AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Hva gjør jeg når fire menn elsker meg? Jeg liker dem alle! En er kjæresten min. En er barndomskjæreste som aldri glemmer meg, men vi er venner. En er nylig eks som gjorde det slutt med meg for et år siden, men som nå angrer og vil ha meg tilbake. En møtte jeg på datingside mellom han jeg er sammen med nå og han som gikk fra meg. I tillegg har jeg 8 beundrere som jeg ikke vil ha, men som jeg ut i fra meldinger de sender av og til skjønner liker meg veldig godt og godt kunne tenke seg meg, men som jeg har avklart er uaktuelt. Anonymkode: 4bb12...5c6 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Hva du gjør? Du sier til de som ikke er kjæresten din at du ikke er interessert. Anonymkode: 6c0c8...afb 24
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Du holder deg selvfølgelig til kjæresten din ved mindre du liker alle like godt. Da burde du dumpe hele gjengen og begynne på nytt om en stund og kanskje vurdere å ikke snakke/svare folk på en sånn måte at de tror det kan bli noe mer enn vennskap. Anonymkode: 7a137...8ee 14
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Du slår opp med kjæresten din, og så har du et åpent forhold med de som synes slikt er greit. Anonymkode: 7a500...7d6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 Tror du elsker deg selv mest! Anonymkode: d4701...fed 31
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 Du har altfor mye rot i livet ditt. Rydd opp og konsentrer deg om den ene. Anonymkode: 84f5c...68a 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Du forteller de 3 som ikke er kjæresten din at du har kjæreste og at du ikke er interessert i dem.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Hvis du liker 4 stk like godt og ikke klarer å bestemme deg for en av dem så elsker du faktisk ingen av dem. Du er ikke i tvil når du finner den rette. Anonymkode: 893c5...cb5 17
umAxa Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 Du går for en av de andre. Den du er med nå er tydeligvis ikke bra nok for deg i utgangspunktet å ha din fulle oppmerksomhet, og da kan du like gjerne gå for en av de andre. Og hvis ingen av dem skiller seg godt nok ut, bør du se etter den femte mannen som faktisk gjør det 🤷♂️ Either way, du går for en av de andre. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva gjør jeg når fire menn elsker meg? Jeg liker dem alle! En er kjæresten min. En er barndomskjæreste som aldri glemmer meg, men vi er venner. En er nylig eks som gjorde det slutt med meg for et år siden, men som nå angrer og vil ha meg tilbake. En møtte jeg på datingside mellom han jeg er sammen med nå og han som gikk fra meg. I tillegg har jeg 8 beundrere som jeg ikke vil ha, men som jeg ut i fra meldinger de sender av og til skjønner liker meg veldig godt og godt kunne tenke seg meg, men som jeg har avklart er uaktuelt. Anonymkode: 4bb12...5c6 Mann her: Har det likedan selv der det er flere som viser interesse, men som jeg glatt avslår siden jeg er i et forhold. Anonymkode: 155f4...3f1 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 Hva er problemet her? KG florerer jo av tråder om damer gnåler at det er INGEN som liker dem og nå er det galt med at flere liker enn også. Dette er jo veldig enkelt. Du velger den mest attraktive mannen med høyest sosioøkonomisk status. Ferdig med det. Anonymkode: 01ed0...3ac
Pippi Lotta Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 Kansje du burde slå opp med kjæresten din og være alene en stund? Om du ikke greier og avslutte skikkelig med ekser og driver og motta meldinger fra «beundrere» i et så stort omfang, så bør du kanskje jobbe litt med deg selv før du prøver og være med noen andre. Får du litt bedre selvfølelse vill muligens behovet for bekreftelse bli lit mindre. 11
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva gjør jeg når fire menn elsker meg? Jeg liker dem alle! En er kjæresten min. En er barndomskjæreste som aldri glemmer meg, men vi er venner. En er nylig eks som gjorde det slutt med meg for et år siden, men som nå angrer og vil ha meg tilbake. En møtte jeg på datingside mellom han jeg er sammen med nå og han som gikk fra meg. I tillegg har jeg 8 beundrere som jeg ikke vil ha, men som jeg ut i fra meldinger de sender av og til skjønner liker meg veldig godt og godt kunne tenke seg meg, men som jeg har avklart er uaktuelt. Anonymkode: 4bb12...5c6 Elsker er et stort ord... har ikke ytterligere kommentar Anonymkode: 36c3f...d8f 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 Du elsker ingen av dem hvis du ikke greier å bestemme deg. Bare å la alle gå. Anonymkode: efa67...dda 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 de fire mennene elsker deg ikke - kjæresten din ble sammen deg fordi du antakeligvis valgte han - barndomskjæresten din "glemmer" deg ikke sannsynlig fordi han ikke finner noen andre og du gir små hint - eksen din hadde vrangforestillinger og trodde han velge å vrake men antakelsen gikk i mot han - han du fant på nett har likt dine og hundrevis av andre bilder av kvinner og når ikke frem med de andre de andre åtte mennene er i samme båt som han siste jeg beskrev. å elske er stort, det skjer ikke på de måtene du beskriver, det må bevises over tid og man ofrer for den personen man er glad i. å bli elsket er noe sjeldent, kan skjer en gang i livet hvis det i hele tatt skjer. Anonymkode: d1628...d64 10
Gjest ABM Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hva gjør jeg når fire menn elsker meg? Jeg liker dem alle! En er kjæresten min. En er barndomskjæreste som aldri glemmer meg, men vi er venner. En er nylig eks som gjorde det slutt med meg for et år siden, men som nå angrer og vil ha meg tilbake. En møtte jeg på datingside mellom han jeg er sammen med nå og han som gikk fra meg. I tillegg har jeg 8 beundrere som jeg ikke vil ha, men som jeg ut i fra meldinger de sender av og til skjønner liker meg veldig godt og godt kunne tenke seg meg, men som jeg har avklart er uaktuelt. Anonymkode: 4bb12...5c6 Hva med en helvettes gangbang..?
Entern Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 Slik jeg ser de har du to alternativer: 1) Gjør det klart og tydelig for de andre mennene at du er i et seriøst forhold og det blir ikke noe på dem, 2) GANGBANG
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 Du har altfor mange orbitere og mangler et fokus. Jeg har levd poly selv, med samtidig flere kjærester, men da var det bevisst, ikke bare å grabbe nærmeste mann som viste litt oppmerksomhet. Hva vil du med livet ditt? Anonymkode: 600a4...d57 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #19 Skrevet 20. desember 2021 Kanskje du kan få et realityshow på TLC - "brotherhusbands" Anonymkode: b3283...3db 2
NiceOrNothing Skrevet 20. desember 2021 #20 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva gjør jeg når fire menn elsker meg? Jeg liker dem alle! En er kjæresten min. En er barndomskjæreste som aldri glemmer meg, men vi er venner. En er nylig eks som gjorde det slutt med meg for et år siden, men som nå angrer og vil ha meg tilbake. En møtte jeg på datingside mellom han jeg er sammen med nå og han som gikk fra meg. I tillegg har jeg 8 beundrere som jeg ikke vil ha, men som jeg ut i fra meldinger de sender av og til skjønner liker meg veldig godt og godt kunne tenke seg meg, men som jeg har avklart er uaktuelt. Anonymkode: 4bb12...5c6 Du tar den du er mest tiltrukket av selv . Enkelt😂❤️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå