AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 I den siste tiden har jeg begynt å tvile litt på partneren min. Jeg klarer ikke å sette ord på hva som skjer mellom oss. Jeg har prøvd å ta en prat med han. Men jeg får gang på gang beskjed om at jeg tenker for mye. Det som er greia, er at han gikk fra å være sofaslave til å skulle hard trene hver eneste dag. Ikke en eneste hvile dag. Noe jeg selvfølgelig ikke har noe i mot. Men som plager meg, er at han har begynt å sove med telefonen under puta. Jeg synes det er forferdelig mistenksom. Når jeg har tatt det opp, så sier han bare at «det er hans telefon, å jeg har ingenting på den å gjøre» ja, han har rett i det. Det er hans privatliv. Jeg har prøvd å si at han bare kan bytte kode på telefonen. Hvis han er så redd for at jeg skal snoke på telefonen hans. Det er en ting.. Det andre er at vi har snakket om barn, vi har prøvd i 1.5 år uten at jeg blir gravid, å til slutt tok jeg dette opp med legen. Ble sendt til gynekolog, hvor de har bedt om blodprøver. Noe jeg har gjort. Jeg fikk noen tabletter som skal utløse eggløsning. Men det som er greia nå, er jo at jeg har spurt han om han er klar for at jeg skal begynne på de tablettene, noe han ikke har klart å gi meg ett ordentlig svar på. Til slutt sier han at kan vi ikke bare ta det som det kommer?? Han vet at jeg sannsynlig må gå på de tablettene for å bli gravid. Men når han gir meg ett slik svar så frister det jo ikke å sette i gang. For jeg ønsker jo at han skal være sikker på at dette er noe han ønsker. Jeg føler bare at alt har blitt så annerledes de siste månedene. Å det går ikke ann å prate sammen uten at han skal si jeg overtenker. jeg har jo bodd med han en stund nå, å jeg merker jo når han da endrer seg. Men alt kom lissom på en gang. Treningsgal, gjemme telefonen også plutselig usikkerhet rundt barn. Han vil ikke prate med meg om noe. Blir fort slik at han blir sur på meg, å begynner å skrike til meg.. Noe som gjør at jeg da la vær å fortsette å prøve å snakke med han.. Jeg vil gjerne høre hva andre tenker om situasjonen.. overreagerer jeg, eller er det faktisk noe som ikke stemmer her? Jeg er så fortvilet rundt situasjonen. har kommet til et punkt nå, hvor Jeg føler det beste for meg er å forlate han.. men vil ikke ta et valg jeg kommer til å angre på.. Anonymkode: 79fdd...f31 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Dra til en venninne noen dager…. Han der driver med noe, tro du meg!! Er nok en annen dame dessverre… dumme mann. Sjekk tlf hans når han har sovnet!!! Anonymkode: 39a57...5c2 16
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Lat som du sovner og vent til du er sikker på at han sover, så tar du den. Og sjekk alt fort som f Anonymkode: 39a57...5c2 9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Absolutt alle tegn i boken på utroskap. Anonymkode: cb144...372 13
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 Trist å si men høres ut som han er utro eller mikroutro. Det er kjent manipulering fra sånne personer å vri det om til at det er partner som er for hysterisk, kontrollerende, usikker osv. Det er fordi du skal tvile på egne bedømminger så han slipper unna. Hadde det vært min partner hadde jeg krevd å få se på den telefonen og hvis han sa nei eller ble sur så hadde det vært svar nok i seg selv.... Ikke få barn med han, du fortjener ikke den smerten det er å ha vært frem noens barn og bli bedratt mens du går gjennom tungt svangerskap eller står på pinne hjemme med baby og gjør alt det beste du kan og han svikter deg med utroskap i mange år som han bare satser på at han klarer å holde skjult fra deg... Anonymkode: b30d2...3f6 9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Dra til en venninne noen dager…. Han der driver med noe, tro du meg!! Er nok en annen dame dessverre… dumme mann. Sjekk tlf hans når han har sovnet!!! Anonymkode: 39a57...5c2 Men han sover med telefonen under puten , jeg klarer ikke å ta tak i den uten at han våkner. Har prøvd en gang før. Da ble det så sykt mye krangling.. Så her må jeg satse på egen mage følelse.. å jeg vipper mer over på å forlate han, enn å prøve å finne ut av det. Anonymkode: 79fdd...f31 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Lat som du sovner og vent til du er sikker på at han sover, så tar du den. Og sjekk alt fort som f Anonymkode: 39a57...5c2 Umulig. Han ligger innerst i sengen inntil veggen, med telefonen. Han våkner bare jeg kommer borti puten hans.. Anonymkode: 79fdd...f31
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #8 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trist å si men høres ut som han er utro eller mikroutro. Det er kjent manipulering fra sånne personer å vri det om til at det er partner som er for hysterisk, kontrollerende, usikker osv. Det er fordi du skal tvile på egne bedømminger så han slipper unna. Hadde det vært min partner hadde jeg krevd å få se på den telefonen og hvis han sa nei eller ble sur så hadde det vært svar nok i seg selv.... Ikke få barn med han, du fortjener ikke den smerten det er å ha vært frem noens barn og bli bedratt mens du går gjennom tungt svangerskap eller står på pinne hjemme med baby og gjør alt det beste du kan og han svikter deg med utroskap i mange år som han bare satser på at han klarer å holde skjult fra deg... Anonymkode: b30d2...3f6 Takk.. Må nok bare samle motet å forlate han.. Dette tar utrolig mye energi fra meg.. Sliter med å konsentrere meg på jobb. Har vært noen harde måneder.. Anonymkode: 79fdd...f31 1
MizzVic Skrevet 21. desember 2021 #9 Skrevet 21. desember 2021 Her tror jeg vi er enstemmig i at fyren skjuler noe. Han skjuler jo ikke at han skjuler noe engang 😛 13
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #10 Skrevet 21. desember 2021 MizzVic skrev (2 minutter siden): Her tror jeg vi er enstemmig i at fyren skjuler noe. Han skjuler jo ikke at han skjuler noe engang 😛 Ja, det kan du si. Godt det ikke bare er meg og mine tanker. Anonymkode: 79fdd...f31 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #11 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk.. Må nok bare samle motet å forlate han.. Dette tar utrolig mye energi fra meg.. Sliter med å konsentrere meg på jobb. Har vært noen harde måneder.. Anonymkode: 79fdd...f31 Lover deg, stikk NÅ. Ikke vent til dere har fått barn! Det er nå du har sjansen. Jeg var akkurat som deg, der han sa at det var jeg som hadde problemer psykisk, var oversjalu osv. Fant ut at jeg hadde rett.. Etter flere år og barn osv.. Bare finn noen andre, det finnes menn der ute som ønsker å behandle deg som en prinsesse. Ikke la den dritten ødelegge deg. Anonymkode: 1d56e...fff 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #12 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lover deg, stikk NÅ. Ikke vent til dere har fått barn! Det er nå du har sjansen. Jeg var akkurat som deg, der han sa at det var jeg som hadde problemer psykisk, var oversjalu osv. Fant ut at jeg hadde rett.. Etter flere år og barn osv.. Bare finn noen andre, det finnes menn der ute som ønsker å behandle deg som en prinsesse. Ikke la den dritten ødelegge deg. Anonymkode: 1d56e...fff Høres ut som samme type. Han har sagt til meg at jeg brude fikse meg psykolog, eller noen å prate med. For jeg trenger det.. Takk. Blir nok ikke noe barn med han nei.. Har ikke lyst å dra ett barn inn i ett så usikkert forhold. Anonymkode: 79fdd...f31 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #13 Skrevet 21. desember 2021 Ikke bare det ts, men jeg reagerer veldig på at du sier at han skriker mye til deg osv. Det er jo psykisk skadelig for deg, i tillegg vil han ikke snakke om noenting. Han tar jo ikke vare på deg. Dette høres ikke ut som et sunt miljø å oppdra et barn i. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bare forlatt hele situasjonen. Ingenting å satse på det der, du kommer til å få det mye bedre, selv om det er vondt der og da. Det er jeg sikker på. Anonymkode: 1296f...99d 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #14 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Dra til en venninne noen dager…. Han der driver med noe, tro du meg!! Er nok en annen dame dessverre… dumme mann. Sjekk tlf hans når han har sovnet!!! Anonymkode: 39a57...5c2 Støttes mann Anonymkode: 6eeb5...bba 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #15 Skrevet 21. desember 2021 men hvorfor slår han ikke bare av mobilvarsler og går fri for alt oppstyret fra TS da? Anonymkode: eb3a0...a05
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #16 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ikke bare det ts, men jeg reagerer veldig på at du sier at han skriker mye til deg osv. Det er jo psykisk skadelig for deg, i tillegg vil han ikke snakke om noenting. Han tar jo ikke vare på deg. Dette høres ikke ut som et sunt miljø å oppdra et barn i. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bare forlatt hele situasjonen. Ingenting å satse på det der, du kommer til å få det mye bedre, selv om det er vondt der og da. Det er jeg sikker på. Anonymkode: 1296f...99d Jeg er vel blitt vant til skrikingen.. Så ser meg forbi slikt.. Men du har helt rett. Det skader.. påtide å ta vare på seg selv.. Anonymkode: 79fdd...f31 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #17 Skrevet 21. desember 2021 Hvor lenge har dere vært sammen? Hvor gamle er dere? Anonymkode: 7ea02...af1
SoWhat? Skrevet 21. desember 2021 #18 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høres ut som samme type. Han har sagt til meg at jeg brude fikse meg psykolog, eller noen å prate med. For jeg trenger det.. Takk. Blir nok ikke noe barn med han nei.. Har ikke lyst å dra ett barn inn i ett så usikkert forhold. Anonymkode: 79fdd...f31 Du burde fått time hos psykolog og forklart dette, så hadde nok psykologen fått deg til å forstå at han manipulerer. Det er en av to her : enten er han reinspikka psykopat som gjør alt dette for å forvirre deg og driver gaslighting på høyt nivå. Eller, så er han interessert i en annen. Thats it. Dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #19 Skrevet 21. desember 2021 Du skriver jo selv at du kanskje er litt huegal. Er du litt huegal til vanlig også? Det trenger ikke være noen andre der. Det kan hende det er DEG han er usikker på, og vurderer å bli singel. Da bør du kanskje step up! Og hva er det som feiler dere her som foreslår å bryte seg inn på telefonen hans mens han sover? Det er om mulig å synke like lavt. I 99/100 tilfeller hvor kvinner desper etter å vite et eller annet fordi dere har surr i topplokket så er dere å snoker i mobilen helt uten grunn, og føler dere samtidig helt berettiget. Det i seg selv er jo grunn nok til å hive noen på dør, så smak litt på den. Anonymkode: b4b2a...a74
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #20 Skrevet 21. desember 2021 Hadde villet vært "tilfeldigvis" i nærheten av helsestudio jeg. Når han skal dit. Eller bare overaske han med at du også skal begynne siden han har blitt så flink til å ta vare på kroppen sin, så vil du også. Hadde jeg sett han kysse/ kline med noen, så hadde jeg bare gått bort og sagt noe sånt som. Åja, det var litt unormal nærhet når man er opptatt. Skal vi legge hele baby prosjektet på hylla kanskje? Så jeg slipper å bli alene mamma Anonymkode: f66e8...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå