjorde i hvert fall at vi kom i samme terminklubb, og er ikke det superkoselig så vet ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 20. januar 2006 #918 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Så herlige UL-bilder da. Og så flott signatur Skjønner at jeg har en lekse å lære angående terminutregninger innen jeg komme ri denne situasjonene. Kan ikke gjøre annet enn å :klø: Ha en finfin dag og helg Endret 20. januar 2006 av Markblomsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2006 #919 Del Skrevet 20. januar 2006 Åhhhh La Traviata - grattis så mye med en liten prinsesse i magen. Da fikk jeg rett denne gangen også (med 3% usikkerhet)! Dere har mange fine navn på listen deres. Ylva og Oda er kjempefine som står fint til Brage. Fine bilder du har lagt ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. januar 2006 #920 Del Skrevet 20. januar 2006 Gratulerer så mye med en liten prinsesse i magen din! Det må være fantastisk å få vite at alt står bra til og at hun fikk sett kjønnet også. Det var kjedelig at terminen din ble forskjøvet, men vet om flere som har vært sikre på når det har skjedd, men terminen har allikevel blitt forskjøvet. Får håpe at hun kommer ut tidsnok, siden det er andremann så er vel sjansen ganske stor på at hun enten kommer litt tidligere eller rundt terminen. Ha en fin dag Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg