AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Nå har jeg vært hun dumme dama som har vært i kontakt med en spådame i forbindelse med en fyr jeg er interessert i, og hun var bare negativ ovenfor meg, og fikk meg til å føle meg skikkelig dårlig 😔 noen som har erfaring med dette i fra tidligere? Anonymkode: fee5e...849
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Hva var grunnen til at du ringte i utgangspunktet? Regner med at det er noe med deg og denne fyren som ikke er bra, siden du har behov for å ringe spådame om situasjonen. Anonymkode: 1e760...f8b 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Ikke hør på disse kvakksalverne.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva var grunnen til at du ringte i utgangspunktet? Regner med at det er noe med deg og denne fyren som ikke er bra, siden du har behov for å ringe spådame om situasjonen. Anonymkode: 1e760...f8b Forresten, vet ikke om jeg misforstod. Var hun negativ overfor deg, eller situasjonen mellom deg og mannen? Anonymkode: 1e760...f8b
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Forresten, vet ikke om jeg misforstod. Var hun negativ overfor deg, eller situasjonen mellom deg og mannen? Anonymkode: 1e760...f8b Situasjonen, ovenfor denne mannen også var hun litt kvass sånn generelt Anonymkode: fee5e...849
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Situasjonen, ovenfor denne mannen også var hun litt kvass sånn generelt Anonymkode: fee5e...849 Tror nok du skal ta det med en klype salt. Har selv ringt mange spåkoner, og de aller fleste kan man si at har vært bortkastede penger. Er kun ei dame som jeg har opplevd at kan sine saker, og ringer ikke andre enn henne. Mitt tips til deg er at du får kjenne på situasjonen selv. Hva er grunnen til at du er usikker og har behov for svar rundt denne mannen? Anonymkode: 1e760...f8b
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror nok du skal ta det med en klype salt. Har selv ringt mange spåkoner, og de aller fleste kan man si at har vært bortkastede penger. Er kun ei dame som jeg har opplevd at kan sine saker, og ringer ikke andre enn henne. Mitt tips til deg er at du får kjenne på situasjonen selv. Hva er grunnen til at du er usikker og har behov for svar rundt denne mannen? Anonymkode: 1e760...f8b Hvilke dame er det da?:) Anonymkode: fee5e...849
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror nok du skal ta det med en klype salt. Har selv ringt mange spåkoner, og de aller fleste kan man si at har vært bortkastede penger. Er kun ei dame som jeg har opplevd at kan sine saker, og ringer ikke andre enn henne. Mitt tips til deg er at du får kjenne på situasjonen selv. Hva er grunnen til at du er usikker og har behov for svar rundt denne mannen? Anonymkode: 1e760...f8b Det er egentlig ikke noe som er så negativt i grunn Anonymkode: fee5e...849
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Situasjonen, ovenfor denne mannen også var hun litt kvass sånn generelt Anonymkode: fee5e...849 Hmm, er det ikke noe som heller gjør henne mer troverdig? Enn at hun snakker deg etter munnen og sier det du vil høre? Anonymkode: 45a72...67f 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hmm, er det ikke noe som heller gjør henne mer troverdig? Enn at hun snakker deg etter munnen og sier det du vil høre? Anonymkode: 45a72...67f Jo, for all del:) kan godt være at hun får rett! Men særlig hyggelig var hun ikke… Anonymkode: fee5e...849 1
Gjest Lawyam Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 Vi var ikke tilstede i samtalen så vi kan ikke vite hvordan den forløp seg. Var du hyggelig da hun ikke fortalte deg det du håpet på å få høre da?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Situasjonen, ovenfor denne mannen også var hun litt kvass sånn generelt Anonymkode: fee5e...849 Kanskje hun er drittlei av "jobben" eller kanskje det går dårlig med hennes eget kjærlighetsliv. Vanskelig å si.. Anonymkode: 006eb...746
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 Uansett så kan du ikke basere et forhold på hva en spådame har fortalt deg.. Anonymkode: 006eb...746 4
Gjest Lawyam Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kanskje hun er drittlei av "jobben" eller kanskje det går dårlig med hennes eget kjærlighetsliv. Vanskelig å si.. Anonymkode: 006eb...746 I utgangspunktet har kunder problemer fra før og håndtert situasjonen de er oppi feil FØR de ringer en spåkone, sant! Det var kunden som hadde problemer med kjærlighetslivet sitt. Hvor problemet lå, han, hun eller begge vet vi ikke, men det er obvious at kunden var misfornøyd fra før og at nå er hun misfornøyd med spådamen også. Hvorfor MÅ det alltid være spådamers feil? Tror du de bare får søte og snille mennesker på telefonen, mens andre yrkesgrupper opplever de vanskelige?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nå har jeg vært hun dumme dama som har vært i kontakt med en spådame i forbindelse med en fyr jeg er interessert i, og hun var bare negativ ovenfor meg, og fikk meg til å føle meg skikkelig dårlig 😔 noen som har erfaring med dette i fra tidligere? Anonymkode: fee5e...849 Du kan aldri få andre til å spå fremtiden din, eller fortelle deg hva fremtiden bringer, det er det ingen som kan. Jeg mista kontakten med en jeg var veldig glad i, og alle spådde at han aldri ville komme tilbake, at jeg måtte komme videre. Litt som denne negative spåkonen (bare at de som fortalte meg dette ikke var spåkoner da). Lang historie kort, i dag er jeg veldig glad jeg ikke hørte på de som kom med alle disse negative «spådommene» for de tok feil så det sang. Hva lærte jeg. At ingen kan forutsi fremtiden eller fortelle deg hva fremtiden bringer. Men selv kan du alltid gjøre noe for å påvirke fremtiden. Så istede for å betale sjarlataner og kvakksalvere for å «spå» fremtiden, bruk heller energien din på å gjøre noe som heller kan positivt påvirke relasjonen med den typen du er så glad i. Fokuser heller på relasjonen, ikke på spåkoner og sjarlataner som bare er ute etter pengene dine. Anonymkode: 0d6b4...6d7 2
Rhodiola Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøringer. - Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #17 Skrevet 21. desember 2021 Anbefaler Elisabeth Lian. Hat snakket med flere, men hun er den som har mest rett og beskriver godt situasjonen du er i. Anonymkode: 96fab...e61
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #18 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anbefaler Elisabeth Lian. Hat snakket med flere, men hun er den som har mest rett og beskriver godt situasjonen du er i. Anonymkode: 96fab...e61 Kan bare si at hun har ikke hatt rett på noen framtid hos meg i allefall 🙈 Anonymkode: fee5e...849 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå