Gå til innhold

Hvor høy bonus får dere som jobber for strømkartell... ops..., jeg mener, strømselskapene nå til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? 🙂 

Anonymkode: 253fc...851

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agder Energi-ansatte får minst 25.000 kr i bonus.

Dette er en gammel avtale forhandlet frem for mange år siden under tider med dårlig lønnsomhet som en slags ekstra utbetaling for de årene strømselskapet gikk godt.

Det er synd at det nå genererer så mye negativ mediepublisitet.

• Liker 1
Skrevet

Ca. 30000 for helt vanlige ansatte.

Anonymkode: 85558...f71

Skrevet

0kr i bonus og ingen julegave :) 

Anonymkode: 62e20...f5e

Skrevet

Det forteller jeg ikke!!

Anonymkode: 265fb...2e3

Skrevet

Haha ler så jeg griner av overskriften 😂😂 a. Ma. Zing

Anonymkode: 33add...c8e

• Liker 1
Skrevet

Det gjør sikkert vondt i paranoiaen din å lese, men vi får faktisk ikke fem flate øre.

Derimot får de stakkars kollegene mine på kundeservice til stadighet huden full av idiotkunder, som ikke skjønner en dritt av kraftmarkedet, og ender opp som møkkslitne og sykemeldte. God helvetes jul. :rolleyes:

Anonymkode: 33bf4...2eb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjør sikkert vondt i paranoiaen din å lese, men vi får faktisk ikke fem flate øre.

Derimot får de stakkars kollegene mine på kundeservice til stadighet huden full av idiotkunder, som ikke skjønner en dritt av kraftmarkedet, og ender opp som møkkslitne og sykemeldte. God helvetes jul. :rolleyes:

Anonymkode: 33bf4...2eb

Huff, det er ikke greit. Synd mange ikke klarer å skille mellom selskapet og de stakkarne på kundeservice…

Anonymkode: 86f30...40f

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vervet så mange til å bli kunde, så jeg har ordnet meg en avtale hvor jeg får 2% av overskuddet. I år blir det en heftig jul!!

Anonymkode: 5f3ed...12c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...