Scoops Skrevet 21. desember 2021 #41 Skrevet 21. desember 2021 I selve mensuken (eller dagene) er humøret mitt veldig bra, men en uke før derimot..Er ikke sint eller sur bare veldig deprimert og føler at verden raser litt sammen rundt meg
Gjest venom31 Skrevet 21. desember 2021 #42 Skrevet 21. desember 2021 Det er jo forskjellig fra kvinne til kvinne. Noen reagerer forskjellig, både med humør og blødninger.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #43 Skrevet 21. desember 2021 For min del (kvinne 35 +) så kan jeg svare ja på ditt spm. Litt om meg god utdanning, bra jobb, godt nettverk. I et forhold. Psykisk frisk hele livet:Det som sker under pms (varer opptil 3 uker før mensen kommer) er at jeg blir et monster, blir skremt av meg selv etterpå (hvordan kunne jeg tenke/føle slik) jeg tenker på blod, drap, innbrudd, jeg har brent opp alt ii klesskapet til ei venninne. Tent på skogbranner. Dette er virkelig ikke meg. Det vet de som kjenner meg:jeg er en god person med selvrespekt og integritet, en god venn, ærlig og rederlig. Bortsett fra under pms. Nå reiser jeg unna, så andre slipper å oppleve denne pms heksa. Det er en del som bruker pms som hersketeknikk, når en er sint med god grunn får man høre "har du pms" også når man ikke har det. Det er så unødvendig. Anonymkode: cac4e...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå