Gjest Myztica Skrevet 12. desember 2005 #601 Del Skrevet 12. desember 2005 GRATULERER MED DAGEN!!! og GOD BEDRING Kjedelig med omgangssyke... Håper det går over like fort som det kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. desember 2005 #602 Del Skrevet 12. desember 2005 GRATULERER MED DAGEN KJÆRE VENNEN! Håper du hadde en fiiiin feiring på lørdag og at du har hatt og får minst en like fin dag i dag!!! ...ikke minst "husj og fysj" til omgangssyken! Bort med seg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. desember 2005 #603 Del Skrevet 12. desember 2005 Grattis med dagen da!!! Huff, dumt med omgangssyken.. du får bli fort friski.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. desember 2005 #604 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #605 Del Skrevet 13. desember 2005 Heidi76, LinKri, TeddyToria, iss og Lille Ballerina: Omgangssyken har gitt seg, jeg er fortsatt snylta forkjøla men klarte å kreke meg avgårde til jordmoren i dag. Hun fant litt blod i urinen, noe jeg ikke likte så godt, men ellers var alt bra. Hun sa det var for tidlig med hjertelyd i uke 13, men vi får se om ikke legen kan finne den utpå nyåret! Vi pratet litt, hun anbefalte litt forskjellig mot kvalmen (men jeg har allerede prøvd det meste), og hun mente at fødsel nr. 2 kom til å gå mye greiere enn fødsel nr. 1, og det var jo oppmuntrende. Har gått ned enda noen kilo pga omgangssyken, når jeg ser meg i speilet ser jeg ut som litt av et beinrangel, det eneste som er stort er puppene... Æsj, kvalmen herjer i dag, og jeg er litt redd for det med blod i urinen, har jo ikke blødd noe men engster meg for at det kan være noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. desember 2005 #606 Del Skrevet 13. desember 2005 Åååååhhhhh, jeg glemte bursdagen din GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN SKJØNNE LA TRAVIATA!!!!! Så synd at den ble ødelagt av omgangssyken. Godt å høre at du er bedre nå da. Blod i urinen? Har du sjekka for UVI? Det går sikkert bra vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. desember 2005 #607 Del Skrevet 13. desember 2005 Skjønner godt at du ikke er særlig begeistret for dette med blod i urinen, det er jo som regel aldri noe "godt tegn", uansett. Men det kan jo være flere grunner da, helt ufarglige...som et lite blodkar som umerkbart har spilt en dråpe blod i prøven din, men blødd så lite at du ikke har merket noe til det selv! Eller det kan rett og slett bare være en feil! Så lenge jordmor er rolig, tror jeg nok at du kan være det du også - du får heller bare være på vakt! Beinrangel med stooore boobies! Det må være litt av et syn! Selv ser jeg ut som en feit melkeku, men skikkelig BIG MAMAS, ikke mer å si om det... :grine2: Fødsel nr. 2 kommer til å gå bra skal du se. Nå vet jo ikke jeg noenting om fødsel i det hele tatt da, men du har jo vært så flink til å oppmuntre meg, så da må jo jeg kunne komme med noen trøstende ord jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 13. desember 2005 #608 Del Skrevet 13. desember 2005 GRATULERER MED GÅRSDAGEN LA TRAVIATA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. desember 2005 #609 Del Skrevet 13. desember 2005 Det går nok bra skal du se Gratulerer med gårsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. desember 2005 #610 Del Skrevet 13. desember 2005 God bedring kjære deg! Kos deg med tv-kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 13. desember 2005 #611 Del Skrevet 13. desember 2005 God bedring! Uff, håper ikke blodet i urinen er noe å bekymre seg for... sa jordmor hva det kunne komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. desember 2005 #612 Del Skrevet 13. desember 2005 Sa ikke jordmor noe om blod i urinen da?? Det kan jo være forskjellige årsaker til det, som TeddyToria sier. Blod i urinen kan også være et tegn på UVI, men da pleier det som regel å være utslag på nitrit eller hvite (eller begge deler) i tillegg... Får håpe det ikke er noe å bekymre seg for Går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #613 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei på dere monja, TeddyToria, Philippa, Lille Ballerina, iingvild, Peony og LinKri! Jordmoren spurte om jeg hadde noen tegn på uvi, men det har jeg ikke. Det slo bare ut på blod, ikke hvite blodlegemer og nitritt. Jeg har heller ikke blødd noe, men synes utfloden min har lukta rart i det siste... Hun sa at noen har blod i urinen under svangerskapet uten at man finner noen årsak, men anbefalte at jeg tok med en urinprøve når jeg skal til legen neste uke. Mannen jobber seint i kveld og jeg er superkvalm og puster like tungt som Darth Vader, nesespray hjelper i 10 sekunder cirka, så tetner jeg til. Er så LEI av den forbaska kvalmen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. desember 2005 #614 Del Skrevet 13. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. desember 2005 #615 Del Skrevet 13. desember 2005 Man kan ha UVI uten å ha noen særlige symptomer og... Men hvis det fortsatt er utslag, ville jeg bedt dem om å sette en prøve til dyrk jeg da... Det er i alle fall det jeg ville ha gjort GOD BEDRING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 13. desember 2005 #616 Del Skrevet 13. desember 2005 Håper den grusomme kvalmen forsvinner snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. desember 2005 #617 Del Skrevet 13. desember 2005 Hva er egentlig UVI? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 13. desember 2005 #618 Del Skrevet 13. desember 2005 Hva er egentlig UVI? ← UrinVeisInfeksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #619 Del Skrevet 14. desember 2005 Mange gode råd fra jentene over her så jeg har igrunn ikke så mye å tilføye. Håper du føler deg litt bedre i dag og at du ikke er like tett i nesa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. desember 2005 #620 Del Skrevet 14. desember 2005 Gratulerer med dagen som var og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg