AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Her er min superbillige middagsmeny, håper dere kan komme med flere tips! - Pytt i panne med egg og karbonade - pannekaker og hjemmelaget tomatsuppe - Fiskepinner, potetmos og kokte grønnsaker - Stekte karbonader, grønnsaker og kokte poteter med brunsaus og tyttebær. - Gulrotsuppe med brød og smør - Taco - Grillede Kyllingklubber, salat og stekte poteter Anonymkode: d9a25...764
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 Stekt ris med frosne eller hermetiske grønnsaker og egg Kokt makaroni med oppkuttet grillpølse Chili sin carne Grønnsaksstuing og flatbrød Anonymkode: 45e06...db4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 Grønnsakslapskaus med linser Gulrotsuppe servert med byggryn Blomkål og brokkolisuppe med kokosmelk(bruker fryst blanding) Linsebolognese Linssuppe med hjemmelagde rundstykker Wok med grønnsaker,linser,fullkornsnudler og egenlagd satay saus Tofu og grønnsaker i sursøt saus med ris Løksuppe med krutonger Anonymkode: 8bd00...f82
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #8 Skrevet 21. desember 2021 Hjemmelaget fiskegrateng med seiblokk. Anonymkode: a6242...87d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #9 Skrevet 21. desember 2021 Det aller billigste jeg lager er chili con carne uten kjøtt. Når jeg lager en stor porsjon som vi kan ha i flere dager og fryse ned så bruker jeg: to løk, en hel hvitløk, to bokser hakkede tomater, en liten tomatpuré, to bokser av de mørkerøde bønnene og to bokser av de hvite store bønnene, en boks sjampinjong (fersk, fra first price), to buljong terninger, en habanero (om man liker det sterkt) og en bunt koriander. Krydrer med salt, pepper, chilipulver, oregano og noen laurbærblad. Koster under 150 kr for en kjempe stor gryte. Anonymkode: c8d30...46e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #10 Skrevet 23. desember 2021 On 12/21/2021 at 7:48 PM, AnonymBruker said: Det aller billigste jeg lager er chili con carne uten kjøtt. Da er det ikke lenger enn Chilli con carne, men en chilli sin carne Anonymkode: 904dc...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå