AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Igår så merket jeg at magen plutselig var mindre? Var ikke like stor kul når jeg la meg. Hva kan det være, trodde ikke jeg skulle bli mindre? Anonymkode: d0bd1...dac
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Ring sykehuset for en sjekk. Anonymkode: 6e1f8...21a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Min kjennes noen ganger mindre ut når jeg ligger eller når jeg slapper av, det er ikke bare det da? Anonymkode: b5579...d70
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ring sykehuset for en sjekk. Anonymkode: 6e1f8...21a Kan jeg spørre hvorfor, og hvorfor de eventuelt sjekker i forhold til at den er blitt mindre? Kjenner ekstremt mye liv og røre der inne Anonymkode: d0bd1...dac 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min kjennes noen ganger mindre ut når jeg ligger eller når jeg slapper av, det er ikke bare det da? Anonymkode: b5579...d70 Jo mulig. Men har aldri gjort det tidligere. Kjæresten min ble også sjokkert, nå var nesten magen min «flat» igjen. Ikke noe stor kul nederst lenger. Anonymkode: d0bd1...dac
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jeg spørre hvorfor, og hvorfor de eventuelt sjekker i forhold til at den er blitt mindre? Kjenner ekstremt mye liv og røre der inne Anonymkode: d0bd1...dac Ikke meg du siterer, men siden du ikke skrev noe om liv og røre i HI tenkte nok bruker at noe kunne være galt og at du dermed bør få sjekket. Er det masse liv og røre inni der er det nok ikke like skummelt. Anonymkode: 2e4fd...829
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke meg du siterer, men siden du ikke skrev noe om liv og røre i HI tenkte nok bruker at noe kunne være galt og at du dermed bør få sjekket. Er det masse liv og røre inni der er det nok ikke like skummelt. Anonymkode: 2e4fd...829 Skjønner, burde tatt det med i HI! Anonymkode: d0bd1...dac 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Er bare kommet til uke 27, men min mage varierer også en del fra dag til dag. For en uke siden var alle vanlige bukse for små- og jeg gikk i mammaklær . Nå får jeg fint knappen igjen på utebuksa. For min del tror jeg det kommer av luft og tidvis treg mage... Anonymkode: b6340...a7e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 Kan jo hende han har sunket ned i bekkenet og begynt å feste seg? Her ble også magen mindre da det skjedde Anonymkode: b6a24...e19
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan jo hende han har sunket ned i bekkenet og begynt å feste seg? Her ble også magen mindre da det skjedde Anonymkode: b6a24...e19 Mulig det! Har født før, trodde de ikke festet seg når man har vært gravid før🤨 Anonymkode: d0bd1...dac
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mulig det! Har født før, trodde de ikke festet seg når man har vært gravid før🤨 Anonymkode: d0bd1...dac Det KAN de, men det er visst minst like vanlig at de ikke fester seg med flergangs. Men de kan vel kanskje synke ned selv om de ikke fester seg...?🤔 Med min nr 3 følte jeg magen ble mindre like før fødsel, men han festa seg aldri. Nr 1 ble født i uke 35, og da sank magen ganske plutselig dagen før. Er magen kommet frem igjen i dag..? Kan jo hende han bare var nede og sjekka forholdene så han vet hvor han skal når tida er inne 😅 Anonymkode: b6a24...e19
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det KAN de, men det er visst minst like vanlig at de ikke fester seg med flergangs. Men de kan vel kanskje synke ned selv om de ikke fester seg...?🤔 Med min nr 3 følte jeg magen ble mindre like før fødsel, men han festa seg aldri. Nr 1 ble født i uke 35, og da sank magen ganske plutselig dagen før. Er magen kommet frem igjen i dag..? Kan jo hende han bare var nede og sjekka forholdene så han vet hvor han skal når tida er inne 😅 Anonymkode: b6a24...e19 Merkelig med disse graviditetene! Håper baby holder seg inne noen uker til, noe han sikkert gjør da jeg har gått til termin med de andre to😅 Magen er enda liten, skjønner ikke stort! Ikke bare jeg som har sett det heller🤨 Anonymkode: d0bd1...dac
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 Ser også at magen ikke er like høyt oppe. Puster mye bedre, og har ikke noe som fyller ut noe særlig oppe ved ribbeina 😅 Anonymkode: d0bd1...dac
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 Jeg har ikke kommet så langt spm deg enda, så vet ikke om det skjer noe «spesielt» da. Men vill bare si at jeg så langt (28 uker på vei) har opplevd at magen har blitt mindre flere ganger, så tror det er ganske vanlig!😊 Den har jo blitt større igjen, men tror det har hatt mye å si hva jeg har spist/oppblåsthet og hvordan hun ligger der inne. Var på Ul i forrige uke (følte magen var blitt litt mindre), og da lå hun med hodet nedover. Har kjent henne ligge mer oppi magen senere, og da har også magen føltes større🧐 Anonymkode: f9bef...8ca
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ser også at magen ikke er like høyt oppe. Puster mye bedre, og har ikke noe som fyller ut noe særlig oppe ved ribbeina 😅 Anonymkode: d0bd1...dac Høres jo veldig ut som at foster har flyttet seg nedover Du kan jo evnt ringe jordmor og høre om du blir bekymret, det er lov å gjøre, men så lenge du kjenner godt med liv og du ikke har lekket masse fostervann feks så er det sannsynligvis alt i orden da Er det lenge til neste kontroll? Anonymkode: b5579...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå