Peony Skrevet 22. desember 2005 #681 Del Skrevet 22. desember 2005 Så god Brage er på avataren din, lille julesjarmøren til KG! Jeg benytter sjansen til å ønske deg og dine GOD JUL OG GODT NYTTÅR fra Peony, Peonymannen, vofseliten og ikke minst Bitteliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 22. desember 2005 #682 Del Skrevet 22. desember 2005 Neimenn, her har du jo graviditetsdagbok også. Var jo innom den andre dagboka di i går, men legger nå igjen en liten hilsen her også jeg God jul - håper formen stiger gjennom hele julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #683 Del Skrevet 22. desember 2005 TeddyToria, Heidi76, Skytte, Peony og Markblomsten: Nå er jeg fornøyd med meg selv Har gjort rent på kjøkkenet (skap og skuffer), støvsugd og vaska overalt her i 2. etasje pluss trappa. Brage sover fortsatt, og jeg syntes jeg fortjente en liten pause nå Bare to dager igjen til jul nå! Gleder meg som en liten unge jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 22. desember 2005 #684 Del Skrevet 22. desember 2005 bare innom for å ønske god jul til deg og dine :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 23. desember 2005 #685 Del Skrevet 23. desember 2005 Ønsker deg og dine en varm og god jul og et fantastisk godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. desember 2005 #686 Del Skrevet 23. desember 2005 I morgen er det juleaften Ønsker dere en riktig hyggelig julefeiring! Kos dere Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. desember 2005 #687 Del Skrevet 23. desember 2005 GOD JUL TIL DERE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. desember 2005 #688 Del Skrevet 23. desember 2005 Ønsker hele La Triviata familien en god jul!!! (vindusnal er notert slik at jeg vet om den om jeg får sjansen en gang...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #689 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Tusen takk for julehilsener smilepia, Philippa, April, Glossy og iss! I dag er jeg litt sigen og har mest lyst til å slappe av, men det gjenstår fortsatt noen punkter på lista over juleforberedelser. Krysser av for det jeg har gjort etter hvert: - Vaske 1. etasje Gjort - Skifte sengetøy Gjort - Stryke tøy - Pakke inn de to siste julegavene Gjort - Pakke til vi reiser bort 1. juledag Underveis - Pynte juletreet! Underveis - Legge pinnekjøttet i vann til i morgen Gjort Ellers har vi det meste under kontroll I dag er jeg forresten 14 uker på vei! Kjenner bevegelser stadig vekk. Bare sånne små dult, helt greit det, at det ikke er så kraftig ennå! Da vil jeg benytte anledningen til å ønske alle mine kjære KG-venner en riktig god jul og et godt nytt år! Endret 23. desember 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. desember 2005 #690 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei La Traviata! Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul og alt det beste for det nye året! Mange juleklemmer fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. desember 2005 #691 Del Skrevet 23. desember 2005 Gode juleønsker deg til deg og dine!!!! Jule- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. desember 2005 #692 Del Skrevet 25. desember 2005 GOD JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. desember 2005 #693 Del Skrevet 25. desember 2005 En ekstra liten 1. juledag- til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. desember 2005 #694 Del Skrevet 26. desember 2005 Fortsatt god julefeiring til deg La Traviata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 27. desember 2005 #695 Del Skrevet 27. desember 2005 Ha en fortsatt fin jul og et godt nytt år Gøy og kjenne spark. Jeg kjenner nok ikke noe enda, fordi morkaka ligger forran. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #696 Del Skrevet 27. desember 2005 til dere alle! Tenk at jeg vant i julekalenderen da! Er helt overveldet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. desember 2005 #697 Del Skrevet 27. desember 2005 til dere alle! Tenk at jeg vant i julekalenderen da! Er helt overveldet jeg! ← Kjempemoro! MASSE GRATTIS!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. desember 2005 #698 Del Skrevet 27. desember 2005 Innom deg her også jeg! Håper du koser deg i romjula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 27. desember 2005 #699 Del Skrevet 27. desember 2005 Hvordan julekalender? og hva vant du da? Er formen din bedre? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #700 Del Skrevet 27. desember 2005 Hei Cr@sh, Skytte og Felicity! Det var KG´s julekalender jeg vant i, Felicity! Premien var en barne/søskenfotografering til en verdi av kr. 1200,- Formen min er jevnt over bedre, men jeg merker at det har vært noen travle juledager, og hormonene mine er litt på tur også merker jeg. Men nå er vi hjemme igjen og skal slappe av litt mer. Borte bra, men hjemme BEST Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg