AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Er gravid og har to barn fra før. Ved termin kommer eldste til å være akkurat fylt 4 år og yngste 2 år. Noen som har erfaring med å få nummer tre når man har barn på ca. denne alderen? Kan det gå fint, eller blir det bare kaos? 😅 Blir tre gutter, hvis det er av betydning. Anonymkode: 5e568...283
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Har forøvrig mastergrad, fast jobb med god inntekt, hus og er gift men lite nettverk her vi bor. Anonymkode: 5e568...283
Tarzani Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Da vi fikk nr 3 var storesøsken akkurat fylt 3 og 4 år. Det er travelt det første året eller 2.. men det går seg til😊😊 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Tarzani skrev (4 minutter siden): Da vi fikk nr 3 var storesøsken akkurat fylt 3 og 4 år. Det er travelt det første året eller 2.. men det går seg til😊😊 Ja, regner med det blir travelt i starten, men at de forhåpentligvis får mye glede av hverandre etter hvert Anonymkode: 5e568...283
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er gravid og har to barn fra før. Ved termin kommer eldste til å være akkurat fylt 4 år og yngste 2 år. Noen som har erfaring med å få nummer tre når man har barn på ca. denne alderen? Kan det gå fint, eller blir det bare kaos? 😅 Blir tre gutter, hvis det er av betydning. Anonymkode: 5e568...283 her ble det bare kaos dessverre, 4 mann veltet alt,men han var velkommen ❤️ , hadde tvillinger på 2,5 år og en på 16mnd, far bestemte seg for og gå når minsten var 3mnd, og vi har ikke hørt fra han siden, nå er de 12,11 og 10, funker godt nå som de er så store. Angrer aboslutt ikke på noe,selvom det var total kaos i ca 1,5 år nå har jeg også en på 11mnd, og kommer en til i April,men nå er de største gutta store, så de er til god hjelp for lillesøsteren og den nye babyen, og stefaren er en flink far selvom han har vert i livet vårt bare 5 år Anonymkode: 7418a...1f0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Er gravid og har to barn fra før. Ved termin kommer eldste til å være akkurat fylt 4 år og yngste 2 år. Noen som har erfaring med å få nummer tre når man har barn på ca. denne alderen? Kan det gå fint, eller blir det bare kaos? 😅 Blir tre gutter, hvis det er av betydning. Anonymkode: 5e568...283 Tren å si ja,takk til all hjelp som blir tilbudt. Jeg har 3 gutter og minste er 5 år. Kaos men herlig. Anonymkode: f7693...f29 1
Arkana Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Jeg har tre barn med samme aldersforskjell. Eldste hadde akkurat fylt 4 og yngste var 2 mnd unna 2-årsdagen da yngste ble født. Jeg synes det har gått veldig fint. De har et nært og godt forhold og tilbringer mye tid sammen. For oss foreldre har det vært praktisk at alle er på noenlunde samme nivå hele veien slik at det er lett å finne på familieaktiviteter som fenger alle. Jeg kjenner flere familier med veldig stor aldersforskjell mellom søsken og hvor de stadig må dele seg for at alle skal bli fornøyd. Det var litt travelt det første året, men jeg har aldri angret og ville valgt det samme igjen.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Jeg har den aldersforskjellen på mine og jeg syns det har funket fint. Eneste vi sliter med er at mellomste er sjalu på minste iblandt. Ellers er de gode venner og er mye med hverandre. Nå er mine skolebarn, og jeg merker hvor mye glede de har av hverandre. De er alltid ute å leker enten alle 3, eller 2 av de. Vi har hatt noen runder med karantene og er da jeg virkelig ser gleden med at de er 3 stk i nær alder. De har ikke savnet venner eller merket noe til karantene sånn sett. Anonymkode: ba41f...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå