Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Heidi76! :klem:

Jeg vant i romjulsnøttene i går også! :hoppe:

Inne i en god stim nå virker det som! Kanskje jeg burde tippe Lotto og se om flaksen fortsatt er der! :ler:

Auau, jeg har så vondt i bekkenet mitt i dag! :sur:

Det er vondt i gå, særlig opp trappa. Nå sover Brage, og jeg skal hoppe i :dusje:

og så slappe av litt med avisa og en matbit.

Og ute snør det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin mage!! :hoppe:

Men er den større en det som er normalt i uke 14??? :klø: Hakke peiling jeg, men ser nesten sånn ut...

Jeg er sjalu... Vil også ha sånn pen stor mage.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg også iss!

Tja, magen er kanskje større enn vanlig, men nå er det ikke lenge siden sist jeg var gravid da. Magen var ikke akkurat flat i utgangspunktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Philippa: :klem:

Nå har vi drevet og snust litt på søskenvogner på nettet. Jeg synes denne var veldig fin jeg da! Det er en Emmaljunga Twin City Cross :tommel:

Håper vi kommer over noe tilbud eller at vi kan finne den i Sverige. Emmaljunga er jo svensk, så det burde jo være mulig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager så fin mage du har :) Men blir den så stor selvom du var gravid for ikke lenge siden? Du får vel ikke holdt dette hemmelig legre :) hehe.

Du er jaggu heldig. Har ingen mage enda jeg....

Men kaster opp gjør jeg...hehehe

Når skulle du på ul igjen?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann iss og Felicity! :klem:

Jeg har faktisk ikke fått innkalling til ultralyd ennå! Det teite sykehuset er så treige, eller så har de glemt meg helt bort. Skal ringe og purre på dem på nyåret! Det blir nok rundt 20. januar, da er jeg 18 uker på vei.

Magen er mye luft også altså... ;)

Nå driver jeg og leiter etter noen fine mammaklær på nettet. Det er ikke lett! Trenger en varm genser og en anvendelig bukse, men enten så er det altfor dyrt eller så har de ikke min størrelse. Æsj!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul!

Du, jeg tror nesten det må være to inni der... tenk at du bare er 2 uker lenger på vei enn meg!

Jeg kjøpte masse klær på Blooming Marvellous i England - bl.a. 2 par jeans som satt som et skudd!

Du kan jo kjøpe deg en lang, tykk cardigan med plass til magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken Peony!

Jeg liker ikke lange gensere... er litt sær sånn! Men har lyst på en omslagsjakke i ull som jeg så på mammahuset.no. Problemet er bare ar den koster skjorta! Og jeg har ikke veldig god råd for tiden.

H&M er vel og bra det, til sitt bruk, men sist jeg var der og kikka fant jeg ingenting jeg likte! Og Lindex her i nærheten har sluttet å føre mammaklær! Makan altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg ganske fornøyd! :tommel:

Har bestilt denne omslagsjakka fra mammahuset.no, pluss en klassisk svart bukse som passer til det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Grattis med premie fra kalenderkonkuransen! :)

Og tak for hilsener jevnlig i dagboken min! :klem: Jeg må innrømme at jeg ikke orker å oppdatere meg så voldsomt hos deg enda.. Men det blir nok bedre etter hvert. Gjør litt for vondt enda..

Ha en fortsatt fin romjul! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott mage, ja! Men det er vel ikke så uvanelig at den "popper" litt tidligere når det ikke er så lenge siden forrige graviditet? Ha en fortsatt fin romjul og en fortreffelig nyttårsfeiring!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...