GiftM Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Er vel ikke så mange damer som får sprutorgasme. Møtte ei som jeg hadde kontakt med ca 1 måned. Hun sprutet så jeg måtte legge plast, håndkle i senga. Helt vått. Var også borti ei til, hun spruta ikke så mye. En gang jeg band kona fast med føttene bak hode. I sengegavelen, vi har Jenseng. Hun tok seg selv og gikk så hard for Hun at ene tauet løsna og hun sprutet. Hun sa det var himmelsk😊😊 Har dere damer hat sprutorgasme??
Doolittle Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Kona spruter om forberedelsene er riktige. Ikke hver gang vi går for det, siden hun synes orgasmene blir litt i overkant intense da. Jeg spruter forsåvidt også, men jeg er jo mann, så det er liksom ikke like spektakulært. 🤪 2
GiftM Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2021 Hadde håpet at damer også kunne svart om de spruter eller ikke. Om det skjer av og til....
Gjest Trøst Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 Ja, det skjer når jeg vil det skal skje.
Frøken Rosa Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 Jeg kan få sprutorgasme. Får det ikke til alene,må være sammen med en mann som vet akkurat hva som må til. Da kan jeg sprute mye og mange ganger etter hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 Jeg er glad jeg ikke har sex med noen bare fordi jeg er en fetisj for de. Anonymkode: 9c8ff...2e9 1
Gjest Alterego666 Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er glad jeg ikke har sex med noen bare fordi jeg er en fetisj for de. Anonymkode: 9c8ff...2e9 Takk for at du opplyser om noe som er uten relevans for tråden.
Gjest Alterego666 Skrevet 21. desember 2021 #8 Skrevet 21. desember 2021 Min anekdotiske observasjon er at etterhvert som alderen på mine sexpartnere øker, øker også andelen squirtere.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #9 Skrevet 21. desember 2021 Vi har funnet ut at jeg kan sprute. Vert sammen i 7 år, prøvd litt av hvert og for sikkert bare 3 måneder siden fant vi da ut dette. Kjekt å utforske og finne nye ting med hverandre. Anonymkode: aa039...fb5 2
Scoops Skrevet 21. desember 2021 #10 Skrevet 21. desember 2021 Jeg har fått det og vil gjerne igjen men det har ikke skjedd enda 1
susilu Skrevet 21. desember 2021 #12 Skrevet 21. desember 2021 Jeg har hatt. Ikke hver gang, men med uforutsigbare mellomrom. Noen ganger alene, de fleste med en partner. (Og omtrent alle etter fylte 40, så tenker at Alteregos anekdotiske observasjoner har noe for seg!) Opplever det ikke nødvendigvis bedre enn andre orgasmer - bare litt mer klissete. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå