Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner det nok en gang tidlig i svangerskapet at jeg er tørst. Er bare i uke 4+5 men husker at jeg var sånn sist jeg var gravid også. Trodde ikke det var et symptom men for meg er det visst det. Flere som har det sånn? Blander farris med eplejuice for å ikke bli kvalm☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg også har blitt mer tørst i svangerskapet:) Men har lest at det er vanlig og at man gjerne trenger mer væske i svangerskapet enn til vanlig. 

Anonymkode: ee055...0c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja jeg også har blitt mer tørst i svangerskapet:) Men har lest at det er vanlig og at man gjerne trenger mer væske i svangerskapet enn til vanlig. 

Anonymkode: ee055...0c9

Ja man gjør nok det. Jeg drikker lite til vanlig også, så kroppen sier vel ifra😀

Skrevet

Ja! Er i uke 4 og tørst hele tiden! Tror det er kjempefint at kroppen sier ifra om dette, for jeg er virkelig ikke flink til å huske på å drikke nok!

Anonymkode: 0b02d...c52

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja! Er i uke 4 og tørst hele tiden! Tror det er kjempefint at kroppen sier ifra om dette, for jeg er virkelig ikke flink til å huske på å drikke nok!

Anonymkode: 0b02d...c52

Nei det bra den sier ifra😀må alltid ha vann eller farris på nattbordet. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, det var et av mine første symptomer :)

Anonymkode: 37762...289

• Liker 1
Skrevet

Kroppen driver å øker blodvolum, og det gjør en gjerne tørst 😅

Anonymkode: b8efd...c86

Skrevet

Og et av mine første symptom. Var på trening i 3,5 uke. Og måtte drikke 1 liter 😅

Anonymkode: aea5b...15b

Skrevet

Godt å høre at andre har det sånn 😀litt tidlig å få svangerskapsdiabetes liksom🤪

Skrevet

Jeg var EKSTREMT tørst i første trimester. Men nå ble jeg også gravid i mai da, med varme temperaturer i hele trimesteret OG uten ventilasjonsanlegg på jobben

Anonymkode: f0f31...0a3

Skrevet

Uke 4 her, er til vanlig aldri tørst, men nå er tørsten intens🤭 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...