AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Han har ikke behandlet meg fint. Måned-ukentlige episoder av psykisk vold, ikke fysisk. I går var min grense nådd og jeg gjorde det slutt. Jeg er ganske sterk mentalt, så det har ikke gått så mye inn på meg ennå. Ble sammen før sommeren. Han skulle vært med meg hjem til familien min i jula. Fem dager på andre siden av landet. Hans familie bor i utlandet og han har få venner her. På tross av at han er slem, så synes jeg synd på han om han må feire alene. Bør jeg ringe å tilby han å være med? Han oppfører seg fint under andres øyne, så er ikke utrygg på å ta han med. Anonymkode: 08ac2...44f
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 20. desember 2021 Nei. Anonymkode: a3081...905 75
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Hvis du vil gjøre det slutt så tenker jeg at det kanskje er en dårlig ide. Anonymkode: 8ecb0...4c4 30
Snuffa99 Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Hvis du har selvrespekt gjør du ikke det. Denne type menneske fortjener å sitte alene julekvelden 26
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis du vil gjøre det slutt så tenker jeg at det kanskje er en dårlig ide. Anonymkode: 8ecb0...4c4 Det er slutt Anonymkode: 08ac2...44f 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 nei, ikke gjør det. Ikke driv med seigpining av dere begge. (evnt de stakkarne som må feire jul med dere) Anonymkode: 46a78...e49 22
NiceOrNothing Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har ikke behandlet meg fint. Måned-ukentlige episoder av psykisk vold, ikke fysisk. I går var min grense nådd og jeg gjorde det slutt. Jeg er ganske sterk mentalt, så det har ikke gått så mye inn på meg ennå. Ble sammen før sommeren. Han skulle vært med meg hjem til familien min i jula. Fem dager på andre siden av landet. Hans familie bor i utlandet og han har få venner her. På tross av at han er slem, så synes jeg synd på han om han må feire alene. Bør jeg ringe å tilby han å være med? Han oppfører seg fint under andres øyne, så er ikke utrygg på å ta han med. Anonymkode: 08ac2...44f Nei nei ! Da premierer du jo dårlig oppførsel . Det må du ALDRI gjøre 24
nordlending Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Jeg hadde ikke gjort det, spesielt med tanke på oppførselen hans, og at dere ikke har vært sammen så lenge. Tenker det kunne vært annerledes dersom dere f.eks. hadde vært gift i mange år, og skilte dere som venner. 21
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 Jesus. Nei. Anonymkode: edffd...b2d 22
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: nei, ikke gjør det. Ikke driv med seigpining av dere begge. (evnt de stakkarne som må feire jul med dere) Anonymkode: 46a78...e49 Vi har ikke dårlig tone. Foreldrene mine er det ikke synd på. De kjenner historien vår ut og inn. Er ikke seig pining av han, da ville jeg ikke gjort det. Han er litt empatiløs Anonymkode: 08ac2...44f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 dummeste jeg har hørt Anonymkode: 7970c...057 18
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 PS: kan tilføye at dette er en mann jeg kommer til å møte igjen ved flere anledninger. Så tenkete det var bedre å være storsinnet Anonymkode: 08ac2...44f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #13 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): PS: kan tilføye at dette er en mann jeg kommer til å møte igjen ved flere anledninger. Så tenkete det var bedre å være storsinnet Anonymkode: 08ac2...44f tenker det kan være greit og ikke ta han med. Men det virker jo som om du har bestemt deg. nå som du sitter og finner på grunner til hvorfor du må ha han med. Anonymkode: 7970c...057 20
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #14 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): PS: kan tilføye at dette er en mann jeg kommer til å møte igjen ved flere anledninger. Så tenkete det var bedre å være storsinnet Anonymkode: 08ac2...44f Jeg er som regel «open-minded» jeg også, men absolutt ikke når det gjelder å be en ufin eks med på julaften. Anonymkode: 549c4...4b4 21
NiceOrNothing Skrevet 21. desember 2021 #15 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi har ikke dårlig tone. Foreldrene mine er det ikke synd på. De kjenner historien vår ut og inn. Er ikke seig pining av han, da ville jeg ikke gjort det. Han er litt empatiløs Anonymkode: 08ac2...44f Du har jo ikke selvrespekt jente ! Hvem ønsker vel å feire jul med noen som ved flere anledninger har praktisert psykisk vold ? Ubegripelig 🙈 14
mulllakrekar Skrevet 21. desember 2021 #16 Skrevet 21. desember 2021 kjenner flere som TS. Hun er sikkert veldig snill men mangler kritisk tankegang. 7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #17 Skrevet 21. desember 2021 1 minutt siden, NiceOrNothing said: Du har jo ikke selvrespekt jente ! Hvem ønsker vel å feire jul med noen som ved flere anledninger har praktisert psykisk vold ? Ubegripelig 🙈 Tenker 5 dager går fort og har et avslappet forhold til jula. Føler et ansvar for han etter jeg inviterte han. Får kanskje ringe å høre om han har funnet et sted å være i jula, men han fortjener å være alene ja. Faktisk helt alene Anonymkode: 08ac2...44f 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #18 Skrevet 21. desember 2021 2 minutter siden, mulllakrekar said: kjenner flere som TS. Hun er sikkert veldig snill men mangler kritisk tankegang. Altså jeg har iallefall gjort det slutt, så noe kritisk tankegang finnes. I dette tilfellet tenker jeg det beste kanskje er å være det 'største menneske' Anonymkode: 08ac2...44f
NiceOrNothing Skrevet 21. desember 2021 #19 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker 5 dager går fort og har et avslappet forhold til jula. Føler et ansvar for han etter jeg inviterte han. Får kanskje ringe å høre om han har funnet et sted å være i jula, men han fortjener å være alene ja. Faktisk helt alene Anonymkode: 08ac2...44f Hadde holdt meg SÅ langt unna han hvis jeg var deg . Men det er så klart ditt valg . Vise omsorg for en mann som har vært så ufin mot deg . Hadde gitt en lang F i hvordan han feirer. Som man reder , ligger man . 13
Serafin Skrevet 21. desember 2021 #20 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Han har ikke behandlet meg fint. Måned-ukentlige episoder av psykisk vold, ikke fysisk. I går var min grense nådd og jeg gjorde det slutt. Jeg er ganske sterk mentalt, så det har ikke gått så mye inn på meg ennå. Ble sammen før sommeren. Han skulle vært med meg hjem til familien min i jula. Fem dager på andre siden av landet. Hans familie bor i utlandet og han har få venner her. På tross av at han er slem, så synes jeg synd på han om han må feire alene. Bør jeg ringe å tilby han å være med? Han oppfører seg fint under andres øyne, så er ikke utrygg på å ta han med. Anonymkode: 08ac2...44f Nei, selvfølgelig ikke. Du må være streng mot deg selv og holde ut. Skjønner at det er emosjonelt tøft, men hvis du har noe som helst selvrespekt så lar du være. Det er jo tross alt en grunn til at du gikk fra han. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå