AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Har håpet hele tiden. 9mnd siden jeg ble overrasket over at han ikke ville mer. Jeg har vært lei meg i ettertid men alikavel hatt et ørlite håp. Nå idag sa at han skulle på date, så om jeg kunne ta ungene. Jeg måtte bare si," så koselig å høre". Men jeg gråt bøtter og spann etterpå. Jeg har selv datet menn, men det var nok fordi jeg ikke har funnet meg selv enda og ikke blitt noe med de. Vi var sammen i ni år... Hun dama har hatt kontakt med han i vårt forhold også.. Hva bør jeg gjøre? Si til han hva jeg føler? Så blir jeg helt ferdig.... 🤦♀️ Anonymkode: 8d44d...b34
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Du skal komme deg videre i livet ditt. At han dater andre, bør sette punktum for hvilket håp som helst. Han har gått videre. Gi slipp. Det kan på sikt redde vennskapet.... Anonymkode: 4005d...2b4 7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du skal komme deg videre i livet ditt. At han dater andre, bør sette punktum for hvilket håp som helst. Han har gått videre. Gi slipp. Det kan på sikt redde vennskapet.... Anonymkode: 4005d...2b4 Men det er så vondt når det var så plutselig. Det gikk ikke opp for meg før lenge etter jeg flyttet ut. Og nå sier han at han dater en ny, kviet seg ikke med å si det ei gang. Var han aldri glad i meg? Anonymkode: 8d44d...b34
NiceOrNothing Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er så vondt når det var så plutselig. Det gikk ikke opp for meg før lenge etter jeg flyttet ut. Og nå sier han at han dater en ny, kviet seg ikke med å si det ei gang. Var han aldri glad i meg? Anonymkode: 8d44d...b34 Han var nok glad i deg, men aller mest glad i seg selv . Du har kjærlighetssorg , Mn du må ikke falle for fristelsen å slenge ut rødløperen til han . Virker rimelig spesielt at han informerer deg om at han skal på date . Nesten som han ønsker å såre deg , med vilje . Du fortjener mye bedre ❤️
Antiviruset Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men det er så vondt når det var så plutselig. Det gikk ikke opp for meg før lenge etter jeg flyttet ut. Og nå sier han at han dater en ny, kviet seg ikke med å si det ei gang. Var han aldri glad i meg? Anonymkode: 8d44d...b34 Han var ikke glad i deg angående kjærlighet! Da ville han aldri ha dumpet deg. Kom deg videre i livet ditt og ikke ta noen som helst kontakt. Er det barn inne i bildet bare ha kontakt angående dette og ikke noe annet. Ellers er det bare å bryte all kontakt. Han har tatt sitt valg, og du må bare komme deg videre. "null kontakt" er det eneste som hjelper deg videre, og aldri ta han tilbake! For kommer noe slikt tilbake er det bare midlertidig fordi han ikke har andre alternativer. Skygg langt unna.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 Jeg forstår ikke de andre svarene her. Han kan da fint ha elsket deg høyt før han mistet de romantiske følelsene for deg. Og hvis det er ni måneder siden han gjorde det slutt før han går på første date, så synes jeg det er å vise god respekt for deg og for forholdet dere hadde! Jeg ser ikke hvordan noen tolker ham som egoistisk eller annet utifra dette. Forstår godt at det er vondt TS. Jeg tror det beste du kan gjøre er å fokusere på hva som gjør deg glad, skjemme deg selv bort litt rett og slett! Vær din egen beste venn og la deg selv være sårbar i feks tre dager før du bestemmer deg for å slå en strek over det. Anonymkode: d3462...df5 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Var han aldri glad i meg? Anonymkode: 8d44d...b34 Jo, men han sluttet. Anonymkode: 8f633...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg forstår ikke de andre svarene her. Han kan da fint ha elsket deg høyt før han mistet de romantiske følelsene for deg. Og hvis det er ni måneder siden han gjorde det slutt før han går på første date, så synes jeg det er å vise god respekt for deg og for forholdet dere hadde! Jeg ser ikke hvordan noen tolker ham som egoistisk eller annet utifra dette. Forstår godt at det er vondt TS. Jeg tror det beste du kan gjøre er å fokusere på hva som gjør deg glad, skjemme deg selv bort litt rett og slett! Vær din egen beste venn og la deg selv være sårbar i feks tre dager før du bestemmer deg for å slå en strek over det. Anonymkode: d3462...df5 Det er måten han gjorde det på. Dagen før han skiftet menig og ble annerledes mot meg og vårt forhold, var han med henne. Hun han skal date med. Klart han vet hvor hardt jeg tok bruddet. Og når han med en smilende, hyggelig stemme spør om jeg kan ta ungen fordi han skal på date, så vet han innerst inne at dette sårer. Tsn Anonymkode: 8d44d...b34
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 Antiviruset skrev (1 time siden): Han var ikke glad i deg angående kjærlighet! Da ville han aldri ha dumpet deg. Kom deg videre i livet ditt og ikke ta noen som helst kontakt. Er det barn inne i bildet bare ha kontakt angående dette og ikke noe annet. Ellers er det bare å bryte all kontakt. Han har tatt sitt valg, og du må bare komme deg videre. "null kontakt" er det eneste som hjelper deg videre, og aldri ta han tilbake! For kommer noe slikt tilbake er det bare midlertidig fordi han ikke har andre alternativer. Skygg langt unna. Så vil tiden vise om det ble bedre for han. Anonymkode: 8d44d...b34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå