Gå til innhold

Er jeg en utypisk dame? Kanskje til og med litt maskulin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først jeg er gift med en kjekk og veldig snill mann. 

Jeg liker ikke å pynte meg. Det er noe av det kjedeligste jeg vet , og jeg unngår alt som har med sånt å gjøre som før eksempel julebord.  

Jeg har aldri i mitt liv brukt neglelakk og annen sminke en mascara og rouge . Jeg hater å gå med veske, og aner ikke forskjellen på en dyr veske og en billig. Jeg husker ikke hvilken type jeg har engang.

Jeg går alltid i joggeklær helg som hverdag. ( bruker uniform på jobb for ordens skyld) jeg steller aldri neglene mine, men biter de helt med. Jeg  går aldri i annen enn jogge sko eller friluftsko.  

Jeg hater armbånd og smykker bruker jeg kun fordi jeg fikk det i gave fra min mann. 

Jeg liker turer i skog og mark og hater kjoler og høyhelte sko. Jeg aner ikke når en mann flørter med meg , og jeg  eier intet annet enn digre bomullstruser. Fordi de er så komfortable

Jeg er heller ikke interessert å diskutere tidligere flørter eller attraktivitet.  Intet kjeder meg mer.

Er jeg kanskje veldig maskulin  av meg?  Det eneste jeg gjør før utseende er å gå til frisøren og prøve å holde vekten nogen lunde via trening.  

Er det flere som.meg.? 

Anonymkode: 9dff8...807

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det flere som deg. Hvorfor lurer du? 

Skrevet

Du er uten tvil maskulin, jeg liker fjonge damer men ikke alle menn som er som meg. Selvtillit er det viktigste 

Anonymkode: 182bd...1d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg liker ikke å pynte meg. Det er noe av det kjedeligste jeg vet , og jeg unngår alt som har med sånt å gjøre som før eksempel julebord.  

Jeg har aldri i mitt liv brukt neglelakk og annen sminke en mascara og rouge . Jeg hater å gå med veske, og aner ikke forskjellen på en dyr veske og en billig. Jeg husker ikke hvilken type jeg har engang.

Jeg går alltid i joggeklær helg som hverdag. ( bruker uniform på jobb for ordens skyld) jeg steller aldri neglene mine, men biter de helt med. Jeg  går aldri i annen enn jogge sko eller friluftsko.  

Jeg hater armbånd og smykker bruker jeg kun fordi jeg fikk det i gave fra min mann. 

Jeg liker turer i skog og mark og hater kjoler og høyhelte sko. Jeg aner ikke når en mann flørter med meg , og jeg  eier intet annet enn digre bomullstruser. Fordi de er så komfortable

Jeg er heller ikke interessert å diskutere tidligere flørter eller attraktivitet.  Intet kjeder meg mer.

Er jeg kanskje veldig maskulin  av meg?  Det eneste jeg gjør før utseende er å gå til frisøren og prøve å holde vekten nogen lunde via trening.  

Er det flere som.meg.? 

Motbydlig å BITE negler. 

Anonymkode: b2345...4df

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er uten tvil maskulin, jeg liker fjonge damer men ikke alle menn som er som meg. Selvtillit er det viktigste 

Anonymkode: 182bd...1d9

Jeg er ikke så.maskulin i væremåte.  Jeg er typisk omsorgsperson som ønsket meg mann og barn . Steller og pynter hjemme. Holder på med planter og bakst. 

Jeg hater bare å pynte meg, flørte og snakke om attraktivitet . Jeg liker ikke oppmerksomhet.  

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du er slank, hårløs på kroppen og noenlunde pen så bryr ikke menn seg så veldig. Jeg er tjukk, hårete og stygg, da snakker vi uinteressant for menn.

Anonymkode: 65fd2...563

• Liker 3
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det flere som.meg.? 

Maskulin, nei. Boms, ja. 

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Motbydlig å BITE negler. 

Anonymkode: b2345...4df

Og uhygenisk. 

Skrevet
Trøst skrev (5 minutter siden):

Selvsagt er det flere som deg. Hvorfor lurer du? 

Fordi jeg føler meg så alene blant mine venninner der jeg sitter i mine joggeklær og har intet ønske om å ta på meg noe annet.

Skrevet
rampenissen72 skrev (2 minutter siden):

Maskulin, nei. Boms, ja. 

Er man boms om man ikke liker å pynte seg?  Jeg dusjer daglig og er nøye med å ikke lukte stygt. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg føler meg så alene blant mine venninner der jeg sitter i mine joggeklær og har intet ønske om å ta på meg noe annet.

Du er kanskje alene om det blant dine venninner, men du er ikke den eneste kvinnen i verden som ikke føler for å pynte deg og som kun går i joggesko. Det viktigste er at du trives med deg selv og er lykkelig, hva andre måtte tenke burde ikke bety noe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så lenge du er slank, hårløs på kroppen og noenlunde pen så bryr ikke menn seg så veldig. Jeg er tjukk, hårete og stygg, da snakker vi uinteressant for menn.

Anonymkode: 65fd2...563

Huff . Trist at du ser sånn på deg selv. Du har sikker mange fine egenskaper  . Hilsen tråd starter. 

Skrevet

Jeg tviler på at du er så veldig maskulin, om du ikke har innsett dette før så seint i livet. 

Anonymkode: 86ddb...4de

• Liker 1
Skrevet
Trøst skrev (2 minutter siden):

Du er kanskje alene om det blant dine venninner, men du er ikke den eneste kvinnen i verden som ikke føler for å pynte deg og som kun går i joggesko. Det viktigste er at du trives med deg selv og er lykkelig, hva andre måtte tenke burde ikke bety noe. 

Jeg er lykkelig sånn. Min mann ser ikke ut til å bry seg.. syns det høres så slitsomt ut med alt det styret rundt sminke og trange pene klær.  Da er joggedressen på hm så mye mer behagelig...

Skrevet

Enig her. Jomfru kvinner 25 år. 

Anonymkode: b7df3...c16

Skrevet

Jeg er lykkelig sånn. Min mann ser ikke ut til å bry seg.. syns det høres så slitsomt ut med alt det styret rundt sminke og trange pene klær.  Da er joggedressen på hm så mye mer behagelig...

Bra for deg. 

Skrevet

Jeg tviler på at du er så veldig maskulin, om du ikke har innsett dette før så seint i livet. 

Anonymkode: 86ddb...4de

Jeg er usikker. Har aldri orker å ordne meg stort bortsett fra i ungdommen da jeg skulle på byen i ens ærend før p skaffe meg en mann og barn og få familie. Oppmerksomhet og flørting har aldri vært min greie. Så jeg har tenkt tanken før at jeg muligens er veldig maskulin. 

Skrevet
Trøst skrev (1 minutt siden):

Bra for deg. 

Takk. Det er befriende.  Dog må jeg slite litt for å holde vekta på et nivå jeg aksepterer

Skrevet

Takk. Det er befriende.  Dog må jeg slite litt for å holde vekta på et nivå jeg aksepterer

Det er du heller ikke alene om. God helse krever vedlikehold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig her. Jomfru kvinner 25 år. 

Anonymkode: b7df3...c16

Var jomfru selv til 23. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...