AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Det er ikke små barn i bildet, kun voksne barn. Anonymkode: 215c5...195
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Null kontakt. Anonymkode: 3a40e...52d 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Ingenting. Anonymkode: 412b1...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 Har mye kontakt med dem. Dama har fått seg ny type, men er så sjeldent på besøk med barnebarna. Har blitt så jeg drar innom foreldrene til eksen med barna slik at de får møtt besteforeldrene sine oftere. 🙂 Dessuten har vi hytte ikke veldig langt unna der de bor, så da er det også enklere for meg å svippe innom. Dessuten er jeg glad i foreldrene til eksen, så det føles godt å ha en ''grunn'' for å besøke dem 🙂 Anonymkode: ef4d3...9ac 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 Null kontakt. De kuttet meg tvert fra livet sitt etter brudd mellom oss (15 år). Veldig sårt der og da mtp at jeg ikke hadde gjort de (eller eksen min) noe, men i etterkant så syns jeg det er helt greit. Anonymkode: 20e4e...37b 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Lite. Lite kontakt med eksen også. Anonymkode: e2083...b30
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Ingen kontakt med de Anonymkode: 76ca8...926
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 Ingen kontakt. Anonymkode: d06e7...6b3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har mye kontakt med dem. Dama har fått seg ny type, men er så sjeldent på besøk med barnebarna. Har blitt så jeg drar innom foreldrene til eksen med barna slik at de får møtt besteforeldrene sine oftere. 🙂 Dessuten har vi hytte ikke veldig langt unna der de bor, så da er det også enklere for meg å svippe innom. Dessuten er jeg glad i foreldrene til eksen, så det føles godt å ha en ''grunn'' for å besøke dem 🙂 Anonymkode: ef4d3...9ac Her er det vel snakk om forholdsvis små barn? Hva sier eksen/nye typen til at du renner ned dørene hos dine eks svigerforeldre? Anonymkode: 215c5...195 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er det vel snakk om forholdsvis små barn? Hva sier eksen/nye typen til at du renner ned dørene hos dine eks svigerforeldre? Anonymkode: 215c5...195 Har vel ikke hun noen verdens ting med. hennes foreldre er voksne mennesker som får omgås hvem de vil. Eks eller ei. Kan heller bli flinkere og ta med barna sine selv på besøk til besteforeldrene derom hun hadde ett problem med det. Anonymkode: b32c7...987 9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Her er det vel snakk om forholdsvis små barn? Hva sier eksen/nye typen til at du renner ned dørene hos dine eks svigerforeldre? Anonymkode: 215c5...195 Det er akkurat slike spørsmål som problematiserer ting. Hva tror du eksen sier om at barna får møte besteforeldrene? (om du tar utgangspunkt i at hun er ei god mor, så synes hun selvfølgelig at dette er flott!) Barna er små ja. Anonymkode: ef4d3...9ac 2
Teflonhjernen Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 For min del så er det ikke naturlig annet enn f.eks en gratulerer med dagen melding på FB. Eller slår av en prat om man tilfeldigvis treffes. Mennesker kommer i livet og mennesker forsvinner i livet. Er barna små er det noe annet, da treffes man f.eks i konfirmasjoner. Jeg har ingen kontakt med min eks manns familie og han har ikke kontakt med min familie. Tenker at er det over, så går man videre i livet. 1
Wanheda Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 Har ekssvigermor på snap (ble slutt mellom meg og sønnen hennes for 10 år siden). Ingen barn i bildet, hun er bare ei knakende bra dame som har betydd mye for meg. Det samme gjør min nåværende svigermor ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 Minimalt. Var sammen med eksen i 17 år. Jeg har ekssvigerforeldre, svoger, svigerinne og eksens nevø (14) på noen sosiale medier fremdeles, liker noen bilder i blant. Dersom felles barn er hos meg på besteforeldrenes bursdag hender det vi facetimer eller ringer, men barna begynner å bli store nok til å ordne det selv. Jeg feirer jul, 17. mai og barnebursdager sammen med eksen, så det hender jo noen av dem er til stede der. Fine folk, men ikke noen jeg har et selvstendig behov for kontakt med. Når barna blir voksne vil jeg tro vi stort sett treffes i bryllup o.l. Anonymkode: db708...3e7
NiceOrNothing Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 Wanheda skrev (4 minutter siden): Har ekssvigermor på snap (ble slutt mellom meg og sønnen hennes for 10 år siden). Ingen barn i bildet, hun er bare ei knakende bra dame som har betydd mye for meg. Det samme gjør min nåværende svigermor ❤️ ❤️👏sånne svigermødre ❤️🙏 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 Litt. Søsken & deres barn X Svigerfar er dessverre død. Demens har tatt svigemor. Anonymkode: dfb4e...347
susilu Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 Variabelt. Lite kontakt med foreldrene. En god del med den ene søstera hans og et par av "onkelbarna" - men de er både venner & søskenbarn til ungdommene her i huset, så ville vært unaturlig å kutte kontakten med de synes jeg. Tenker at det er like feil å kutte kontakten med noen fordi de er i familie med eksen, som det er å fortsette å holde kontakt med noen fordi de er i familie med eksen .... Prøver stort sett å vedlikeholde relasjoner til mennesker jeg setter pris på - litt uavhengig av hvorfor og hvordan vi ble kjent 1
Eloise12345 Skrevet 20. desember 2021 #19 Skrevet 20. desember 2021 (endret) 17 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke små barn i bildet, kun voksne barn. Anonymkode: 215c5...195 Barna var 10 år og 13 år da det var brudd mellom meg og faren. Jeg synes det ble rart for det ble ingen kontakt utenom et julekort hver jul til hverandre der vi skrev litt. Eksen har null kontakt/ ingen julekort eller noe som helst med min familie. Men det var vel fordi han brøt opp med meg. Han gikk raskt videre i nytt forhold, og det førte til at de tok avstand. Barna er voksen nå. Jeg og eksen sin familie skriver til hverandre fortsatt om julen. De kaller min nye kjæreste for venn. Skriver "hils din venn". Men situasjonen er mulig rar for de og. Jeg synes det er trist at jeg og hans familie ikke har mer kontakt pga barna. De er jo barna sin familie, men sånn blir det jo når det er brudd. Nye damen hans ville nok ikke likt at jeg hadde kontakt med hans familie så er vel best at det er sånn. Men jeg er glad for julekortene. Jeg er tross alt mor til deres barnebarn. Endret 20. desember 2021 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #20 Skrevet 20. desember 2021 Var gift med moren til 3 i 20 år, faren var død. De var 8, 10 og 13. Ungene ble større og flyttet ut, giftet seg og fikk barn. Da moren deres, min kone, ble syk og døde, så brøt de med meg. Er visst vanlig det. En «ste» er uønsket. Det gikk innpå, men årene går og man må videre. Forstå at blod er tykkere enn vann, som man sier Det er vanskelig å fortelle, så det er første gang jeg deler. Anonymkode: 600a9...1c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå