Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Var det noen som så Sos Barnevakten i dag? Bøyer meg nesegrus i støvet for de foreldrene med 23 barn.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Jah! Tenkte først at hva i hel**** skal man med 23 barn.. Men hun har ikke født alle selv, hun har tatt til seg barn som ikke har noen andre. Mange tragiske fortider der, tror jeg. Beundringsverdig! Nannyene fikk nok å holde fingra i der, hehe..
MiniMjau Skrevet 14. oktober 2005 #3 Skrevet 14. oktober 2005 tror det var en spesial-episode spesielt laget for å tekke det amerikanske publikummet. med tårer og happy-endings.... men absolutt imponerende å ta seg av 23 barn og en pleietrengende mann i tillegg!
Gjest Madeline Skrevet 14. oktober 2005 #4 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Det er bare å bøye seg i støvet. Jeg ville aldri ha orket å ha 23 barn med forskjellige funksjonshemninger (ikke 23 friske barn heller for den saks skyld). Helt utrolig hva enkelte klarer. Endret 14. oktober 2005 av Hannen
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2005 #5 Skrevet 14. oktober 2005 Noen som vet om det går i reprise? Ev når?
Pasha Skrevet 15. oktober 2005 #6 Skrevet 15. oktober 2005 så bare frem til første reklemepause.. men for en imonerdende dame! totalt hadde hun vel 32 unger vel? men 23 hjemme.. er mer enn imponerende det spesielt med tanke på at det var hadikapet på en eller annen måte alle sammen i tilegg til adhd.. ..(var en gutt i klassen min som hadde det på barneskolen slitosmt nok det.. og tenk da fler av dem) hun fortjente virkelig ferie!
Sita Skrevet 17. oktober 2005 #7 Skrevet 17. oktober 2005 Hun fortjente virkelig ferie, selv om det var vanskelig å få henne ut av huset Beundringsverdi.....
Lurvina Skrevet 18. oktober 2005 #8 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg synes det var rart at de fikk lov til å adoptere så mange barn. Jeg trodde det var en grense for hvor mange det er lov til å ta til seg, med tanke på at det er mange som ønsker å bli foreldre men må vente lenge før de får adoptivbarn.
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2005 #9 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg synes det var rart at de fikk lov til å adoptere så mange barn. Jeg trodde det var en grense for hvor mange det er lov til å ta til seg, med tanke på at det er mange som ønsker å bli foreldre men må vente lenge før de får adoptivbarn. ← Poenget var vel at disse barna var funksjonshemmede på en eller annen måte, og flere av dem kom blant annet fra Russland. Jeg ble skikkelig rørt av programmet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå