AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Jeg har datet en fyr i ca 6 mnd, har funnet ut at jeg er gravid. Det er uaktuelt å beholde det, så jeg må ta abort. Burde jeg allikevel fortelle han om det? Jeg tenker det er like greit at han ikke vet noe, men samtidig føler jeg at ikke burde lyve til han.. Siden jeg uansett ikke kommer til å beholde barnet, er det kanskje best for hans del at han ikke vet noe? Anonymkode: e7363...93e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har datet en fyr i ca 6 mnd, har funnet ut at jeg er gravid. Det er uaktuelt å beholde det, så jeg må ta abort. Burde jeg allikevel fortelle han om det? Jeg tenker det er like greit at han ikke vet noe, men samtidig føler jeg at ikke burde lyve til han.. Siden jeg uansett ikke kommer til å beholde barnet, er det kanskje best for hans del at han ikke vet noe? Anonymkode: e7363...93e Hadde sagt det om jeg fremdeles ville være sammen med ham, og ikke sagt det om jeg skulle avslutte forholdet uansett... Anonymkode: dee41...498 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Jeg ønsker å fortsette forholdet, men er redd dette kan ødelegge det.. Anonymkode: e7363...93e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Det er jo like mye hans «barn» som ditt… Da får han også mulighet til å støtte deg i den vanskelige tiden du skal gjennom. Anonymkode: c4b4c...14f 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 Jeg hadde fortalt det. Hvis han er en ordentlig mann, støtter han deg gjennom prosessen. Man er begge med på leken, og da bør man også stå sammen om eventuelle uhell. Hvis jeg hadde ønsket å fortsette forholdet, hadde jeg personlig ikke klart å holde det hemmelig. Anonymkode: 8034d...b80 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 Jeg er enig, men jeg vet at han ønsker seg barn, og er redd han vil bli lei seg fordi jeg ikke vil beholde det. Tenker derfor at det er bedre for hans del og ikke vite om det. Men det er ikke så enkelt å vite hva som er riktig å gjøre.. Anonymkode: e7363...93e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er enig, men jeg vet at han ønsker seg barn, og er redd han vil bli lei seg fordi jeg ikke vil beholde det. Tenker derfor at det er bedre for hans del og ikke vite om det. Men det er ikke så enkelt å vite hva som er riktig å gjøre.. Anonymkode: e7363...93e Du skriver du vil fortsette forholdet. Grunnen at du ikke vil fortelle det er at han ønsker seg barn og det er stor sjanse at han avslutter dersom du tar abort. Ikke unnskyld det med at det er bedre for ham. Du forteller ikke fordi det er bedre for deg. Anonymkode: fd8fd...6a4 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #8 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er enig, men jeg vet at han ønsker seg barn, og er redd han vil bli lei seg fordi jeg ikke vil beholde det. Tenker derfor at det er bedre for hans del og ikke vite om det. Men det er ikke så enkelt å vite hva som er riktig å gjøre.. Anonymkode: e7363...93e Du vil ikke fortelle fordi det er bedre for deg. Du er redd for å miste ham og vil heller være sammen med ham selv om det er mulig han hadde valgt deg bort om han visste sannheten. Et forhold på uærlig grunn Anonymkode: 46697...3e9 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #9 Skrevet 21. desember 2021 Trenger ikke si noe Anonymkode: 28d11...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #10 Skrevet 21. desember 2021 Aldri lyve eller holde tilbake for kjæresten. Ihvertfall ikke for å bare gjøre ting lettere for deg. Dette er informasjonen han skal ha, det vet du nok. Eneste unntak er hvis du lever i et mishandlingsforhold. Anonymkode: cda58...566
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #11 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du vil ikke fortelle fordi det er bedre for deg. Du er redd for å miste ham og vil heller være sammen med ham selv om det er mulig han hadde valgt deg bort om han visste sannheten. Et forhold på uærlig grunn Anonymkode: 46697...3e9 Men det er jo ikke sjans at han noen gang får vite om det hvis jeg ikke selv forteller det! Det er kanskje ikke alt som er nødvendig å fortelle. Ja, det er bedre for meg også å slippe å eventuelt såre han, hvorfor er det så fælt å ta hensyn til seg selv også? Anonymkode: e7363...93e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #12 Skrevet 21. desember 2021 Vær ærlig. Ellers blir forholdet deres basert på en løgn, og det kommer til å gnage. Anonymkode: 52d4f...717 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #13 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, det er bedre for meg også å slippe å eventuelt såre han, hvorfor er det så fælt å ta hensyn til seg selv også? Anonymkode: e7363...93e Fordi du ikke skal lyve til den du elsker Anonymkode: cda58...566
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #14 Skrevet 21. desember 2021 Det blir jo bare kaos når det kommer frem senere i forholdet.. Vær nå ærlig Anonymkode: 68410...ff1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #15 Skrevet 21. desember 2021 egentlig er vel dette en bra test også. Snakk sant, vær ærlig. Om han ikke kan ta dette på en grei måte, være voksen og jobbe sammen om å komme dere gjennom dette, så er han jo uansett ikke en bra fyr for deg? Anonymkode: 52d4f...717
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå