Gjest Spacegirl Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har 2 katter, en voksen og en på 5 måneder, og navnene de har endt opp med er ikke særlig gjennomtenkt. Den voksne kalles Pus, uoriginalt så det holder. Og kattungen ble først kalt Minimona siden hun var så liten. Men nå er hun ikke liten lenger, så da blir det Mona. Og det er da ikke noe fint kattenavn? Er det dumt å skifte navn på de nå? De lyder ikke navnene sine, det eneste de lyder er lyden av tørrforboksen som blir ristet
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #2 Skrevet 14. oktober 2005 Så lenge katten ikke lyder navnet sitt, kan jeg ikke se hvorfor du ikke skal kunne skifte navn på den? Katten bryr seg ikke om navnet, og det er jo bare noe man har for å referere til den. Kjenner noen som fikk katt fra DB: den het da Pus, men siden dette var litt uoriginalt navn endret de navnet. Ikke noe rart i det. Du får tenke deg godt om denne gangen når du skal velge navn! Jeg kan ikke endre navn på min katt, siden han faktisk lyder navnet sitt (noen ganger ialelfall)
Gjest Spacegirl Skrevet 14. oktober 2005 #3 Skrevet 14. oktober 2005 Takk for svar. Da skal jeg se om jeg ikke kan finne noen fine pusenavn
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2005 #4 Skrevet 15. oktober 2005 Hør med katteregisteret. De kan være litt vanskelige, men med litt godsnakk tror jeg det går bra
Gjest Varg-Menja Skrevet 15. oktober 2005 #5 Skrevet 15. oktober 2005 Dersom de ikke lyder navnene sine er ikke det noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå