AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Jeg er gravid med nummer to. Nå i det siste har samboeren trukket seg unna, spør meg ALDRI hvordan det går, tilbyr seg aldri å gjøre noe ekstra for meg, spør aldri om han skal hente meg eller bære tunge matvarer, bare går å legger seg uten å si god natt. Føler det er utrolig sårt. Hvor er empatien? Jeg går gravid med hans barn og han bryr seg ikke en gang med å prate til meg, gjøre noe ekstra. Ja jeg vet ikke, føler bare en sånn tomhet. Anonymkode: e3e29...fc5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Har du spurt ham hvordan det går med ham? Spørre hvorfor han ikke snakker til deg, om det er noe galt, om det er noe som plager ham? At du er gravid, betyr ikke at det ikke kan være andre ting som opptar ham og preger ham - og som han kanskje prøver å skåne deg for nettopp på grunn av graviditeten? Anonymkode: 08611...87d 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du spurt ham hvordan det går med ham? Spørre hvorfor han ikke snakker til deg, om det er noe galt, om det er noe som plager ham? At du er gravid, betyr ikke at det ikke kan være andre ting som opptar ham og preger ham - og som han kanskje prøver å skåne deg for nettopp på grunn av graviditeten? Anonymkode: 08611...87d Ja jeg har spurt, får ingen konkret svar. Han sier nei, også går han å legger seg. Hele tiden må jeg gå etter han for å få noe som kan kalles en samtale.. Anonymkode: e3e29...fc5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Jeg jobber julaften og det eneste mannen da var 'synd for deg'". Altså, hva er det for en ting å si..? Hvorfor så "stygg" mot meg? Anonymkode: e3e29...fc5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 Det hadde jeg ikke akseptert. Sett han ned og si at du forventer at dere kan ha en voksen samtale sammen, forklar han hvordan du føler det når han er sånn. Det kan være en helt naturlig forklaring, kanskje kjenner han på lite nærhet til deg, kanskje er han nervøs for å bli tobarnsfar, eller kanskje er det noe som foregår på jobben han ikke vil «tynge deg» med? Greit nok at han ikke bretter ut følelsene sine, men den type oppførsel du beskriver er barnslig og ufølsom Anonymkode: f2df7...975 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja jeg har spurt, får ingen konkret svar. Han sier nei, også går han å legger seg. Hele tiden må jeg gå etter han for å få noe som kan kalles en samtale.. Anonymkode: e3e29...fc5 Men jeg tror du faktisk må gå etter til du får svar… noe plager han. Trist han ikke føler han kan fortelle deg hva… Anonymkode: 44766...d01
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Men jeg tror du faktisk må gå etter til du får svar… noe plager han. Trist han ikke føler han kan fortelle deg hva… Anonymkode: 44766...d01 Eller så er han bare dust. TS, du må nesten si at han kan ikke snakke til deg sånn. Si at han er nødt til å forklare deg hva som er greia og hvorfor han behandler deg på denne måten. Anonymkode: ecfe6...e93 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå