Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da falt jeg også i den «berømte» fellen. Har vært betatt av en kollega i 2 år (jobbet sammen i 5 år). Vi har aldri hatt noe særlig kontakt på jobb eller fritiden så det har hele tiden bare vært med fantasien. For 3 uker siden hadde vi julebord og med alkohol i bildet turte jeg å ta steget. Kort fortalt endte det med at han ble med til meg. Jeg er 28 og han 40 så tenker også på dette med aldersforskjellen. 

På starten tenkte jeg det bare som en engangsgreie, men i det siste klarer jeg ikke helt slippe det som har skjedd og jeg tenker mye på det. Som sagt har vi aldri hatt noe kontakt så vi har ikke hverandre på sosiale medier. Har også funnet ut at han er gift og har barn. Til meg sa han at han var separert nylig. Men var vel bare noe som ble sagt for å få seg noe.

Greit hvis han bare tenkte det som en engangs greie men har litt lyst å vite hva han tenker om det som skjedde. Vi har ikke sett eller snakket med hverandre siden det skjedde (tiltakene om hjemmekontor kom rett etter). Så hva synes dere jeg skal gjøre?

siden han ikke har tatt noe kontakt tar jeg det som at han ikke er interessert i at det fortsetter/vil noe mer men klarer liksom ikke helt å slippe det uten å snakke med han om det. Han fortalte at han også har vært betatt en stund men trodde aldri jeg ville være interessert tilbake. Men da hadde han vel tatt kontakt nå? Jeg skjønner at mye kan være fylleprat men Uansett så klarer jeg ikke la det gå uten å snakke om det. Skal jeg ta kontakt eller bare la være? I så fall hva skal jeg si? 

Anonymkode: c84f1...e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La være å ta kontakt. Det er en (stor) mulighet for at han har oppfattet at du liker han, og dermed bare har sagt akkurat de tingene han vet du vil høre. Hadde han likt deg (på den riktige måten), så hadde han nok tatt kontakt. Eller i det minste lagt deg til på fb. 

Jeg ville iallefall tviholdt på verdigheten min her, og latt eventuell kontakt være opp til han. 

Forresten, ikke tenk på aldersforskjellen. 12 år er da virkelig ingenting. 

Vil du noe mer med han, ts? 

• Liker 14
Skrevet
spegel skrev (6 minutter siden):

La være å ta kontakt. Det er en (stor) mulighet for at han har oppfattet at du liker han, og dermed bare har sagt akkurat de tingene han vet du vil høre. Hadde han likt deg (på den riktige måten), så hadde han nok tatt kontakt. Eller i det minste lagt deg til på fb. 

Jeg ville iallefall tviholdt på verdigheten min her, og latt eventuell kontakt være opp til han. 

Forresten, ikke tenk på aldersforskjellen. 12 år er da virkelig ingenting. 

Vil du noe mer med han, ts? 

TS her

takk for svar.

Tenkte det samme selv. Han ville vel tatt kontakt hvis han ville noe mer, men kanskje han tenker det samme om meg? Jeg kjenner han ikke så godt så for min del er det vel bare seksuell tiltrekning akkurat nå men jeg er åpen for at det kunne blitt noe mer. Men er han gift enda og har løyet til meg så blir jo saken annerledes. Ønsker ikke å gå bak ryggen på kona og ha sex med han, det har jeg ikke samvittighet til spesielt når det er barn i bildet (selvom jeg vil). Er han singel ser jeg ikke problemet med å ha det gøy, hvis han er interessert i det da selvsagt. 

Problemet mitt er at jeg er en som tenker for mye så ser for meg at jeg kommer til å tenke på det her til jeg har funnet ut hva han tenker. Han dro fra meg på morgenen så om han er gift enda så har han vel havnet i trøbbel også. Jeg hadde vært rimelig skeptisk om min mann kom hjem kl 10:00 dagen etter julebord.

• Liker 1
Skrevet

du burde la være, ser absolutt ikke noe å grunn til å snakke med han, hvorfor skulle du det? fordi du mistet verdighet følelsen?, du vil gå videre med han så er det ingen vei det heller, ellers hadde han tatt kontakt. han ville rett å slett ha seg noe og du ga han det, gjort er gjort, hvordan du føler etter det, er noe du må finne ut av, det har ikke noe med han å gjøre. vet at det er ikke alltid lett å gi seg selv pga kick, men ser ikke noe alternativer enn å bare svelge det her. 

Anonymkode: 78720...42e

• Liker 3
Skrevet

Menn som vil noe mer,spesielt kun sex tar kontakt uansett. Så for å ikke tape ansikt helt hadde jeg absolutt ikke tatt kontakt i den situasjonen. Hvis han egentlig vil noe mer (sex), og ikke tar kontakt er det fordi han fortsatt er gift, og da er det ikke mer å tenke på. 

Anonymkode: 81f16...e56

• Liker 7
Skrevet

Takk for svar dere og takk for at dere snakket meg ut av å ta kontakt. Det er helt riktig det dere sier. Vil han ha mer sex hadde han tatt kontakt. Han nevnte noe med at han ikke var tiltrukket av (ex)kona lengre, hun var eldre enn han, og at følelsene hadde forsvunnet mellom de to og at han aldri trodde han hadde sjans med meg. Så er en stor mulighet for at han bare grep sjansen for å ligge med en yngre dame for så å gå videre tilbake til sitt. Jeg må nok bare legge det fra meg.

• Liker 3
Skrevet

Man har pult. Enkelt og greit. Fatter ikke hvorfor dette skal være noen big deal for noen.

Anonymkode: 4dbc4...551

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man har pult. Enkelt og greit. Fatter ikke hvorfor dette skal være noen big deal for noen.

Greit å gjøre det på like premisser, når den ene parten skjuler at det sitter en kone og barn hjemme, kan det fort bli en big deal. 

Skrevet
Dævendøtte skrev (1 minutt siden):

Greit å gjøre det på like premisser, når den ene parten skjuler at det sitter en kone og barn hjemme, kan det fort bli en big deal. 

Neida. Ikke om folk er vettige og bare gir blaffen i alt styrer en påfører seg selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er vel ikke en big deal i seg selv. Problemet er jo at ts sikkert sitter med et savn om en eller annen slags menneskelig relasjon, som denne mannen kanskje kunne ha fylt. 

Anonymkode: d509b...0dd

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel ikke en big deal i seg selv. Problemet er jo at ts sikkert sitter med et savn om en eller annen slags menneskelig relasjon, som denne mannen kanskje kunne ha fylt. 

Anonymkode: d509b...0dd

Ts her

helt riktig. Og hjelper ikke å være singel midt i en pandemi heller. Ble singel rett før pandemien startet og har hatt dette «crushet» siden da. 

Jeg har arabisk bakgrunn og har levd ganske strengt under foreldrene mine før jeg brøt ut og flyttet for meg selv 5 år siden så er ikke så vant med dette med ONS. Kanskje en «prinsesse jasmine» med langt mørkt hår og mørke trekk gjorde det hele spennende for han, og nå angrer han når han falt tilbake til realiteten og hva som faktisk er viktig for han (hans familie). Mye tanker som går i hodet mitt. Han nevnte veldig ofte at han var tiltrukket av det eksotiske utseendet mitt. Igjen så var det vel bare en fantasi for han.

Jeg har til nå kun datet yngre menn (25-30). Er første gang jeg er med en 40+ og det var virkelig noe helt annet. Sexen var så sinnsykt bra, flere runder og han forgudet meg helt (beklager for detaljer). Ikke noe jeg har opplevd med yngre menn da de ofte er mer egoistiske. Kanskje derfor det sitter litt mer i hodet mitt. Men ja jeg bør bare betrakte det som et hærlig minne og move on. Jeg skal definitivt være åpen for «eldre» menn nå :)

• Liker 5
Skrevet

Han kommer til å ta kontakt igjen når han vil ha sex. Han er en pose og sekk mann siden han er gift og lyver om det. Ikke møt han igjen før han virkelig er skilt på ordentlig, og ikke bare på lat. 

Anonymkode: 319c3...de1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei

Da falt jeg også i den «berømte» fellen. Har vært betatt av en kollega i 2 år (jobbet sammen i 5 år). Vi har aldri hatt noe særlig kontakt på jobb eller fritiden så det har hele tiden bare vært med fantasien. For 3 uker siden hadde vi julebord og med alkohol i bildet turte jeg å ta steget. Kort fortalt endte det med at han ble med til meg. Jeg er 28 og han 40 så tenker også på dette med aldersforskjellen. 

På starten tenkte jeg det bare som en engangsgreie, men i det siste klarer jeg ikke helt slippe det som har skjedd og jeg tenker mye på det. Som sagt har vi aldri hatt noe kontakt så vi har ikke hverandre på sosiale medier. Har også funnet ut at han er gift og har barn. Til meg sa han at han var separert nylig. Men var vel bare noe som ble sagt for å få seg noe.

Greit hvis han bare tenkte det som en engangs greie men har litt lyst å vite hva han tenker om det som skjedde. Vi har ikke sett eller snakket med hverandre siden det skjedde (tiltakene om hjemmekontor kom rett etter). Så hva synes dere jeg skal gjøre?

siden han ikke har tatt noe kontakt tar jeg det som at han ikke er interessert i at det fortsetter/vil noe mer men klarer liksom ikke helt å slippe det uten å snakke med han om det. Han fortalte at han også har vært betatt en stund men trodde aldri jeg ville være interessert tilbake. Men da hadde han vel tatt kontakt nå? Jeg skjønner at mye kan være fylleprat men Uansett så klarer jeg ikke la det gå uten å snakke om det. Skal jeg ta kontakt eller bare la være? I så fall hva skal jeg si? 

Vil anbefale å passe deg så du ikke havner i et hekt, som meg for noen år siden.

De aller fleste menn har lyst å ligge på julebord, kona er sliten og opptatt med juleforberedelser, barn etc og mannen benytter seg av muligheten.

Kan være at han ønsker mer, han ser om du kommer tilbake og slik får han styringen på dere videre. Obs på at vi kvinner er mer disponible for å få følelelser.

Ikke gidd gift mann, det blir bare du som sitter tilbake og føler deg utnyttet. De aller fleste går ikke fra familien sin, ikke så nøye med kona, men de vil beholde alt annet.

god jul

Anonymkode: 3e151...7f6

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neida. Ikke om folk er vettige og bare gir blaffen i alt styrer en påfører seg selv.

Hmm.. vet ikke helt om jeg forstår hva du egentlig vil si her, har prøvd, men henger ikke helt med :) 

Skrevet

Ryddet for skriving på sms-språk/dialekt.

Chantielle mod.

• Liker 2
Skrevet

Du har vært ute for en typisk drittsekk. Han hadde anledning til noe på si, og benyttet den. Nå er han bare redd for at kona skal få vite noe. Han prøver nok igjen ved neste anledning. Kanskje kona burde få vite hva slags mann hun er gift med, for hun er sikkert uvitende. 

Anonymkode: a85ff...459

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du har vært ute for en typisk drittsekk. Han hadde anledning til noe på si, og benyttet den. Nå er han bare redd for at kona skal få vite noe. Han prøver nok igjen ved neste anledning. Kanskje kona burde få vite hva slags mann hun er gift med, for hun er sikkert uvitende. 

Anonymkode: a85ff...459

Ts her

du har nok rett. Hadde han vært singel så hadde jeg ikke hatt noe i mot å ha noe uforpliktet men det er nok ikke situasjonen her. Jeg har ikke tenkt å si noe til kona selvom det er det riktige, vi skal jo tross alt jobbe sammen. Når det er tilbake på kontoret igjen ser jeg jo han hver dag. Blir bare rot det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Takk for svar dere og takk for at dere snakket meg ut av å ta kontakt. Det er helt riktig det dere sier. Vil han ha mer sex hadde han tatt kontakt. Han nevnte noe med at han ikke var tiltrukket av (ex)kona lengre, hun var eldre enn han, og at følelsene hadde forsvunnet mellom de to og at han aldri trodde han hadde sjans med meg. Så er en stor mulighet for at han bare grep sjansen for å ligge med en yngre dame for så å gå videre tilbake til sitt. Jeg må nok bare legge det fra meg.

Klassisk tale. Hadde ikke tatt det for god fisk, nei. Sånne menn sier det de må for å få pult, dessverre. Kjipe utro drittsekker.

Anonymkode: 8ab51...7b9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ts her

du har nok rett. Hadde han vært singel så hadde jeg ikke hatt noe i mot å ha noe uforpliktet men det er nok ikke situasjonen her. Jeg har ikke tenkt å si noe til kona selvom det er det riktige, vi skal jo tross alt jobbe sammen. Når det er tilbake på kontoret igjen ser jeg jo han hver dag. Blir bare rot det.

Herregud, tuller du? Skal hun bare leve i uvitenhet med en sånn som slenger med pikken på julebordet hvert år? Hvordan har du samvittighet til å holde tett om det?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Herregud, tuller du? Skal hun bare leve i uvitenhet med en sånn som slenger med pikken på julebordet hvert år? Hvordan har du samvittighet til å holde tett om det?

Kan jeg spørre hvor gammel du er, og hva du gjør til daglig? 

Anonymkode: f62b3...9ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...