Gå til innhold

Ex ringte men la på før jeg tok tlf. Så kom det ei mld rett etterpå:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor det stod: Sorry!! Har fått meg ny bil og den klarte å ringe deg da jeg brukte talestyringa. Trodde jeg hadde slettet deg fra tlf min. Nå er du fjernet, beklager igjen og god jul! 

Kan dette skje? Har bil selv med talestyring så kanskje det går an? Dette er forøvrig en mann som stalket meg i lang tid etter det var slutt. Tror ikke jeg skal svare han, det er egentlig ikke noe å svare på heller. Andre her inne som har ringt feil fra bilen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har ringt feil fra bilen pga dårlig operativsystem, men også via Siri 😛 Ring Karl ble til: Ringer "Kari" type. Og når man da kjører klarer man kanskje ikke å avbryte før telefonen ringer igjennom "eteren" og blir først avbrutt når det ringer hos deg. 

Det er jo påfallende hvis denne personen har stalket deg som du påpeker, men la det heller komme personen til gode. 

Lommeringen kan jo også forekomme. 

Men skjer det gjentatte ganger innen kort tidsrom så er det jo ikke "feil" lengre som skyldes det, men "stalking" eller annet. 

• Liker 4
Skrevet
VillAnna skrev (7 minutter siden):

Hvor det stod: Sorry!! Har fått meg ny bil og den klarte å ringe deg da jeg brukte talestyringa. Trodde jeg hadde slettet deg fra tlf min. Nå er du fjernet, beklager igjen og god jul! 

Kan dette skje? Har bil selv med talestyring så kanskje det går an? Dette er forøvrig en mann som stalket meg i lang tid etter det var slutt. Tror ikke jeg skal svare han, det er egentlig ikke noe å svare på heller. Andre her inne som har ringt feil fra bilen? 

Blokker og lat som det ikke skjedde. 

Fikk en dum melding av en datet for 12 år siden. Bilde av at han sto ved veiskille der jeg vokste opp og lurte på å ta en kaffe. 

Jeg svarte kort at "Jeg bor xx, sammen med xx og trives med det, ellers har pappa sikkert en kaffe til deg." 

Selv mente han at han prøvde å være morsom, men 3 ganger i de siste 12 årene har han gjort det meste for å ha kontakt. En periode for 2 år siden ønsket han å være utro med meg mot sin samboer. 

Eneste denne fyren ønsker er kontakt og ønsket å la deg vite at han fremdeles har nummeret ditt. Bare ignorer. 

Anonymkode: c488e...8b2

• Liker 6
Skrevet

Ja tenker å ignorere. Håper jeg ikke hører noe mer. Han stalket meg i flere år, men nå hadde det vært stille snart et år så jeg håpte på at han hadde gått lei. Fikk en uggen følelse bare.

• Liker 4
Skrevet

Drit i hva han mente. Si: ok. Gå videre. 

Anonymkode: c5637...c12

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, det kan skje. Glem det og gå videre. 

Skrevet (endret)

Det kan også skje at han kontaktet deg med en feil.  

Endret av Eloise12345
Skrevet

Til spørsmålet ditt om det kan skje: ja, absolutt. Min samboer har et typisk norsk navn, og talestyreren på bilen forveksler det stadig med andre navn. Hendt mer enn en gang at den ringer feil, så har sluttet å bruke talestyring når jeg skal ringe han. 

Men med resten av det du forteller, så tror jeg ikke det er tilfellet her. 

Jeg hadde bare ignorert meldingen (han ønsker nok en reaksjon), å latt det ligge med det. 

Anonymkode: 5201e...d59

• Liker 1
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Til spørsmålet ditt om det kan skje: ja, absolutt. Min samboer har et typisk norsk navn, og talestyreren på bilen forveksler det stadig med andre navn. Hendt mer enn en gang at den ringer feil, så har sluttet å bruke talestyring når jeg skal ringe han. 

Men med resten av det du forteller, så tror jeg ikke det er tilfellet her. 

Jeg hadde bare ignorert meldingen (han ønsker nok en reaksjon), å latt det ligge med det. 

Anonymkode: 5201e...d59

Beste er å bare si ok, og deretter ignorere, og ikke filosofere over årsaken til kontakt, tror jeg. 

Endret av Eloise12345
Skrevet

Ikke svar. Blokker.

• Liker 1
Skrevet
VillAnna skrev (5 timer siden):

Ja tenker å ignorere. Håper jeg ikke hører noe mer. Han stalket meg i flere år, men nå hadde det vært stille snart et år så jeg håpte på at han hadde gått lei. Fikk en uggen følelse bare.

Blokker dette nummeret så kan du slippe å føle på ny kontakt fra han. 

Anonymkode: c488e...8b2

• Liker 2
Skrevet

Det høres troverdig ut. Ikke svar på den 

Anonymkode: 68064...f67

Skrevet

Ikke svar! Er det på'n igjen med masse sms, så skriver du at du ikke vil ha kontakt, og at han blokkeres.

Jeg ville blokkert han i noen dager, og så avblokkert han uten at han vet det. Bare for å vite om han faktisk lar være å kontakte. Tror ikke jeg hadde følt meg helt trygg hvis han fortsatte 

Anonymkode: b2ca5...e6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...