Fru Biscuit Skrevet 9. desember 2005 #581 Del Skrevet 9. desember 2005 Gratulerer med 12 uker Det må være en lettelse å ha kommet så langt! Hva er neste milepæl? Du har en flott mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. desember 2005 #582 Del Skrevet 9. desember 2005 Åhhh, for en nydelig mage a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #583 Del Skrevet 9. desember 2005 Gratulerer med 12 uker Det må være en lettelse å ha kommet så langt! Hva er neste milepæl? ← Godt spørsmål fru Biscuit! Den største er vel fødselen, men før det har vi bl.a: 1) Å kjenne ordentlige spark innenfra (er litt i tvil om jeg har kjent det eller ikke) 2) Å være på UL-undersøkelse (rundt uke 18) 3) Å komme over grensa for når babyen kan overleve utenfor magen (uke 23 tror jeg) Takk for hilsener Skytte, Heidi76, fru Biscuit og April! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. desember 2005 #584 Del Skrevet 9. desember 2005 Flott bilde!! Har jo så fin mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. desember 2005 #585 Del Skrevet 10. desember 2005 Gratulerer med tolv uker LT! Kjempe fin mage! Ønsker deg en god lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. desember 2005 #586 Del Skrevet 10. desember 2005 Gratulerer med tolv uker, min venn. Og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 10. desember 2005 #587 Del Skrevet 10. desember 2005 Fy søren LT, så fin og gravid mage du har Har du vært på tidlig UL og sett om det er to? Du har jo den fine kulen på magen alerede Heldig du er. Gleder meg til min får en sånn fin kul som du har Fortsatt god helg klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 10. desember 2005 #588 Del Skrevet 10. desember 2005 Gratulerer med 12 uker!!! *misunnelig* Og for en fiiiiiin mage! *dobbel misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. desember 2005 #589 Del Skrevet 10. desember 2005 Grattis med 12 uker.... ... også den fine...og store... magen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #590 Del Skrevet 10. desember 2005 Takk takk... Blir helt forlegen jeg... Men magen er stor ja! Det er vel ca. 10 % baby, og 90 % luft, fett og slappe magemuskler! Har ikke vært på UL ennå Felicity, tror ikke at det er to der inne, men magen min har jo vært stor for ikke så lenge siden og utvider seg nok raskere av den grunn! Nå har gjestene mine dratt, og jeg sitter alene med KG (og da er man vel egentlig ikke alene? Mannen er på julebord med jobben og kommer nok seeeint hjem tenker jeg. Har fått så mye fin bursdagsgaver! Gavekort på H&M "Frelseren" av Jo Nesbø "Berlinerpoplene" og "Eremittkrepsene" av Anne B. Ragde Sesong 1 av LOST på DVD!! Et deilig strikka sjal som min mor har laget Gjett hvem som skal kose seg med LOST etterpå da! Jeg fulgte ikke med på det fra begynnelsen av, så her er det mye jeg ikke har sett. Og masse ekstramateriale! Jubaluba!!! Holder på å scanne inn fotografbildene av Brage også. De ble sååå fine. Legger dem ut i den andre dagboka Tudelu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. desember 2005 #591 Del Skrevet 10. desember 2005 GRATULERER MED DAGEN VENNEN MIN Så masse fint du fikk! jammen er det gøy å ha bursdag Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #592 Del Skrevet 10. desember 2005 Bursdagen min er på mandag Men feiret den i dag! Tusen takk for gratulasjoner Charmina! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. desember 2005 #593 Del Skrevet 10. desember 2005 Bursdagen min er på mandag Men feiret den i dag! Tusen takk for gratulasjoner Charmina! :klem: ← ups Kommer inn og feirer mere på mandg jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2005 #594 Del Skrevet 10. desember 2005 Gratulerer med 12 uker For en flott mage du har. Det er vel ikke umulig at det er den lille du har kjent, for man kjenner vel bevegelser litt tidligere den andre gangen? Heldig du som kjente alt i uke 15 forrige gang. Måtte vente til uke 19 jeg Håper du har en god helg med bursdag på forskudd, og at Brage blir frisk snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2005 #595 Del Skrevet 11. desember 2005 Så mye fint du har fått til bursdagen din. Flere gode bøker ser jeg også. Du burde virkelig glede deg til å lese Frelseren av Jo Nesbø, den syns jeg var kjempebra. Har du lest de andre bøkene hans? God søndag og fin bursdagsfeiring til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. desember 2005 #596 Del Skrevet 11. desember 2005 Gratulerer med 12 uker!! Så koselig at alle blir glade da du forteller det da Og så fin mage du har! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #597 Del Skrevet 12. desember 2005 Gratulerer så mye med dagen i dag, La Traviata! Håper du får en kjempefin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 12. desember 2005 #598 Del Skrevet 12. desember 2005 GRATULERER MED DAGEN TIL VERDENS BESTE LA TRAVIATA Håper du får en stråååålende dag i dag Stor bursdagsklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #599 Del Skrevet 12. desember 2005 Tusen takk for hilsener og gratulasjoner alle sammen! :klem: Har fått full pakke med forkjølelse og omgangssyke, mannen fikk også omgangssyken så i dag er vi hjemme begge to. Brage har sluppet unna så langt! Orker ikke å skrive så mye, men har fått mange koselige telefoner og SMS´er i anledning bursdagen, og så er det veldig koselig å komme inn her også og lese hilsener fra dere! *krype tilbake til senga* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #600 Del Skrevet 12. desember 2005 Huff så kjedelig med omgangsyke og forkjølelse. Håper det går fort over og at Brage slipper unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg