AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Ble oppringt fra BHG i dag fordi sønnen min hadde falt og slått seg. Jeg tok tlf med en gang da jeg satt med mobilen i hånda. Ped leder fikk ikke med seg dette og jeg hørte henne si: Det er best at JEG tar denne samtalen for hun tar meg på alvor. Synes det var en veldig rar ting å si. Jeg tar jo alle på alvor det er ikke sånn at Ped leder får en annen respons fra meg enn de andre gjør. Hvordan ville dere tolket dette? Anonymkode: 3d1e8...82f 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Jeg ville ikke tolket det i det hele tatt. Bare la det gå... Kanskje du ubevisst snakker eller oppfører deg på en annen måte med de andre? Ikke vet jeg, men ville ikke tenkt noe mer på det. Anonymkode: 459e3...20c 13
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Du kan ha gitt et annet inntrykk av deg enn det du tror. Anonymkode: 231a0...7dc 7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Istedenfor å tolke er det bedre å spørre henne. Anonymkode: 86a6b...3c0 3
minister-mio Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 Kanskje det gjaldt en annen samtale? 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 Kanskje du virker som en bitch i bhg ovenfor de under pedleder? Anonymkode: 7d970...e1e 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Har de ringt deg før hvor du har stilt spørsmålstegn ved alvorligheten i skade eller om barnet virkelig er syk? Anonymkode: 5c954...183 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ble oppringt fra BHG i dag fordi sønnen min hadde falt og slått seg. Jeg tok tlf med en gang da jeg satt med mobilen i hånda. Ped leder fikk ikke med seg dette og jeg hørte henne si: Det er best at JEG tar denne samtalen for hun tar meg på alvor. Synes det var en veldig rar ting å si. Jeg tar jo alle på alvor det er ikke sånn at Ped leder får en annen respons fra meg enn de andre gjør. Hvordan ville dere tolket dette? Anonymkode: 3d1e8...82f Hvis du vet at du har betvilt assistentenes beskjeder til deg tidligere, men ikke pedleder så vet du også svaret på hva dette var for noe. Dersom du ikke har oppført deg tvilende til alle andre enn pedleder så handlet nok ikke dette om deg. Anonymkode: 63394...fd2 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvis du vet at du har betvilt assistentenes beskjeder til deg tidligere, men ikke pedleder så vet du også svaret på hva dette var for noe. Dersom du ikke har oppført deg tvilende til alle andre enn pedleder så handlet nok ikke dette om deg. Anonymkode: 63394...fd2 Nei, har aldri betvilt noe. Det er bare tre faste voksne på avdelingen og jeg liker egentlig assistentene bedre enn pedleder. Men viser ikke det da. Anonymkode: 3d1e8...82f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har de ringt deg før hvor du har stilt spørsmålstegn ved alvorligheten i skade eller om barnet virkelig er syk? Anonymkode: 5c954...183 Nei. Har aldri vært et problem. Anonymkode: 3d1e8...82f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kanskje du virker som en bitch i bhg ovenfor de under pedleder? Anonymkode: 7d970...e1e Huff, håper ikke det. Anonymkode: 3d1e8...82f
Behappy Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 Kanskje det var en ansatt som ville gjøre seg litt viktigere ovenfor en annen kollega, men så overhørte du det og tolker at det handler om deg 3
Raven.Writingdesk Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble oppringt fra BHG i dag fordi sønnen min hadde falt og slått seg. Jeg tok tlf med en gang da jeg satt med mobilen i hånda. Ped leder fikk ikke med seg dette og jeg hørte henne si: Det er best at JEG tar denne samtalen for hun tar meg på alvor. Synes det var en veldig rar ting å si. Jeg tar jo alle på alvor det er ikke sånn at Ped leder får en annen respons fra meg enn de andre gjør. Hvordan ville dere tolket dette? Anonymkode: 3d1e8...82f Jeg synes jo nesten det er mest ufint/arrogant mot den hun sier det til. Hun sier jo indirekte : »Det er best at du ikke tar denne samtalen for DEG tar hun ikke på alvor». Kanskje hadde assistenten tenkt å ringe men hun ville ta samtalen selv for å sikre seg at det ikke ble noen misforståelser og at du fikk informasjonen på riktig måte, og i stedet for å si «jeg tviler på din kompetanse her, assistenten».. så formulerte hun seg slik for å ikke tråkke på assistentens tær. (Og tråkket i salaten i stedenfor..) 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 Kan det være at samtalen hun siktet til er den hun skal ha med den ansatte som passa på ungen? Anonymkode: 8a87a...011 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #15 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ble oppringt fra BHG i dag fordi sønnen min hadde falt og slått seg. Jeg tok tlf med en gang da jeg satt med mobilen i hånda. Ped leder fikk ikke med seg dette og jeg hørte henne si: Det er best at JEG tar denne samtalen for hun tar meg på alvor. Synes det var en veldig rar ting å si. Jeg tar jo alle på alvor det er ikke sånn at Ped leder får en annen respons fra meg enn de andre gjør. Hvordan ville dere tolket dette? Anonymkode: 3d1e8...82f Du er en sånn forelder... Anonymkode: c8362...654
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #16 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ble oppringt fra BHG i dag fordi sønnen min hadde falt og slått seg. Jeg tok tlf med en gang da jeg satt med mobilen i hånda. Ped leder fikk ikke med seg dette og jeg hørte henne si: Det er best at JEG tar denne samtalen for hun tar meg på alvor. Synes det var en veldig rar ting å si. Jeg tar jo alle på alvor det er ikke sånn at Ped leder får en annen respons fra meg enn de andre gjør. Hvordan ville dere tolket dette? Anonymkode: 3d1e8...82f Eller sa hun at det er best hun tar DEN samtalen og ikke denne? For da handlet det nok om et barn eller ansatt ikke deg Anonymkode: 1ef71...2f8 2
Liberal Skrevet 21. desember 2021 #17 Skrevet 21. desember 2021 Skjønner virkelig ikke folk hva ped mente? Er det så vanskelig å forstå? Ped ville selv ta samtalen for å understreke seriøsiteten eller alvoret (feks at de tar hendelsen på alvor) enn å la en assistent ta samtalen. Det virker mer profesjonellt 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #18 Skrevet 21. desember 2021 Behappy skrev (8 timer siden): Kanskje det var en ansatt som ville gjøre seg litt viktigere ovenfor en annen kollega, men så overhørte du det og tolker at det handler om deg Jeg tenker også dette. Anonymkode: 46c71...a01 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #19 Skrevet 21. desember 2021 Men det er ikke sikkert det var til deg engang. Kanskje passet assistent Anne på barna, og lot kanskje din sønn få lov til noe han ikke burde, noe de voksne kanskje har pratet om at de må være obs på/følge med på. Så skjer det en ulykke med barnet ditt, assistent Berit og pedleder Cecilie blir oppgitt på Anne. De snakker seg i mellom mens Cecilie selvsagt ringer deg som har et skadet barn. Cecilie snakker om Anne og sier til Berit "det er best jeg tar denne samtalen, meg hører hun i hvert fall på". Altså samtalen med Anne om at hun må passe bedre på, følge de reglene de i fellesskap har bestemt o.l. Du er sikkert en tipp topp mor. Ikke bekymre deg🙂 Anonymkode: b7d88...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #20 Skrevet 21. desember 2021 Hun kan og ha snakket om et barn. F.eks et barn kan ha dyttet ditt barn, så det falt. Hun kan ha ment "det er best jeg tar den samtalen, for meg hører hun i hvert fall på", som at jenta Linnea på 3, har respekt og hører på henne. Anonymkode: b7d88...2d6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå