*Heidi* Skrevet 14. oktober 2005 #1 Skrevet 14. oktober 2005 Noen som har en å anbefale? Skal ut å kjøpe i dag..
Nella Skrevet 14. oktober 2005 #2 Skrevet 14. oktober 2005 Siemens/Bosch (samme produkter). De er bra med lite reklamasjon. Dessuten er de kjempefine å stable i og det bør du ta med i betraktningen når du kjøper. Mye forskjell på hvor høyt du kan stable i overdel/underdel (store middagstallerkner bla). Miele er veldig bra, men jeg personlig liker ikke bestikkskuffen deres og vet at den hadde aldri blitt brukt hjemme. Men den vasker bestikket desidert reinest og ha r den beste kvaliteten. Asko. Også kjempegode maskiner. Eneste er om du trenger salt i maskinen pga hard vann så har ikke de saltbeholder. Kommunen/vannverket der du bor har oversikt over det. Der har du noen å velge i. Sjekk ut Vario systemet til Siemens/bosch (stablesystemet). Det passer meg fint ihvertfall.
*Heidi* Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2005 Siemens/Bosch (samme produkter). De er bra med lite reklamasjon. Dessuten er de kjempefine å stable i og det bør du ta med i betraktningen når du kjøper. Mye forskjell på hvor høyt du kan stable i overdel/underdel (store middagstallerkner bla). Miele er veldig bra, men jeg personlig liker ikke bestikkskuffen deres og vet at den hadde aldri blitt brukt hjemme. Men den vasker bestikket desidert reinest og ha r den beste kvaliteten. Asko. Også kjempegode maskiner. Eneste er om du trenger salt i maskinen pga hard vann så har ikke de saltbeholder. Kommunen/vannverket der du bor har oversikt over det. Der har du noen å velge i. Sjekk ut Vario systemet til Siemens/bosch (stablesystemet). Det passer meg fint ihvertfall. ← Det ble siemens Takk for hjelpen!
Nella Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 Bare hyggelig. Håper du blir fornøyd. Det skal bli mitt neste kjøp også når den jeg har streiker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå