Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #761 Del Skrevet 5. januar 2006 Er helt tom for idèer selv i dag. Mannen har lyst på pølse og potetstappe.....og det har ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 5. januar 2006 #762 Del Skrevet 5. januar 2006 Er du kvitt kvalmen? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #763 Del Skrevet 5. januar 2006 Heidi76: Det ble pasta bolognese på oss i dag! Felicity: Kvalmen kommer og går, men i dag har jeg faktisk ikke vært kvalm i det hele tatt! Mens andre dager blir jeg helt satt ut av kvalmen. Leste i det nyeste Foreldre&Barn at 7 av 8 såkalte "trendvogner" kommer veldig dårlig ut i tester! Hehe, vi har tenkt å kjøre seift og gå for Emmaljunga som søskenvogn, og fra før har vi en Simo-vogn som er like fin etter mange års bruk! Og så har jeg kost meg med H&M-katalogen, men var skuffa over det dårlige utvalget av mammaklær... Mye fine barneklær da! Og så har vi kveldens dilemma for en stakkars TV-slave: Skal jeg se på "Prison Break" eller den nye Karin Fossum-krimmen på NRK? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. januar 2006 #764 Del Skrevet 5. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. januar 2006 #765 Del Skrevet 5. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #766 Del Skrevet 5. januar 2006 Oi, så mange klemmer fra monja! :-) Her kommer noen tilbake: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #767 Del Skrevet 5. januar 2006 Neste uke blir jeg "filletante" til to små tvillinggutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. januar 2006 #768 Del Skrevet 5. januar 2006 Neste uke blir jeg "filletante" til to små tvillinggutter! ← Så moro! fra meg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #769 Del Skrevet 5. januar 2006 Ååååååh, dette var bare så gøy!!! Jeg lå på sofaen i stad, og begynte å kjenne litt bevegelser i magen. Jeg la hånda på magen, og der fikk jeg jammen noen spark i hånda! Det er første gangen jeg har kjent det utvendig! Mannen kom løpende og skulle kjenne han også. Og han fikk kjenne masse bevegelse, behøvde ikke å vente lenge engang! Virker som denne babyen er mindre sjenert for pappaen sin enn Brage var! Nå ble jeg bare så gira og spent på å få vite hvem det er som bor der inne. Vil ha ultralyd SNAAAART!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 6. januar 2006 #770 Del Skrevet 6. januar 2006 Heldiggrisen! Er så spent på hvem som bor inni deg, jeg også! Har hele tiden tenkt det er en jente, men det høres jo ut som en skikkelig fotballspiller, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #771 Del Skrevet 6. januar 2006 Heisann Peony! Ja, det blir så spennende med UL at jeg nesten ikke klarer å vente. Tror kanskje at det er en jente selv, mens mannen er overbevist om at det er en gutt! Jeg ønsker meg jo begge deler like mye da! I dag er jeg 16 uker på vei! Om ca. 2 uker vet vi kanskje hvem som er der inne, bare legen min og sykehuset kan få litt fortgang i tingene! I helga skal vi handle litt, bl.a. bæremeis som vi fikk penger til til jul. Og så trenger gullgutten noen nye klær! Mannen skal fortsette på rommet hans, først male et siste strøk og så begynne med gulvet. Det har tatt vannvittig lang tid det der. Jeg er så utålmodig etter å få soverommet vårt for oss selv igjen, etter å lese på senga og slippe å snike meg stille i seng om kveldene. Nå har vi jo et barnerom til som bør pusses opp også. Mannen får litt å gjøre framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. januar 2006 #772 Del Skrevet 6. januar 2006 Må innom deg her også og ønske god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #773 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Takk for det, Skytte! Kanskje jeg skulle ta "Plumbotesten"! Plumbotesten: Ta morgenurin i et beger og tilsett to spise skjeer med plumbo - rør rundt og la stå i 30 minutter! Har du muligjet til å blande ute, gjør gjerne det, for det stinker!!! Se på fargen etter 30 minutter: Svart, brun eller rød = gutt Blå eller grønn = jente Høres ut som noe ordentlig griseri, men det hadde vært artig da! Endret 6. januar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. januar 2006 #774 Del Skrevet 6. januar 2006 for en test!! Jeg vil prøve den testen med gullring i hårstrå over hånda,men kommer ikke på hva som er hva av sirkel og pendling....Skjønner du hvilken jeg mener? Man er jo ganske nysgjerrig......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. januar 2006 #775 Del Skrevet 6. januar 2006 Så moro med så masse bevegelser! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #776 Del Skrevet 6. januar 2006 Cr@sh: Skytte: Hvis ringen går rundt i ring, går den i sirkel. Hvis den går fram og tilbake, pendler den! Vi prøvde ringtesten i stad, og den gikk både i sirkel og fram og tilbake! Så konklusjonen blir at det er en gutt og en jente der inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 6. januar 2006 #777 Del Skrevet 6. januar 2006 Nåble jeg forvirra her. Mente ikke skytte hva som gir gutt og hva som gir jente av pendling og sirkulering... :klø: Satser du på plumbotesten i helga eller? Kan tenke meg det stinker ja Signarturen din ble forresten veldig fin når du fikk en litt lysere blåfarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #778 Del Skrevet 6. januar 2006 Hehe, jo, jeg må ha vært helt i svime da jeg skrev det der i stad! Selvfølgelig var det det hun mente! Jeg har forstått det sånn at hvis ringen går i sirkel blir det jente, og hvis den går fram og tilbake blir det gutt! Men godt mulig at jeg tar feil altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. januar 2006 #779 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har forstått ringtesten likt som deg. Sirkel = jente og pendel = gutt. For min sin del sirkal ringen og ja, jeg prøvde plumbotesten. Den ble blågrønn om jeg ikke husker feil. Og hva fikk jeg? Ikke jente iallefall Så herlig å kjenne masse liv. Heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #780 Del Skrevet 7. januar 2006 Monja: Ja, disse testene er mest for gøy, sånn mens man venter på ultralyden... Jeg tar nok plumbotesten hvis vi har Plumbo i huset! Jeg har prøvd den blodskiftetesten tidligere forresten, og den sa jente. Det blir nok enten det ene eller det andre får vi håpe! I går tok mannen noen magebilder av meg, jeg synesjeg ser gigasvær ut jeg, og når jeg sammenligner med gamle bilder er det ganske lik størrelse som det var i uke 23 sist... Med klær og med magen framme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg