AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Dere som synes det er veldig viktig å date og få seg høy kjæreste, dere vet vel at gjennomsnittshøyden i Norge er rundt 180cm? Altså ikke superhøyt. Hvor mange menn er feks over 190? Eller 185? Ikke flertallet, langt fra. Anonymkode: 41bee...8ca
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere som synes det er veldig viktig å date og få seg høy kjæreste, dere vet vel at gjennomsnittshøyden i Norge er rundt 180cm? Altså ikke superhøyt. Hvor mange menn er feks over 190? Eller 185? Ikke flertallet, langt fra. Anonymkode: 41bee...8ca Kvinner er veldig overfladiske på det området. Gjennomsnittlig høyde på menn tror jeg er 1,79. Så overfladiskheten til kvinner når stadig nye høyder. Lurer på hva det neste blir. Anonymkode: ef692...9aa 9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Ja, jeg vet hva gjennomsnittshøyden er. Jeg vet også hva jeg tiltrekkes av. Har datet lavere menn også, men attraksjonen og tenningen uteblir ofte da. Det har jeg ikke akkurat kontroll over. Anonymkode: 29f2d...80f 7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg vet hva gjennomsnittshøyden er. Jeg vet også hva jeg tiltrekkes av. Har datet lavere menn også, men attraksjonen og tenningen uteblir ofte da. Det har jeg ikke akkurat kontroll over. Anonymkode: 29f2d...80f Sønnen min ender snart på rundt 195. Han er tenåring, men har advart han mot overfladiske kvinner som velger basert på høyde. Er nok en del menn som gjennomskuer sånne som deg og heller velger partnere med mer substans. Anonymkode: 41bee...8ca 10
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Sønnen min ender snart på rundt 195. Han er tenåring, men har advart han mot overfladiske kvinner som velger basert på høyde. Er nok en del menn som gjennomskuer sånne som deg og heller velger partnere med mer substans. Anonymkode: 41bee...8ca Jeg velger da ikke basert på høyde. Det er mange høye menn jeg ikke er interessert i. Felles for de jeg er tiltrukket av er likevel at de er på eller litt over gjennomsnittlig høyde. Det gjør meg verken overfladisk eller substansløs. Noen er tiltrukket av utelukkende blondiner, eller store pupper eller hva det måtte være. Man er ikke overfladisk selv om man gjenkjenner sitt eget tenningsmønster. Anonymkode: 29f2d...80f 12
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 Små menn har masse komplekser Anonymkode: d7a0c...f82 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Jeg føler at dette voldsomme fokuset på høyde kun eksisterer her inne på KG og generelt på nett. Muligens på nettdating, for der er jeg ikke? Men i «den virkelige verden» ser jeg ikke dette store fokuset. Mine gjennomsnittelig og under gjennomsnittlig høye mannlige venner ser ikke ut som har noen problemer på sjekkemarkedet? Mannen min er bare såvidt over 180, og høyde var virkelig ikke noe jeg tenkte på Anonymkode: cc3bc...839 12
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Jeg ble valgt vekk av mange menn siden jeg er høyere enn dem, så dette går begge veier. Massevis av menn som føler seg lite maskuline når de er lavere enn dama. ( 183) Anonymkode: 8b187...ce4 11
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Små menn har masse komplekser Anonymkode: d7a0c...f82 Anonymkode: ef692...9aa 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 Jeg er vokst opp i en familie med høye mennesker, og kanskje nettopp derfor er høyde helt irrelevant for meg. Samboeren min er kortere enn meg. Anonymkode: 5d300...df0 2
miss summers Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 Eksen min er et par cm høyere enn meg, når vi er på sokkelesten (jeg er veldig gjennomsnittlig selv). Det var aldri noe issue. Tar han tilbake på flekken, om han vil. Diggeste mannen jeg veit om. 3
Gjest AprilRyan Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 Og det er mye fokus på utseende og alder hos kvinner. Livet er hardt. For min del er det ikke så nøye. Har vært sammen med noen som var lavere og en annen som var høyere, men mange kvinner ønsker seg høyere menn. Sånn er det bare.
Balian d'Ibelin Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 Om en kvinne ikke vil gå ut med en mann fordi han er under 180 cm, så er ikke dette rett kvinne for mannen. Er nok av kvinner der ute som ikke bryr seg om høyde. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg føler at dette voldsomme fokuset på høyde kun eksisterer her inne på KG og generelt på nett. Muligens på nettdating, for der er jeg ikke? Men i «den virkelige verden» ser jeg ikke dette store fokuset. Mine gjennomsnittelig og under gjennomsnittlig høye mannlige venner ser ikke ut som har noen problemer på sjekkemarkedet? Mannen min er bare såvidt over 180, og høyde var virkelig ikke noe jeg tenkte på Anonymkode: cc3bc...839 Mannen din var "bare" så vidt over snittet....Og høyde er ikke noe du tenker på okei. Anonymkode: 506cc...ee7 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 Sånn har det nok alltid vært, men det blir forsterket av nettdating. Kvinner har uendelig tilgang til menn på nettet, og velger og vraker. Og høyde er det viktigste kriteriet for hvem som blir valgt bort. Anonymkode: d1b7a...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 Alt slags mulig krav er da ikke noe problem så lenge man ikke begynner å syte at man ikke finner noen som når opp til kravene. At kvinner skal ha 180+ menn er jo ikke en mann sitt problem. Mannen holder på som han holder på. Det er jo kvinner som må dele på en lavere andel menn, og de blir sittende der uten en mann. Uansett, på nettet kan folk skrive side opp og side ned om hva de ønsker, men er du ute i den virkelige verden så finner du alt slags kombinasjoner av par. Så menn og kvinner finner hverandre til slutt. Anonymkode: 26964...8cd 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 Helt greit at kvinner stiller krav til høyde. Selv krever jeg: - Flat mage - Faste pupper - Spretten rumpe Anonymkode: f4fbd...e35 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 Jeg forstår at en kvinne som er 180++ selv har visse krav til høyde, at de synes at 165 blir for lite for dem. Men på lik linje har jeg som er 164 det. Eller jeg har teknisk sett ikke krav, men jeg synes at en mann som er 180++ nesten blir for høy for meg. Jeg trenger ikke en skyhøy man, gi meg en mann på 170 og jeg har det helt fint. Er han 165, helt supert. Høyde betyr da egentlig fint lite. Eneste grunnen til at jeg er noe skeptisk til dem over 180, er at jeg føler ting som å kysse stående blir vanskelig, man passer ikke like godt sammen. Anonymkode: 0b764...a6f 1
kar90 Skrevet 20. desember 2021 #19 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alt slags mulig krav er da ikke noe problem så lenge man ikke begynner å syte at man ikke finner noen som når opp til kravene. At kvinner skal ha 180+ menn er jo ikke en mann sitt problem. Mannen holder på som han holder på. Det er jo kvinner som må dele på en lavere andel menn, og de blir sittende der uten en mann. Uansett, på nettet kan folk skrive side opp og side ned om hva de ønsker, men er du ute i den virkelige verden så finner du alt slags kombinasjoner av par. Så menn og kvinner finner hverandre til slutt. Anonymkode: 26964...8cd Blir for enkelt. Hvis datingapper er beleilig så trekker folk til apper over å møtes i virkeligheten, så da blir disse smørbrødlistene av krav en virkelighet for alle på markedet uansett. Det spiller liksom ingen rolle hva som skjer i virkeligheten når folk bevist unngår den når apper gjør det enkelt. 1
SoWhat? Skrevet 20. desember 2021 #20 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Sønnen min ender snart på rundt 195. Han er tenåring, men har advart han mot overfladiske kvinner som velger basert på høyde. Er nok en del menn som gjennomskuer sånne som deg og heller velger partnere med mer substans. Anonymkode: 41bee...8ca Har du advart sønnen din mot overfladiske kvinner som....velger basert på høyde? Har du??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå