Gjest Mor Åse Skrevet 11. oktober 2002 #1 Skrevet 11. oktober 2002 Har lagt inn tidligere, men husker ikke hvor/hva jeg skrev. Jeg er godt voksen(førtiåra) Plager meg at hanekammen som noen kaller det har komt. Den hengegreiene under haken. Har sett det spes. i profil på bilder. Må si jeg ikke liker dette. Kom mye etter en vektøkning og alt forsvant ikke når kiloene forsvant. Noen som har gjort noe med dette? Fettsuging? Hva koster det ? Jeg har tatt restylenbeh.for en god tid tilbake (på kråketærne) Er det noen som har prøvd det nye stoffet. Botox? Tengte da på under øynene. Rynker vises godt der på meg siden jeg bruker briller. Vet dere pris i forhold til restylene?
Litago Skrevet 11. oktober 2002 #2 Skrevet 11. oktober 2002 Håper på å få noen svar her jeg også. Har også en liten "pose" som henger under haka. Den er liten, men irriterende. Første tegn på alderdom! Bekjente som har tatt ansiktsløftning forteller meg at hvis jeg skal bli kvitt den må jeg nok stramme opp litt i tillegg til å fettsuge. Jeg har ikke undersøkt nærmere om fremgangsmåte eller priser da jeg vurderer å vente noen år til. Vet heller ikke noe særlig om Botox ettersom jeg er rimelig rynkefri (noe positivt har vi jo alle), men en venninne av meg bruker det i pannen. Hun hadde tidligere en stor vertikal rynke i pannen rett over nesen som gjorde at hun så sint ut. Resultatet er bra på den måten at rynken er borte, men tror hun må ta Botox behandling forholdsvis ofte. Etter hva jeg har hørt fungerer Botox best på de dype rynkene i f.eks. panne og egner seg mindre for smårynker ellers i huden. Vet ikke prisen for Botox behandling, men ettersom jeg bor i utlandet er det neppe interessant med priseksempler. (Du verden, dette ble et langt innlegg uten at jeg egentlig svarte på noen av Mor Åses spørsmål. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå