bluedot Skrevet 20. desember 2021 #21 Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) Frøken888 skrev (3 timer siden): https://www.dagbladet.no/nyheter/forbyr-latter/74973299 Trur at det er på tiden å få øyne opp for at vi faktisk er veldig heldige selv om vi lever i en unntakstilstand. Korona vil forsvinne en gang, men mange mennesker levet under forferdelige forhold. Helt enig. Ja det er lov til å synes at ting er kjipt, men livet er ikke alltid en dans på roser og det må vi også lære å forberede oss på og akseptere. Vi må også lære å sette pris på hvor godt de fleste av oss her i Norge har det tross alt. Endret 20. desember 2021 av bluedot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussa84 Skrevet 20. desember 2021 #22 Del Skrevet 20. desember 2021 charlotte0 skrev (12 minutter siden): Nå er det jo mange færre som har begått selvmord under koronapandemien da… Så det er greit at noen tar livet pga pandemien, bare ikke det er flere selvmord enn gjennomsnittlig. Ok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 20. desember 2021 #23 Del Skrevet 20. desember 2021 Tussa84 skrev (56 minutter siden): Enig. Vi lever i ett smittevernsdiktatur, verdenssamfunnet må se å gjøre noe. Nei det verdenssamfunnet må gjøre er å sikre at alle har tilgang til vaksine og skikkelig helsehjelp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 20. desember 2021 #24 Del Skrevet 20. desember 2021 Tussa84 skrev (3 timer siden): Alt er relativt. De er ikke heldige de som begår selvmord på grunn av coronarelaterte psykiske problemer. Hvis du er oppriktig bekymret bør du jo gjøre det du kan for å då slutt på pandemien. Vaksinere deg feks 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussa84 Skrevet 20. desember 2021 #25 Del Skrevet 20. desember 2021 Tuba skrev (1 minutt siden): Å innrømme at prognoser er usikre er jo bare bra! Mye bedre enn om det ble feid under teppet. Og selvsagt skal folkevalgte lytte tim fagfolk. Alternativet hadde jo blitt helt katastrofalt Det de driver med nå ER katastrofalt. De innrømmer at de ikke vet hva de driver med. I det private næringsliv hadde denne gjengen mistet oppdraget og man hadde funnet en ny tjenesteleverandør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 20. desember 2021 #26 Del Skrevet 20. desember 2021 Tussa84 skrev (14 minutter siden): Så det er greit at noen tar livet pga pandemien, bare ikke det er flere selvmord enn gjennomsnittlig. Ok. Det har jeg da aldri sagt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussa84 Skrevet 20. desember 2021 #27 Del Skrevet 20. desember 2021 charlotte0 skrev (1 minutt siden): Det har jeg da aldri sagt! Statistikk er greit helt til man skjønner at det faktisk er mennesskjebner vi snakker om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 20. desember 2021 #28 Del Skrevet 20. desember 2021 En statistikk for hvilken nasjon som kommer best/værst ut på lykke hadde kanskje vært på sin plass nå. Hvor finner vi sutrelandet? Japan er jeg ganske nysgjerrig på, de har i det store alltid scoret høyt på lykke. Hvordan er det nå? Jeg tror de synes de har det temmelig godt fortsatt. De er langt nede på lista for smitte og død i hvert fall. Tror faktisk ikke de har måttet forsake like mye som vesten heller. De har noe som sannsynligvis begrenser det værste scenario, nemlig holdning. Hensyn overfor andre mennesker rundt seg, munnbindet er en kultur og ikke et ork. Som ett eksempel. Kamikaze filosofien har andre deler av verden overtatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. desember 2021 #29 Del Skrevet 20. desember 2021 Kaktusogsol skrev (40 minutter siden): Snakk for deg selv. Jeg har ikke klagd Ikke jeg heller har ingenting å klage over. Vi har et godt helsevesen, varme, mat, vann og transport. Mer trenger en ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliii Skrevet 20. desember 2021 #30 Del Skrevet 20. desember 2021 Tussa84 skrev (30 minutter siden): Ikke tro at jeg ikke er livredd nå som jeg uttaler meg i hytt og pine om det største stridsspørsmålet i nyere tid. Jeg er egentlig en svært tilbakeholden person, men jeg kom fram til at jeg ønsket benytte min siste rest av ytringsfrihet før Norge følger etter Østerrike, Hellas og Austalia. Vil bare minne om at det du er grådig fornærmet over er at du er blitt ANBEFALT og vaksinere deg. Hardt liv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussa84 Skrevet 20. desember 2021 #31 Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) Lilliii skrev (3 minutter siden): Vil bare minne om at det du er grådig fornærmet over er at du er blitt ANBEFALT og vaksinere deg. Hardt liv. De har sagt at de nå skal ha fatt i 700.000 for å stikke sprøyter i dem. Det er klart jeg blir engstelig. De truer med å aldri gjenåpne landet hvis ikke folk stiller seg til rådighet. Endret 20. desember 2021 av Tussa84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 20. desember 2021 #32 Del Skrevet 20. desember 2021 Vil ikke si vi er så heldig, men ja jeg skjønner at noen har det verre. Forby latter? Hadde hatt problemer med å holde meg alvorlig jeg da. Synes det blir for dumt å klage over koronatiltak. Det hadde vært mye verre hvis smitten fikk spre seg helt fritt, mange syke på en gang, mange alvorlig syke samtidig (tenk på helsepersonell som skal jobbe med alle syke) mange døde. Det hadde vært jævlig og noe å klage over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 20. desember 2021 #33 Del Skrevet 20. desember 2021 1 hour ago, Tussa84 said: Det de driver med nå ER katastrofalt. De innrømmer at de ikke vet hva de driver med. I det private næringsliv hadde denne gjengen mistet oppdraget og man hadde funnet en ny tjenesteleverandør. Jeg skal love deg at prognoser i privat næringsliv som oftest er mye mer usikre enn det fhi driver med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthernLight Skrevet 20. desember 2021 #34 Del Skrevet 20. desember 2021 Tussa84 skrev (2 timer siden): Enig. Vi lever i ett smittevernsdiktatur, verdenssamfunnet må se å gjøre noe. Smittevernsdiktatur? Da lever vi tydeligvis i helt forskjellige verdener. Det er langt fra noe diktatur. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 20. desember 2021 #35 Del Skrevet 20. desember 2021 Ryddet for vaksinemotstand og brudd på rommets retningslinjer. Tråden stenges. Lomvi, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg