Gå til innhold

Barbere underliv

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, sliter med å barbere underlivet for det kommer alltid nupper og jeg klarer ikke å få vekk alt der med klitoris og mellom kjønnsleppene itilegg så kutter jeg meg alltid

Endret av Regiakakao
feil tittel
Skrevet
Regiakakao skrev (1 minutt siden):

Hei, sliter med å barbere underlivet for det kommer alltid nupper og jeg klarer ikke å få vekk alt der med klitoris og mellom kjønnsleppene itilegg så kutter jeg meg alltid

Anbefaler heller brasiliansk voksing i salong😊

Anonymkode: 8b00f...e61

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Regiakakao said:

Anbefalt løsning: hår på dåsa. 

• Liker 10
Skrevet
Munti skrev (Akkurat nå):

Anbefalt løsning: hår på dåsa. 

Ja men det stikker hull på trusene mine og hater å få mensblod i hårene

Skrevet
Regiakakao skrev (5 minutter siden):

Så gi faen i å barbere deg da! Håret skal jo være der! 

Anonymkode: b7430...a2f

• Liker 7
Skrevet

jeg barberere meg ofte ,får sjelden nupper,men skjærer meg

Anonymkode: 0b073...52c

Skrevet

Ta på antibac rett etterpå 

Anonymkode: 57348...ebe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ta på antibac rett etterpå 

😱🤣

Skrevet

Er det ikke ut med glattbarbert i disse dager uansett? Trodde dette var noe gamlisene på 35+ drev på med 

• Liker 1
Skrevet

Liker hvordan du bruker ordet fitte i tittel, så underliv i selve innlegget. Vurdert karriere i markedsføring? 

• Liker 1
Skrevet
Eryn skrev (9 minutter siden):

😱🤣

Tuller ikke. Det stopper nuppene fra å komme.

Skrevet

Jeg gidder ikke å barbere meg. Jeg er nøye på armhulene og beina, underlivet bare stusser jeg. 

Anonymkode: d6297...451

• Liker 3
Skrevet

Ikke stress med å få bort ALT

Skrubb før og etter du barberer

Prøv å barber med olje 

Ta på en krem eller noe med aloe vera etterpå 

Skrevet

Aftershave for underliv og en god barberhøvel er tingen. 

Annonse
Skrevet
Regiakakao skrev (1 time siden):

Har du en partner? Jeg blir alltid ropet inn på badet for og hjelpe til da hun sliter med å få det til helt alene, akkurat som deg, @Muntivi er gamliser på 40+++ å tenker fortsette med det 

Anonymkode: c5e7e...3e2

Skrevet

Jeg har prøvd så og si alt som finnes på markedet av kremer som skal påføres etter barbering, forskjellige typer høvler og barberkrem, og ender likevel opp med nupper fra helvete to dager etterpå og så intens kløe at jeg mest vil gni meg mot alt mulig jeg ser de kommende dagene - og da ikke på grunn av kåtskap og lyst, men av ren forbannelse fordi det klør så inn i helvete! 

Brasiliansk voksing er et alternativ, jeg har selv ikke testet det ut men vet om mange kvinner som sverger til det. Selvsagt vil det gjøre vondt, men smerten er kortvarig og resultatet er verdt det om du ønsker å være glatt. Om det bare er lengden på hårene som plager deg, så kan du trimme med hårtrimmer. Da bestemmer du selv hvor kort du vil ha hårene. 

Skrevet

Anbefar voxing

Anonymkode: 4ed80...9f4

Skrevet

Jeg sliter med det samme. Får inngrodde hår og nupper nesten uansett hva jeg prøver. 
Men mine beste tips er å skrubbe med skylle godt med varmt vann. Ta ALLTID ny barberhøvel, de er rene og drar ikke med noe som kan føre til infeksjon. Bruk enten balsam, olje (bruker babyolje fra natusan) eller barberskum. Tørk med en ren håndduk og ha på antibac eller anti-nuppekrem fra RFSU (hvertfall det jeg bruker). 

Dette har redusert problemet kraftig, men det beste er voksing. Har aldri gått til salong, men vokset deler av underlivet og bikinilinjen selv. 

Anonymkode: 23250...a64

Skrevet

Dere som vokser er tøffe. Herregud så smertefullt det er, og jeg har gått gjennom fødsel, keisersnitt, kreft, prolaps og blodpropp blant annet. 

Anonymkode: 4dd82...41f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...