Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Gratulerer med 12 uker :klappe: Det må være en lettelse å ha kommet så langt! Hva er neste milepæl?

Du har en flott mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 12 uker  :klappe: Det må være en lettelse å ha kommet så langt! Hva er neste milepæl?

Godt spørsmål fru Biscuit!

Den største er vel fødselen, men før det har vi bl.a:

1) Å kjenne ordentlige spark innenfra (er litt i tvil om jeg har kjent det eller ikke)

2) Å være på UL-undersøkelse (rundt uke 18)

3) Å komme over grensa for når babyen kan overleve utenfor magen (uke 23 tror jeg)

Takk for hilsener Skytte, Heidi76, fru Biscuit og April! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren LT, så fin og gravid mage du har :) Har du vært på tidlig UL og sett om det er to? Du har jo den fine kulen på magen alerede :) Heldig du er.

Gleder meg til min får en sånn fin kul som du har :)

Fortsatt god helg

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk... :rodme:

Blir helt forlegen jeg... Men magen er stor ja! Det er vel ca. 10 % baby, og 90 % luft, fett og slappe magemuskler! :ler:

Har ikke vært på UL ennå Felicity, tror ikke at det er to der inne, men magen min har jo vært stor for ikke så lenge siden og utvider seg nok raskere av den grunn!

Nå har gjestene mine dratt, og jeg sitter alene med KG (og da er man vel egentlig ikke alene? ;)

Mannen er på julebord med jobben og kommer nok seeeint hjem tenker jeg.

Har fått så mye fin bursdagsgaver! :hoppe:

Gavekort på H&M

"Frelseren" av Jo Nesbø

"Berlinerpoplene" og "Eremittkrepsene" av Anne B. Ragde

Sesong 1 av LOST på DVD!!

Et deilig strikka sjal som min mor har laget :)

Gjett hvem som skal kose seg med LOST etterpå da! :hoppe:

Jeg fulgte ikke med på det fra begynnelsen av, så her er det mye jeg ikke har sett. Og masse ekstramateriale! Jubaluba!!!

Holder på å scanne inn fotografbildene av Brage også. De ble sååå fine. Legger dem ut i den andre dagboka :)

Tudelu! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 12 uker :hoppe:

For en flott mage du har. Det er vel ikke umulig at det er den lille du har kjent, for man kjenner vel bevegelser litt tidligere den andre gangen? Heldig du som kjente alt i uke 15 forrige gang. Måtte vente til uke 19 jeg :tristbla:

Håper du har en god helg med bursdag på forskudd, og at Brage blir frisk snart.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint du har fått til bursdagen din. :tommelsmil:

Flere gode bøker ser jeg også. Du burde virkelig glede deg til å lese Frelseren av Jo Nesbø, den syns jeg var kjempebra. Har du lest de andre bøkene hans?

God søndag og fin bursdagsfeiring til deg. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsener og gratulasjoner alle sammen! :klem: :klem: :klem:

Har fått full pakke med forkjølelse og omgangssyke, mannen fikk også omgangssyken så i dag er vi hjemme begge to. Brage har sluppet unna så langt!

Orker ikke å skrive så mye, men har fått mange koselige telefoner og SMS´er i anledning bursdagen, og så er det veldig koselig å komme inn her også og lese hilsener fra dere! :kose:

*krype tilbake til senga*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...