Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Tusen takk alle sammen! :klem:

Nå skal jeg snart gå og legge meg. Er så trøtt, men måtte innom her først!

Brage hadde ganske høy feber i kveld, ville bare sitte på fanget og kose. Når han er syk blir han veldig "baby" liksom, vil bare holdes, strykes og klappes og helst ha pupp av meg. Og det får han jo.

Nå har jeg fortalt om mini til to venninner til! De ble kjempeglade, og hadde masse sympati for kvalmen og sånt. Antakelig kommer det ene venneparet til oss på nyttårsaften! Det blir kjempegøy, vi skal lage god mat og ta igjen for at vi ikke har sett dem siden i september!

I morgen skal jeg pusse vinduene og se om jeg kan finne juledukene - de har visst gjemt seg!

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, Heidi76! :klem:

I dag er det strålende vær, men kaldt ute. Brage er bedre, men har fortsatt litt diaré. Jeg er mere kvalm i dag, men det er nok fordi jeg holdt på i ett i hele går, med Brage, husarbeid og innkjøp av de siste julegavene.

I dag har jeg handlet inn marsipan, kokesjokolade, nougat og annen pynt til juleverkstedet vårt i morgen! Vi farger marsipanen med konditorfarge, ruller kuler eller andre ting, dypper i smelta sjokolade og pynter med kakestrøssel, kokos, en halv valnøtt el.l.

Nydelig godteri å sette fram på julaften! :sikle:

Nå har jeg rydda kjøkkenet, satt i gang en klesvask og tenkte jeg skulle ta en matbit og en kaffekopp her ved PC´en før jeg gyver løs på vindusvasken... Jeg hater å vaske vinduer! :sur:

I morgen skal jeg også pusse sølvtøy, det er ikke akkurat mye bestikk vi har foreløpig, men det trengs å pusses!

Nå synes jeg magen buler litt mere ut selv om jeg har på meg klær. Litt mer synlig for utenforstående liksom! :)

God tirsdag folkens! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med juleforberedelser! Ikke ta deg helt ut, da!

Godt å høre at Brage er litt bedre, ikke noe godt for hverken store eller små med magesjau :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peony: :klem:

HURRA!!!

Ferdig med vindusvasken, og Brage sover fortsatt. Så nå driver jeg og laster ned litt julemusikk fra nettet som jeg skal brenne på CD og ta med på juleverkstedet i morgen! :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med rene vinduer. Svigermor har en super nal med en sånn mikrofiberklut på. Den er bare helt super og gjør vindusvask til en sann fryd og lett som en lek. Kluten skal bare fuktes så vidt med kaldt vann, så vasker men over vinduet og går over med nalen etterpå. Ingen skjolder, ingen såperester og ingen merker.....ja den er bare helt utrolig. :tommelsmil:

Høres koselig ut med juleverksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har kjøpt den på home-party. Skal spørre henne hva det heter så kan du jo sjekke opp om det finnes noen som driver med det i ditt distrikt. :tommel:

Men det er virkelig en mirakuløs, fantastisk vindusvasker. Bruker ikke lange tiden på å få rene vinduer for å si det sånn. Nå har hun kjøpt seg en ny sa hun så jeg skal få arve hennes gamle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Oi - Heidi, du må finne ut hva den heter eller hvor hun har kjøpt den - sånn vil vi ha!

Enjo!

DET er nok nalen det er snakk om - alle Enjo-produkter er helt sinnsykt gode - de er eksperter på mikrofiber og det hele. Har akkurat investert i baderomspakken deres...med kluter, hanske og spesielt kalkmiddel som gjør underverker! :tommel:

Nalen skal være super, sammen med moppen...som står av seg selv! Skal ha et Enjo-party selv over nyttår - får masse fint da, gratis og til billig penge. Er forholdsvis dyre produkter, men de har jo 4-5 års garanti bare på klutene og det er virkelig verdt det!

Ikke meningen å blande seg altså... :sjenert:

---

:kose: til deg La Traviata-vennen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nalen og de produktene fra Enjo høres jo kjempe bra ut!! Kanskje få til et lite home-kg-party?

Kos deg på juleverksted i morgen La Traviata! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har nok rett Teddy. Virkelig bra produkter men de koster som sagt endel.

Skal si vi har kuppet dagboken til La Traviata med vindusvask. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Den nalen fra Enjo hørtes helt genial ut - synd at man bare får den på homeparty!

Vindusvask er noe av det verste jeg vet, nest etter å stryke tøy... :sur:

I dag har jeg tatt noen bilder av Brage i nissedrakt! Litt vanskelig, med en sånn turbo gutt! :ler:

Vi skal avgårde på juleverksted om ikke så lenge. Gleder meg! :hoppe:

Ha det bra så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Heidi76! :klem:

Jeg spiste ikke opp noe av julemarsipanen faktisk! Så nå har jeg en isboks full av godis til jul :nisse:

Så fikk jeg kjøpt noen siste småting. Noen fine lys til å ha på bordet bl.a.

I kveld var jeg utrolig sliten, og sovna på sofaen, og der lå jeg resten av kvelden!

Hadde egentlig tenkt å lage delfiakake i kveld, pluss begynne med noe vasking, men det får heller bli i morgen!

Nå skal jeg kjapt innom noen andre dagbøker og gå og legge meg!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, men for en herlig liten nissegutt du har fått som avatar! :hjerte:

Ønsker deg og dine en riktig

GOD JUL

&

GODT NYTT 2006

:nissevink:

Håper dere koooooser dere alle tre, spesielt du med magen som vokser! ;)

Juleklemmer fra TT og lillegutten i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel isboks med julegodter. :sikle: Tror jeg må koke litt flere karameller for de har vi nesten spist opp alt... :rodme:

Ikke så lett så styre seg når det er så godt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...