AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. I noen dager nå har jeg hatt veldig vonde murringer i magen, men aller mest murringer og tak i korsryggen som er konstante. Smertene ligger på en 5-6 på skalaen synes jeg. Jeg kjenner på hele kroppen at det er noe som er galt rett og slett også. Jeg tror kanskje jeg holder på med en spontanabort. Men hvor lang tid etter at smertene begynte hos dere, begynte dere å blø? Foreløpig blør jeg ingenting. Og hvordan var smertene deres? Jeg setter stor pris på svar 💕 Anonymkode: b93a5...47c
Lilletrille79 Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Huff det hørtes ikke godt ut. Er du rundt 4 uker? Jeg var i uke 8 da jeg mistet. Blødde lite i starten. Så tok det seg opp. Masse klumper og blod pluss magesmerter. Måtte ta paracet. Så kjente jeg kramper i livmoren. Var ikke i tvil da☺️Håper virkelig du slipper det. Klem til deg.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Hadde ingen smerter før jeg begynte å blø. Men sånne smerter du beskriver har jeg hatt i starten av alle mine graviditeter uansett om det gikk bra eller ikke. Så trenger ikke å bety at noe er galt Anonymkode: d29b5...44c 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Jeg er sikkert ikke den rette til å svare, men jeg prøver. Jeg har hatt 7 spontanaborter, to fullførte svangerskap, og jeg kan helt ærlig ikke skille disse 9 svangerskapene. Ved hvert svangerskap har jeg hatt "mensmurringer", smerter, spotting og småblødninger. Det eneste som skiller er at jeg i to av tilfellene ikke har aborterte, mens i resten av tilfellene har jeg gjort det. Anonymkode: 1f29d...a40 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 Lilletrille79 skrev (Akkurat nå): Huff det hørtes ikke godt ut. Er du rundt 4 uker? Jeg var i uke 8 da jeg mistet. Blødde lite i starten. Så tok det seg opp. Masse klumper og blod pluss magesmerter. Måtte ta paracet. Så kjente jeg kramper i livmoren. Var ikke i tvil da☺️Håper virkelig du slipper det. Klem til deg. Ja, er rundt 4 uker. Smertene sitter vel egentlig mest konstant i korsryggen, murringene i livmoren et mer svake. Men ryggmurringene er så vonde at jeg nå er sengeliggende. Kan jeg spørre deg om du begynte med smerter eller blod først? Og hvis det var smerter først- hvor lenge tok det før du begynte å blø? Jeg håper også at jeg ikke mister nå, vi har vært prøvere i mange år. Men huff, jeg merket at dette ikke er bra. Takk for svar, og trist å høre at du mistet. Klem 💕 Anonymkode: b93a5...47c
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde ingen smerter før jeg begynte å blø. Men sånne smerter du beskriver har jeg hatt i starten av alle mine graviditeter uansett om det gikk bra eller ikke. Så trenger ikke å bety at noe er galt Anonymkode: d29b5...44c Ok, takk for svar💕 Så du hadde ordentlige smerter som varte hele tiden i starten, i korsryggen også? Anonymkode: b93a5...47c
Lilletrille79 Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Hei jeg hadde ikke smerter før jeg blødde kraftig. Måtte bytte bind hele tiden. Korsryggen høres ikke ut som spontanabort🥰dette var kraftige menssmerter. Jeg er gravid på nytt nå😀4+5 i dag. Lykke til. Jeg tror det går bra med deg😀
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er sikkert ikke den rette til å svare, men jeg prøver. Jeg har hatt 7 spontanaborter, to fullførte svangerskap, og jeg kan helt ærlig ikke skille disse 9 svangerskapene. Ved hvert svangerskap har jeg hatt "mensmurringer", smerter, spotting og småblødninger. Det eneste som skiller er at jeg i to av tilfellene ikke har aborterte, mens i resten av tilfellene har jeg gjort det. Anonymkode: 1f29d...a40 Jeg er lei meg for å høre at du har opplevd det hele 7 ganger. Sender deg en klem 💕 Kan jeg spørre deg om du hadde smerter som varte hele tiden, og om du hadde smertemurringer i korsryggen? Anonymkode: b93a5...47c
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 Lilletrille79 skrev (1 minutt siden): Hei jeg hadde ikke smerter før jeg blødde kraftig. Måtte bytte bind hele tiden. Korsryggen høres ikke ut som spontanabort🥰dette var kraftige menssmerter. Jeg er gravid på nytt nå😀4+5 i dag. Lykke til. Jeg tror det går bra med deg😀 Takk for svar 💕 Jeg har mest smerter i ryggen som jeg skriver, men har også svake murringer i magen- akkurat som bittesmå kramper som aldri slipper livmoren. Jeg krysser alt jeg har, men er så redd nå. Hyggelig å høre at du er gravid igjen, masse lykke til med spiren ❤ Anonymkode: b93a5...47c
Lilletrille79 Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar 💕 Jeg har mest smerter i ryggen som jeg skriver, men har også svake murringer i magen- akkurat som bittesmå kramper som aldri slipper livmoren. Jeg krysser alt jeg har, men er så redd nå. Hyggelig å høre at du er gravid igjen, masse lykke til med spiren ❤ Anonymkode: b93a5...47c Huff jeg skal krysse fingre og tær for deg. Det er så fælt å gå å være redd. Jeg har murrende smerter i ryggen også men ikke så kraftige. Det er hvertfall normalt å ha vondt i korsryggen. Du hadde vel blødd hvis det var Spontanabort? Da satser vi på at det går over🥰🙏
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 Lilletrille79 skrev (Akkurat nå): Huff jeg skal krysse fingre og tær for deg. Det er så fælt å gå å være redd. Jeg har murrende smerter i ryggen også men ikke så kraftige. Det er hvertfall normalt å ha vondt i korsryggen. Du hadde vel blødd hvis det var Spontanabort? Da satser vi på at det går over🥰🙏 Ja, det er grusomt å være redd. Jeg blir så lei meg også, skal jeg bare finne ut av at jeg er gravid for så å bare miste liksom? Jeg har prøvd å bli gravid i mange år, og dette er første gang jeg har blitt gravid 😔 Jeg aner ikke. Prøver å Google det, men finner ikke noe konkret om man skal blø først, eller om det kan komme flere dager etterpå. Jeg krysser alt jeg har også, takk for at du gjør det samme ❤ Anonymkode: b93a5...47c
Lilletrille79 Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er grusomt å være redd. Jeg blir så lei meg også, skal jeg bare finne ut av at jeg er gravid for så å bare miste liksom? Jeg har prøvd å bli gravid i mange år, og dette er første gang jeg har blitt gravid 😔 Jeg aner ikke. Prøver å Google det, men finner ikke noe konkret om man skal blø først, eller om det kan komme flere dager etterpå. Jeg krysser alt jeg har også, takk for at du gjør det samme ❤ Anonymkode: b93a5...47c Ja det er vanskelig å si hva som skjer, men husk at det er vanlig å føle seg litt elendig form da. Med murringer i mage og rygg. Har du noen gravidsymptomer da? Jeg ble kvalm og uggen for 3 dager siden. Men kjempesulten til tider. Vi er vel omtrent like langt på vei😀
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 Hadde SA uke 4-5 (litt usikker da jeg ikke viste nøyaktig eggløsning). Hadde ikke smerter i det hele tatt. Blødde som normalt. Anonymkode: d88ff...8f3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 Lilletrille79 skrev (1 minutt siden): Ja det er vanskelig å si hva som skjer, men husk at det er vanlig å føle seg litt elendig form da. Med murringer i mage og rygg. Har du noen gravidsymptomer da? Jeg ble kvalm og uggen for 3 dager siden. Men kjempesulten til tider. Vi er vel omtrent like langt på vei😀 Jeg har hatt veldig ømme pepper frem til i går, idag er de nesten ikke ømme lengre. Det er vel et dårlig tegn 😔 Ellers ingen andre symptomer. Anonymkode: b93a5...47c
Lilletrille79 Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt veldig ømme pepper frem til i går, idag er de nesten ikke ømme lengre. Det er vel et dårlig tegn 😔 Ellers ingen andre symptomer. Anonymkode: b93a5...47c Nei det trenger ikke være det😀noen får ikke symptomer før senere. Her varierer også ømmheten i puppene fra dag til dag😀
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 Lilletrille79 skrev (7 minutter siden): Nei det trenger ikke være det😀noen får ikke symptomer før senere. Her varierer også ømmheten i puppene fra dag til dag😀 Takk for oppmuntrende ord, setter pris på det 💕 Jeg har nå lagt meg til å hvile og håper på det beste. Anonymkode: b93a5...47c
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. I noen dager nå har jeg hatt veldig vonde murringer i magen, men aller mest murringer og tak i korsryggen som er konstante. Smertene ligger på en 5-6 på skalaen synes jeg. Jeg kjenner på hele kroppen at det er noe som er galt rett og slett også. Jeg tror kanskje jeg holder på med en spontanabort. Men hvor lang tid etter at smertene begynte hos dere, begynte dere å blø? Foreløpig blør jeg ingenting. Og hvordan var smertene deres? Jeg setter stor pris på svar 💕 Anonymkode: b93a5...47c Hadde aldri vondt før det faktisk begynte å blø. Eller spottet brunt i noen dager før det tok seg opp. Når det var på vei ut hadde jeg først vondt Anonymkode: 8e266...f40
Lilletrille79 Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Takk for oppmuntrende ord, setter pris på det 💕 Jeg har nå lagt meg til å hvile og håper på det beste. Anonymkode: b93a5...47c Ja gjør det🥰
Amatariel Skrevet 20. desember 2021 #19 Skrevet 20. desember 2021 Jeg har fire barn og hatt fire aborter (to av dem SA). Jeg har aldri opplevd smerter på forhånd slik du nevner TS. Tvert i mot så har SA'ene kommet som et stort sjokk da blødning var det første tegnet. Plutselig fant jeg blod, og etter det gikk det slag i slag - med mer blod og først da kom også menssmertene. Men sterke murringer, vondt i både mage og rygg har jeg også hatt - men de svangerskapene har gått helt fint. Enda jeg var såå sikker på at mensen kom hvert øyeblikk.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #20 Skrevet 26. desember 2021 Jeg opplevde også blod først. Deretter vondt i magen, men ikke murringer, mer takvise smerter. Ganske stor forskjell på de og vanlige menssmerter. Hadde også murringer som ligner menssmerter i uke 5-6 i svangerskapet som har gått bra. Hadde også litt spotting da, men er nå i uke 30 og alt er helt fint. Hvordan har det gått trådstarter? Anonymkode: e04ca...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå