Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #861 Del Skrevet 18. januar 2006 Åhh, det var spennende lesning La Traviata. Sier man ikke at ett svangerskap er 40 + 2 da? I så fall så var du bare 2 dager over termin, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 18. januar 2006 #862 Del Skrevet 18. januar 2006 Så koselig å lese La Traviata! *gåsehud* Gleder meg til det en dag blir meg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 18. januar 2006 #863 Del Skrevet 18. januar 2006 Så koselig å lese! Et svangerskap virket plutselig ikke så langt... Jeg må være flinkere til å skrive i svangerskapsdagboken som mannen ga meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #864 Del Skrevet 18. januar 2006 Så koselig at dere likte lesningen! Svangerskapet gikk faktisk ganske fort... bortsett fra på slutten. Terminen min var 19.oktober, og han kom 4 dager etter det, så kanskje min tidsregning var feil og jeg da var 40+2 på termindatoen? Er ingen ekspert... Alt er gærent i dag. One of these days... Brage gråt da jeg gikk fra barnehagen. Ikke noe gøy PC´en min på jobben streiker, og det stinker på kontoret igjen. Gikk et annet sted og lånte en maskin i påvente av IT-ansvarlig, men jeg fant ikke de papirene jeg skulle ha osv. osv. Vel, snart skal jeg hjem og slappe av litt. Og i morgen er det ultralyd! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. januar 2006 #865 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har nå lest alt og sett det levende for meg og liksom overført det til meg selv! Noe som selvsagt resulterte med noen krokodilletårer...! Takk for at du tok det med,det var virkelig koselig lesning og nå gleder jeg meg bare enda mer til fortsettelsen!! Ikke bra at denne dagen var på skeiva...Men har ikke den du deler kontor med mulighet for å spise et annet sted??Kjenner nesten lukta bare du skriver om det. Kjøleskapet vårt er så og si tomt..jeg kaster alt som ser heslig ut eller som lukter rart Får håpe dagen blir bedre når du kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #866 Del Skrevet 18. januar 2006 Nå ble jeg rørt selv Skytte, over at du levde deg så inn i det! Skal si fra neste gang jeg ser han som vi deler kontor med igjen. Jeg har jo ikke sett ham spise på kontoret, men det stinker altså noe jævlig etter ham! Han er lite på kontoret, men klarer altså å spre denne lukta likevel. Sist jeg var på biblioteket lånte jeg "Lille venn, hva nå?" av Gro Nylander, og er godt i gang med lesingen. Ble litt urolig av å lese følgende: "Noen psykologer mener at tiden mellom halvannet og to år er den vanskeligste med tanke på familieforøkelse." Det sto en del om sjalusi, også noen råd og tips som sikkert er gode å ta med seg... Og veldig mye av det som sto om barn på halvannet år stemmer på Brage allerede nå! Ganske betegnende heter kapitelet "Tornado på halvannet år" Han er jo overalt på en gang, og elsker å gå sine egne veier og finne på masse rart når vi egentlig skal av gårde, f.eks. i barnehagen. Og han ler av fryd underveis! Han har jo ikke så mange ord ennå, og setter dem ikke sammen, men bablinga er det ingenting å si på. Han skjønner masse av det vi sier til ham. Når vi spør "hvor er ballen?" eller "kan Brage hente ballen?" så leter han etter den, og kommer og gir oss den etterpå, veldig stolt. Jeg har slutta å amme nå, det ble så vondt til slutt. Og jeg ville jo uansett slutte i god tid før den nye babyen kommer, har ingen planer om å amme to stk. nei! Tenk at i morgen får vi se den lille bebissen vår på UL! Håper vi får mange fine UL-bilder som jeg kan vise frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. januar 2006 #867 Del Skrevet 18. januar 2006 Så herlig lesing, LT :grine2: Jeg er skikkelig spent på resultatet av UL i morgen Spent på om det er en liten gutt eller jente der inne. Hadde vært koselig med an av hver (men jeg tror du ender opp med tre barn jeg ) Og du..... vi er i PP1 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #868 Del Skrevet 18. januar 2006 Så herlig lesing, LT :grine2: Jeg er skikkelig spent på resultatet av UL i morgen Spent på om det er en liten gutt eller jente der inne. Hadde vært koselig med an av hver (men jeg tror du ender opp med tre barn jeg ) Og du..... vi er i PP1 nå ← Ååååh, håper det klaffer fort for dere monja!!! Tre barn ja, vi har jo tenkt tanken! Men ikke tre tette Kan godt hende det blir to gutter på rad for oss. Jeg hører bare på magefølelsen min, og den sier altså jente denne gangen! Det kan godt hende jeg tar feil! Time will show! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. januar 2006 #869 Del Skrevet 18. januar 2006 Ønsker meg gjerne en gutt til jeg. De er veldig hyggelige (som jeg tenker meg Krompen ville formulert seg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. januar 2006 #870 Del Skrevet 18. januar 2006 Jepp, jeg tipper en liten jente I morgen får vi kanskje vite svaret Spennende! Og det var utrolig fin lesning om forrige svangerskap! Koselig å se tilbake på det.. Jeg har kopiert dagboken min over til word, så jeg lurer på om ikke jeg skal lese litt i den etterhvert.. Gleder meg til i morgen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. januar 2006 #871 Del Skrevet 18. januar 2006 Imorgen blir det spennende ja!! Tenk å få hilse på den lille hybelboeren...*sukk* Herlig å leve seg inn i slike historier Har lest en del fødselshistorier idag og ledd endel for meg selv når jeg har tenkt på hva jeg sikkert kommer til å si(rope)til sambo i kampens hete Ja du må si til han at han må slutte å stinke!! Stinkypeople og mat,tog,buss etc etc er så fælt!! Lykke til imorgen! Gleder meg til å lese om det! Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 18. januar 2006 #872 Del Skrevet 18. januar 2006 Så spennende med UL i morgen La Traviata!! Vil dere vite kjønnet? Jeg har nå en følelse av at det er en liten der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #873 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja, vi vil vite kjønnet, hvis det går an å se det! Ultralyden er ikke før kl. 14, tar ca. 1 time å kjøre dit, og på vei hjem henter vi Brage i barnehagen. Men jeg lover å komme med rapport så fort vi stikker nesa innenfor døra her hjemme, sikkert i fire-tida! Er så rar i magen i kveld jeg, noe jeg har spist kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. januar 2006 #874 Del Skrevet 18. januar 2006 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #875 Del Skrevet 18. januar 2006 Takk for det Chiquita! Klarer ikke å gå og legge meg, for jeg har så vondt i magen. Sånn har jeg det så ofte! Av og til er det helt klart fordøyelsen, andre ganger kynnere og ligamentsmerter. Sove får jeg uansett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #876 Del Skrevet 19. januar 2006 Lykke til på UL i dag La Traviata. Håper hybelboeren din vil vise skikkelig frem så vi får vite hvem som holder hus hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 19. januar 2006 #877 Del Skrevet 19. januar 2006 Lykke til i dag - jeg er så spent, så spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 19. januar 2006 #878 Del Skrevet 19. januar 2006 Nå har jeg kost meg med notatene dine fra forrige svangerskap - og, ja, jeg leste selvfølgelig alt! Høres ut som om du hadde noen tøffe uker på slutten... Vi får nyte de månedene som kommer nå, tror jeg. "Den milde midten" som Gro Nylander kaller dem Tenker på dere og UL i dag! Gleder meg til å få rapport når du er tilbake. fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 19. januar 2006 #879 Del Skrevet 19. januar 2006 Lykke til i dag. Spennende altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. januar 2006 #880 Del Skrevet 19. januar 2006 Åhhh er så spent!! Håper alt står bra til med den lille... Typisk at jeg skal på jobb klokken fire, men skal klare å lure meg inn en tur på dataen der... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg