Gå til innhold

Dere menn som har vært i forhold 1+ år. og bor sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenner dete forsatt skikkelig på dama? Eller litt mindre? 
hvorfor tenner dere på akkuratt henne? Hva ved henne gjøre dere «crazy»? 

tenner dere på henne selv om hun ikke har sminka seg, fikset håret og alt? Men bare normal fine klær. Eller tenner dere mest da hun har pynta seg? 

Anonymkode: 4cfd0...6b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir litt dumt spørsmål men samtidig egentlig ganske reelt.

Den første forelskelsen gir seg jo som regel litt etter en 4-5 mnd, noen er jo selvsagt nyforelsket mye lengre enn det, men etter den har lagt seg så går forholdet inn i noe dypere.

Selv har jeg og samboeren snart vært sammen i 20 år, å vi har vært både nyforelsket og hatet hverandre til tider.

Men det fine er at man ofte får den nyforelskede følelsen flere ganger gjennom et langt samliv.

Finnes jo tider da jeg finner henne særdeles uatraktiv, men pr i dag så er jeg litt sprudlende nyforelsket siden jeg synes hun ser så vanvittig bra ut, sexlivet gjenspeiler seg jo i slike bølgedaler.

• Liker 1
Skrevet
Stillalive skrev (7 minutter siden):

Blir litt dumt spørsmål men samtidig egentlig ganske reelt.

Den første forelskelsen gir seg jo som regel litt etter en 4-5 mnd, noen er jo selvsagt nyforelsket mye lengre enn det, men etter den har lagt seg så går forholdet inn i noe dypere.

Selv har jeg og samboeren snart vært sammen i 20 år, å vi har vært både nyforelsket og hatet hverandre til tider.

Men det fine er at man ofte får den nyforelskede følelsen flere ganger gjennom et langt samliv.

Finnes jo tider da jeg finner henne særdeles uatraktiv, men pr i dag så er jeg litt sprudlende nyforelsket siden jeg synes hun ser så vanvittig bra ut, sexlivet gjenspeiler seg jo i slike bølgedaler.

Som om jeg skulle sagt det selv. Dette er mer eller mindre fasit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...