Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

La oss si at det er ei penskjorte, kanskje til bunad...stryker du n-ø-y-e bort hver eneste rynke i stoffet, eller tar du
det grøvste og regner med at det kommer til å gå bra med resten, for folk er ikke opptatt av sånt noe? 
Hvis en skal ha en jakke utenpå; holder det å stryke krage, ermer og fremsiden...for det kan folk se, men dropper ryggen? 

Ideelt sett vil jeg ha det av "privat-butler-kvalitet" på en strykejobb, men jeg finner det litt vanskelig å få til prikkfritt. :sukk:Det ser så lett ut, nesten som en meditasjon: 

Endret av Hoppetaujenta
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Stryker aldri klær, men så har jeg ikke klær som trenger å strykes heller.

Skrevet

Det kan jeg jo forstå ut fra din avatar. ;) 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det kan jeg jo forstå ut fra din avatar. ;) 

Hæ :klo:

Skrevet

:opplyser: Det var en spøk. Din avatars påkledning ser ikke ut til å måtte strykes noe særlig...? Spøk, altså. ;) 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

:opplyser: Det var en spøk. Din avatars påkledning ser ikke ut til å måtte strykes noe særlig...? Spøk, altså. ;) 

Forstod det var en spøk, :)  Tok den bare ikke.

Skrevet

Jeg er nøye, men ikke så nøye at jeg pirker på småting. En butler ville sikkert ikke vært 100% fornøyd. 

Skrevet

Stryker vanligvis klær en gang hvert femte år, men nå har jeg kjøpt noen skjorter som nok må strykes.

Hater det, men når jeg først gjør det skal det være så bra som jeg får til (ikke at det sier så mye). Ville aldri hoppet over ryggen, den er jo det eneste jeg får til..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så fremt man ikke skal være utendørs forsvinner ofte jakken i løpet av en kveld uansett, fordi det er varmt, så det blir litt dumt å ikke stryke skjorteryggen fordi man tror den skal skjules. Ryggen er jo dessuten det raskeste og letteste så har man strøket alt det andre er det litt pussig å droppe akkurat ryggen.

Endret av Arkana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...