AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 "han er ikke særlig kjekk" "han er skalla" "han er litt for lav" "han er egentlig ikke min type" Hvilke unnskyldninger bruker du får å kutte kontakten med et vedkommende du skriver med som virker hyggelig, men egentlig ikke treffer deg helt der du vil det skal treffe? Anonymkode: f5407...361
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Hvorfor trenger man unnskyldninger? Hvis magefølelsen ikke er der, så er den ikke der. Enkelt og greit, trenger ikke analysere alt. Anonymkode: 770c6...393 4
miss summers Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): "han er ikke særlig kjekk" "han er skalla" "han er litt for lav" "han er egentlig ikke min type" Hvilke unnskyldninger bruker du får å kutte kontakten med et vedkommende du skriver med som virker hyggelig, men egentlig ikke treffer deg helt der du vil det skal treffe? Anonymkode: f5407...361 Ingen av disse. Det er mer "oh nooooo, det er dealbreaker" eller "så da skal vi ikke møtes, eller?!"
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 Unnskyldninger? Enten føler jeg det, eller så føler jeg det ikke. Det er som regel ikke en spesifikk grunn, det er bare noe som «mangler». Anonymkode: 94e70...91a 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 Overfladisk. Anonymkode: 8acab...bb7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Jeg hadde bare sagt at kjemien ikke er der. og da har det gått bra for det meste. Noen takler ikke avvisning og andre tar det pent. De som ikke tar det pent da tenker jeg at det kanskje var riktig beslutning. Anonymkode: 5274b...480 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Føler direkte avvisning sker veldig sjeldent og jeg synes at det er helt greit. Folk tar som regel et hint når ting dabber av. Anonymkode: 2f199...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler direkte avvisning sker veldig sjeldent og jeg synes at det er helt greit. Folk tar som regel et hint når ting dabber av. Anonymkode: 2f199...f9d skjer* Anonymkode: 2f199...f9d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 Er han skalla osv hadde jeg ikke matchet med han i utgangspunktet hvis det er snakk om tinder. Alle grunnene til at vi stopper å skrive er totalt upersonlige. Har lite eller ingenting med han å gjøre men bare at jeg mistet piffen eller ikke orker tinder. Bruker tinder mest når jeg sitter på do å kjeder meg og under eggløsning når jeg er ekstra kåt, resten av måneden så glemmer jeg alle chattene jeg har på gang der Anonymkode: d8b5e...f28 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #11 Skrevet 21. desember 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: "han er ikke særlig kjekk" "han er skalla" "han er litt for lav" "han er egentlig ikke min type" Hvilke unnskyldninger bruker du får å kutte kontakten med et vedkommende du skriver med som virker hyggelig, men egentlig ikke treffer deg helt der du vil det skal treffe? Anonymkode: f5407...361 Trenger ingen unnskyldning? Jeg liker de jeg liker.Er mye heller alene enn sammen med noen jeg ikke vil være sammen med. Livet er for kort. Anonymkode: f0df6...b6e 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #12 Skrevet 21. desember 2021 "Det kjennes ikke riktig for meg" Det beste å si. Anonymkode: 1fc9b...813 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #13 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): "han er ikke særlig kjekk" "han er skalla" "han er litt for lav" "han er egentlig ikke min type" Hvilke unnskyldninger bruker du får å kutte kontakten med et vedkommende du skriver med som virker hyggelig, men egentlig ikke treffer deg helt der du vil det skal treffe? Anonymkode: f5407...361 Ingen av de tingene der gjelder om man føler kjemi og tenning. Litt for lav, høye viker, skallet, ikke den kjekkeste, egentlig ikke min type, kan likevel bety en enorm kjemi. Kjemien man føler da kam gi en skikkelig tenning også har man kanskje funnet seg en som er snill i det minste. Det er verre om han er skikkelig drittsekk enn disse andre tingene. Anonymkode: 9c302...580
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #14 Skrevet 21. desember 2021 Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjent på om kjemien sier at dette må jo være drømmemannen. Hvis du ikke føler det så er det nok ikke noe å hente. Bare å kaste bort begge sin tid. Anonymkode: 9c302...580 1
SoWhat? Skrevet 21. desember 2021 #15 Skrevet 21. desember 2021 (endret) Det er vel ingen som finner noen tiltrekkende bare fordi de virker hyggelige? Altså. 90% av menneskene en snakker med og møter er hyggelige. Hvis noen kun har kriteriet "snill og grei", så er de mest sannsynlig skada på en eller annen måte. En kvinne vet egentlig stort sett alltid om mannen er aktuell for et nærmere bekjentskap innen en halvtime. Endret 21. desember 2021 av SoWhat? 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #16 Skrevet 21. desember 2021 …ræva musikksmak! …liker ikke hunder!! …er ikke musiker!!! …sender nudes!!!! …ber om nudes!!!!! Jeg syns menn med langt hår og skjegg er attraktivt. Siden det er pandemi er det sjeldent konserter, og det er på konserter man møter folk! Helvetes jævla pandemi faenskap!!!!! 🤬 Anonymkode: fac39...438 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå