Gjest Warrior Skrevet 21. desember 2021 #21 Del Skrevet 21. desember 2021 Ja han ser yngre ut for alderen. Ser ut som han 45-49 år ca. Bølle skrev (5 minutter siden): Det er feil uansett. Det finnes bilder av han som barn som ser ut som er fra 70-tallet, og han sa i en live på nettet at han var i 60-åra. Jeg tror deg for han ser i alle fall ikke ut som han er like gammel som meg. Så kan umulig være født på 90 tallet. I så fall ser han gammel ut for alderen, men ser yngre ut enn 60 åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 21. desember 2021 #22 Del Skrevet 21. desember 2021 Warrior skrev (1 minutt siden): Ja han ser yngre ut for alderen. Ser ut som han 45-49 år ca. Jeg tror deg for han ser i alle fall ikke ut som han er like gammel som meg. Så kan umulig være født på 90 tallet. I så fall ser han gammel ut for alderen, men ser yngre ut enn 60 åra. Ja, han holder seg godt pga kostholdet sitt. Tror dessuten han har voksne barn i 20-åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David Lee Skrevet 29. desember 2021 #23 Del Skrevet 29. desember 2021 Bølle skrev (På 21.12.2021 den 13.56): Ja, han holder seg godt pga kostholdet sitt. Tror dessuten han har voksne barn i 20-åra. Noen som har kødda med fødselsdatoen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 29. desember 2021 #24 Del Skrevet 29. desember 2021 David Lee skrev (1 time siden): Noen som har kødda med fødselsdatoen da Ja, det er nok feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David Lee Skrevet 2. januar 2022 #25 Del Skrevet 2. januar 2022 Bølle skrev (På 30.12.2021 den 0.38): Ja, det er nok feil. Hvordan vet du sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 3. januar 2022 #26 Del Skrevet 3. januar 2022 David Lee skrev (8 timer siden): Hvordan vet du sikkert? Han sa i en live at han var i 60-årene. Og på et bilde fra han var barn så det ut som var tatt på 60/70-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 4. januar 2022 #27 Del Skrevet 4. januar 2022 Bølle skrev (På 21.12.2021 den 7.00): Er ikke så mye som skal til for å holde seg ung. Bare å drikke sitronvann, sellerijuice, spise frukt, bær og grønnsaker, kutte ut prossesert mat og gluten og melkeprodukter. Forsiktig med søtsaker. Bare les om Anthony William medical medium på nettet. Han er i 60-åra, men ser ut som 40-åra. «- Han er definitivt helt alternativ, på grensen til det absurde. Han blir blant annet omtalt som klarsynt med kontakt med høyere makter. Her bidrar forlaget til å spre farlige helseråd til sårbare pasientgrupper, sier Zahid til Dagbladet.» (Om Anthony William og en av bøkene hans.) https://www.dagbladet.no/kultur/raser-mot-helsebok---kynisk-og-kvalmt/70113737 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 4. januar 2022 #28 Del Skrevet 4. januar 2022 Han ser ut som den alderen han er, synes jeg. Flott fyr, men et par ting, som for eksempel at øyelokkene "sægger" litt, gjør at han ikke ser yngre ut enn 50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå