Gå til innhold

Tog, buss eller bil

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2021 den 0.00):

Jeg skal reise alene i fire timer hver vei. Er det da mest slitsomt å kjøre bil, tog eller buss? Hva hadde dere valgt?

Anonymkode: 5f911...ae8

Bil pga smittefaren nå på kollektiv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 timer er man nærkontakt i alle fall.

Hadde ikke orket å utsette meg for unødvendig smitte.

Anonymkode: 2d772...9d7

Skrevet

Det kan virke som om mange her uttaler seg om buss, uten å ha tatt ekspressbuss som jo vil være det naturlig valget å tenke når man skal reise fire timer.

De er ikke som bybusser når det kommer til komfort/seter, mas, hyppighet på stoppene ol. Her jeg bor går det ekspressbusser i flere retninger, hvor bussen stopper mer sjeldent enn toget på samme strening.

Anonymkode: aeb73...875

Skrevet

Bil eller tog. Jeg er 172, og sitter aldri behagelig på buss. Tog har toaletter og mulighet for å kjøpe mat, bil kan stoppes hvor som helst.

I disse dager hadde jeg valgt bil.

Anonymkode: f7e1d...71e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 9.44):

Det kan virke som om mange her uttaler seg om buss, uten å ha tatt ekspressbuss som jo vil være det naturlig valget å tenke når man skal reise fire timer.

De er ikke som bybusser når det kommer til komfort/seter, mas, hyppighet på stoppene ol. Her jeg bor går det ekspressbusser i flere retninger, hvor bussen stopper mer sjeldent enn toget på samme strening.

Anonymkode: aeb73...875

Jeg kan forsikre om at jeg absolutt har tatt det med i beregningen i mitt svar. 

• Liker 1
Skrevet

Heller tog fremfor buss. Bedre benplass og stort sett mulighet til å gå på do. 

Anonymkode: 3cdb7...6fe

Skrevet

For bare 4 timer hadde jeg glatt tatt bil slik at jeg hadde sluppet så mange mennesker rundt meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2021 den 0.00):

Jeg skal reise alene i fire timer hver vei. Er det da mest slitsomt å kjøre bil, tog eller buss? Hva hadde dere valgt?

Anonymkode: 5f911...ae8

Bil er mest slitsomt, bussen blir jeg blisyk, så hadde valgt toget, og satt meg der man må være stille, hvis du trenger det :)

Anonymkode: bca69...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...