Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lederen min ble for 2 måneder siden alvorlig syk og langtidssykemeldt. Vedkommende blir borte hvert fall til sommeren om ikke lenger. 

Etter hun har forsvunnet, har ledelsen enda ikke greid å skaffe en vikar. De sier at det nærmest er umulig og skaffe en kvalifisert leder for et vikariat. De har involvert et rekrutteringsselskap. 

Problemet er at nå er det helt kaos uten henne, ingen arbeidsplaner og alt bare skurer og går. Mange ting har hun håndtert selv, og det er ingen som vet hvordan alle disse oppgavene skal utføres. Hovedsjefen i konsernet vet om situasjonen, men aner heller ikke hvordan alt skal løses. Og vi får ikke kontakte henne siden hun er innlagt på sykehus. Dette har hovedsjefen gitt streng beskjed om. 

Stemningen ved avdelingen vår er skikkelig dårlig, siden ingenting funker nå. Både HR og hovedsjef vet dette, men er tafatte og gjør ingenting. 

Jeg gruer meg hver dag til jobb nå, siden vi ikke får løst alle oppgavene så krangler/diskuterer vi ofte hvordan det skal gjøres, og kommer aldri til en beslutning. Og da blir ikke ting utført. Enkelte kolleger sniker seg også unna, som medfører at vi som er pliktoppfyllende må slite oss ut. 

Jeg orker ikke dette helt frem til sommeren! Jeg kan virkelig ikke forstå at det skal være SÅ vanskelig å få på plass en kvalifisert leder. 

Jeg har bare lyst å bytte jobb nå, orker ikke mer. Noen råd? 

Anonymkode: 8d46b...b3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...