Gå til innhold

Noen som har avslørt mannen som utro? Eller der han sa det selv? Flyttet han rett inn til henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i alle dager forklarer man noe sånt til barna? Noen som har erfaringer å dele? 

Anonymkode: bae17...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke forklare hva som har skjedd om barna er små, bare at nå skal man bor hver for seg. Jeg fikk ikke vite før jeg var 27 at pappa var utro når jeg var 16 og grunn til at han og mamma brøt kontakten. Jeg tenkte ikke så mye over det på den tiden selv 

Anonymkode: 82b76...626

• Liker 2
Skrevet

Jeg oppdaget at kona var utro og jeg flyttet på dagen. Vi hadde to veldig unge barn på den tiden hvorpå hun flyttet rett inn til ny mann, giftet seg og fikk en unge nummer 3. nå er de skilt da hun har gjort det samme igjen og innledet et nytt forhold før det gamle var over. Personlig har jeg aldri nevnt noe til mine barn, men den dag de spør og jeg føler de kan takle sannheten så skal jeg fortelle sannheten. Har meldinger og e-post sendt i perioden etterpå som viser hvor lite hensyn hun tok til ungene. Alt var bare om henne, penger og lite om hvordan ungene hadde det.

Anonymkode: 4a3a1...559

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg oppdaget at kona var utro og jeg flyttet på dagen. Vi hadde to veldig unge barn på den tiden hvorpå hun flyttet rett inn til ny mann, giftet seg og fikk en unge nummer 3. nå er de skilt da hun har gjort det samme igjen og innledet et nytt forhold før det gamle var over. Personlig har jeg aldri nevnt noe til mine barn, men den dag de spør og jeg føler de kan takle sannheten så skal jeg fortelle sannheten. Har meldinger og e-post sendt i perioden etterpå som viser hvor lite hensyn hun tok til ungene. Alt var bare om henne, penger og lite om hvordan ungene hadde det.

Anonymkode: 4a3a1...559

Hvor flyttet du på så kort varsel? 

Anonymkode: 4914c...8f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Trenger ikke forklare hva som har skjedd om barna er små, bare at nå skal man bor hver for seg. Jeg fikk ikke vite før jeg var 27 at pappa var utro når jeg var 16 og grunn til at han og mamma brøt kontakten. Jeg tenkte ikke så mye over det på den tiden selv 

Anonymkode: 82b76...626

Barna er ikke små, begge i tenårene, den ene myndig. 

Anonymkode: bae17...e50

Skrevet

Ikke forklar noe til barna, helt unødvendig. Oppfør dere som voksne. 

Anonymkode: 43080...7c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...