Hmmmmmm Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 Jeg drømmer meg bort ganske ofte om dagen, men ikke til fin natur, men til en nyinnkjøpt leilighet🤭🤣 Venter på at byggingen skal bli ferdig. Nedtelling.. Min første leilighet helt alene💃🥂 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Hmmmmmm skrev (1 minutt siden): Jeg drømmer meg bort ganske ofte om dagen, men ikke til fin natur, men til en nyinnkjøpt leilighet🤭🤣 Venter på at byggingen skal bli ferdig. Nedtelling.. Min første leilighet helt alene💃🥂 Så spennende, gratulerer 😃
SoWhat? Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 Athena79 skrev (11 minutter siden): Så fint. Elsker grønne enger ❤️ og selv om jeg ikke er så glad i fjell, så er de fine på bilder og på avstand 😄 dette var nydelig.
Gjest BrittEkeberg Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 NymeriaRhoynar skrev (6 minutter siden): Er det fra Ireland?
Nymerïa Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 BrittEkeberg skrev (1 minutt siden): Er det fra Ireland? Nei, Cornwall. Jeg googlet South west coast path (sti langs kysten i hele Cornwall), dette er et av bildene som kommer opp. Blant masse annet pent. 1
Rhodiola Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett - Rhodiola, mod.
Gjest BrittEkeberg Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 NymeriaRhoynar skrev (16 minutter siden): Nei, Cornwall. Jeg googlet South west coast path (sti langs kysten i hele Cornwall), dette er et av bildene som kommer opp. Blant masse annet pent. Å for et fantastisk flott sted 😍 Har lyst å dra dit 😀
Nymerïa Skrevet 20. desember 2021 #19 Skrevet 20. desember 2021 BrittEkeberg skrev (4 minutter siden): Å for et fantastisk flott sted 😍 Har lyst å dra dit 😀 Jeg har gått på tur der. Veldig flott med havet på den ene sida og engelsk landsbygd på den andre. Og umulig å rote seg bort for sånne som meg som ikke eier retningssans. Og så er det noen flotte strender innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå