AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Hva slags yrke kunne en person med disse egenskapene ha jobbet i. Hva er det første dere tenker at denne personen jobber med. Han er en autoritær, ærlig, en god leder og utstråler respekt og verdighet. Han kjemper for fred og orden og kan profilere seg slik at motstand mot hans vilje vil være fånyttes for å kunne beholde orden. Det er mange mennesker som frykter han, men ikke av personlige grunner. Han er en harmonisk mann som også er et stort forbilde for mange og således en god, trygg og stabil far. Det er også viktig for han å beskytte de han har nær. Han vet hvordan man skal kommunisere med forskjellige mennesketyper og er også flink til å ordlegge seg både verbalt og skriftlig. Han snakker rett frem på et språk de fleste kan forstå. Han har en sterk vilje og liker å regjere og ha kontroll, men han har samtidig en god moral, etikk og retferdighetssans. Han er ikke så glad i mye prat og vil ha ting gjort. Personlig kan han virke kjedelig og kan ofte trekke seg tilbake om ting blir for følsomt eller nært. Han er innerst inne en lidenskapelig mann, men klarer ikke alltid og slippe fra seg ansvaret og alvoret han står i til daglig og blir sittende fast i en litt for rasjonell tankegang. Han er målbevisst og jobber hardt for å realisere sine drømmer og ideer. Anonymkode: 6e8cf...682
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 ^ han er også først og fremst en person som bringer orden I kaotiske situasjoner. Anonymkode: 6e8cf...682
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Det holdt med én tråd om denne personen. Velg et yrke du er INTERESSERT i. Anonymkode: 89323...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det holdt med én tråd om denne personen. Velg et yrke du er INTERESSERT i. Anonymkode: 89323...4c4 Jeg ble bedt om å lage ny så jeg kunne få bedre svar. Ja JEG jobber med det jeg vil alerede. Denne beskrivelsen er IKKE om meg. Jeg er alt annet enn det som står beskrevet her. Jeg er irrasjonell, dramatisk og holder på ingen måte ro og orden. Jeg er full av sosial angst og kunne aldri blitt en god leder eller god forelder. Den beskrivelsen er ikke om meg. Dette her et et slags spill jeg holder på med og det er bare for morroskyld for meg, så det er skikkelig kjipt at dere skal være qå forbanna surmuggene og ta det qå alvorlig. Æsj. Anonymkode: 6e8cf...682
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 Sånn. Nå orker jeg ikke... jeg visste at denne også kom til å bli ødlagt pga den forrige tråden. Jeg skjønner ikke hvorfor dere tar dette så alvorlig og hvorfor dere ikke bare kan være med på det og bare si hva dere får følelsen av? Det er HELT utrolig ass. Jeg og en venninne prøver ut tarot og jeg har kommet frem til at kortene sier at jeg skal få en fremtid med den mannen jeg beskriver i HI og at jeg kjenner han fra før. Jeg prøver derfor å finne ut av hvem dette kan være for MORRO skyld, også kommer dere bare å ødelegger hele moroa. Det er helt latterlig. På trynet og tragisk at det ikke går an å bare si hva man tenker istede for å bli SUR for et HELT USKYLDIG innlegg. Grunnen til at jeg ikke sa det her først er fordi da vet jeg at folk begynner å lage kvalm over det også "bla bla det er bare tull" "teit å tro på sånt" osv. Kan dere ikke bare slappe av i 2 sekunder å ikke ta ALT så sykt alvorlig. 🤯 Anonymkode: 6e8cf...682
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva slags yrke kunne en person med disse egenskapene ha jobbet i. Hva er det første dere tenker at denne personen jobber med. Han er en autoritær, ærlig, en god leder og utstråler respekt og verdighet. Han kjemper for fred og orden og kan profilere seg slik at motstand mot hans vilje vil være fånyttes for å kunne beholde orden. Det er mange mennesker som frykter han, men ikke av personlige grunner. Han er en harmonisk mann som også er et stort forbilde for mange og således en god, trygg og stabil far. Det er også viktig for han å beskytte de han har nær. Han vet hvordan man skal kommunisere med forskjellige mennesketyper og er også flink til å ordlegge seg både verbalt og skriftlig. Han snakker rett frem på et språk de fleste kan forstå. Han har en sterk vilje og liker å regjere og ha kontroll, men han har samtidig en god moral, etikk og retferdighetssans. Han er ikke så glad i mye prat og vil ha ting gjort. Personlig kan han virke kjedelig og kan ofte trekke seg tilbake om ting blir for følsomt eller nært. Han er innerst inne en lidenskapelig mann, men klarer ikke alltid og slippe fra seg ansvaret og alvoret han står i til daglig og blir sittende fast i en litt for rasjonell tankegang. Han er målbevisst og jobber hardt for å realisere sine drømmer og ideer. Anonymkode: 6e8cf...682 En slik person hadde jeg ikke orket å ha som partner, uansett hvilket yrke han har. Anonymkode: cca2a...339 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Diplomat eller leder. Kanskje statsminister eller en eller annen overhode? Hva med militæret? Anonymkode: 73f10...df6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En slik person hadde jeg ikke orket å ha som partner, uansett hvilket yrke han har. Anonymkode: cca2a...339 Neivel. Men nå er det heldigvis ikke du som skal være sammen med han. Anonymkode: 6e8cf...682
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Diplomat eller leder. Kanskje statsminister eller en eller annen overhode? Hva med militæret? Anonymkode: 73f10...df6 Troe nok ikke jeg blir sammen med en statsminister, men leder i noe ja... men leder i hva Anonymkode: 6e8cf...682
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Neivel. Men nå er det heldigvis ikke du som skal være sammen med han. Anonymkode: 6e8cf...682 Puh, heldigvis ikke. Men har du en liste med kandidater det kan være? Siden du leter etter yrke? Anonymkode: cca2a...339
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Puh, heldigvis ikke. Men har du en liste med kandidater det kan være? Siden du leter etter yrke? Anonymkode: cca2a...339 Ja. Anonymkode: 6e8cf...682
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Anonymkode: 6e8cf...682 Ok, lykke til! Anonymkode: cca2a...339 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok, lykke til! Anonymkode: cca2a...339 Takk. Det er fullstendig spot on beskrivelse av en crush jeg har og jeg syns han hans personlighet passer veldig med yrket hans. Og at denne beskrivelsen beskriver yrket hans veldig godt. Men jeg vet at hode ofte kan lese det man vil lese i sånne situasjoner, og derfor så tester jeg ut om andre ser det samme som meg. Hvis mange sier det samme yrket, så må det jo være han. Han er også den eneste jeg kjenner i det yrket. Anonymkode: 6e8cf...682
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk. Det er fullstendig spot on beskrivelse av en crush jeg har og jeg syns han hans personlighet passer veldig med yrket hans. Og at denne beskrivelsen beskriver yrket hans veldig godt. Men jeg vet at hode ofte kan lese det man vil lese i sånne situasjoner, og derfor så tester jeg ut om andre ser det samme som meg. Hvis mange sier det samme yrket, så må det jo være han. Han er også den eneste jeg kjenner i det yrket. Anonymkode: 6e8cf...682 Ok. Jeg tror nok han passer godt til yrket sitt, men hvordan er han som partner? Har du ben i nesen nok til å kjempe for det du synes er viktig når han er uenig og vant til å få viljen sin? Og ikke minst det å dra seg tilbake når det gjelder følelser og nærhet, det er mye av limet i et forhold, så orker du virkelig det? Anonymkode: cca2a...339
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Jeg tror nok han passer godt til yrket sitt, men hvordan er han som partner? Har du ben i nesen nok til å kjempe for det du synes er viktig når han er uenig og vant til å få viljen sin? Og ikke minst det å dra seg tilbake når det gjelder følelser og nærhet, det er mye av limet i et forhold, så orker du virkelig det? Anonymkode: cca2a...339 Jeg mente ikke passer godt til yrket sitt (jo han gjør det også) men jeg mener at han litt er den samme på jobb og på fritid. Altså at han er yrket sitt litt. Hvis det er han jeg tenker på, så er han en person som er litt sånn "store gutter gråter ikke" uttad, men det løsner når man blir veldig godt kjent. Det vet jeg fordi vi har felles bekjente og ja... klarer man å komme dypt inn på han så løsner den holdningen der. Jeg har sett glimt av "svake" sider der han er veldig varm og omsorgsfull. Men tror han er redd for å bli såret, eller litt at han er litt redd for å bli forstyrret karrieremessig fordi han har mye å fokusere på for å det er jo hans største drømmer å få oppnådd det han prøver på nå. Så han holder vel kanskje følelser litt på utsiden. Han har vært i langvarig forhold før også, og da ble det lagt ut ting på some som viste at han nok var bra å være sammen med. Uansett hva, så er han drømmemann for meg, da jeg er så dørgende ferdig med kriminelle/rusavhengige menn eller menn med gjeld og fullstendig uorden. Samtidig klarer jeg ikke for myke menn heller, jeg trenger utfordring og spenning, samtidig som jeg vil ha det trygt. Så han er vel egentlig helt perfekt. Anonymkode: 6e8cf...682
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 Lykke til uansett hvordan det går! Anonymkode: cca2a...339
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 Noe innen militæret. Anonymkode: 0d4cf...44c
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva slags yrke kunne en person med disse egenskapene ha jobbet i. Hva er det første dere tenker at denne personen jobber med. Han er en autoritær, ærlig, en god leder og utstråler respekt og verdighet. Han kjemper for fred og orden og kan profilere seg slik at motstand mot hans vilje vil være fånyttes for å kunne beholde orden. Det er mange mennesker som frykter han, men ikke av personlige grunner. Han er en harmonisk mann som også er et stort forbilde for mange og således en god, trygg og stabil far. Det er også viktig for han å beskytte de han har nær. Han vet hvordan man skal kommunisere med forskjellige mennesketyper og er også flink til å ordlegge seg både verbalt og skriftlig. Han snakker rett frem på et språk de fleste kan forstå. Han har en sterk vilje og liker å regjere og ha kontroll, men han har samtidig en god moral, etikk og retferdighetssans. Han er ikke så glad i mye prat og vil ha ting gjort. Personlig kan han virke kjedelig og kan ofte trekke seg tilbake om ting blir for følsomt eller nært. Han er innerst inne en lidenskapelig mann, men klarer ikke alltid og slippe fra seg ansvaret og alvoret han står i til daglig og blir sittende fast i en litt for rasjonell tankegang. Han er målbevisst og jobber hardt for å realisere sine drømmer og ideer. Anonymkode: 6e8cf...682 Han som beskriver seg selv har hvertfall diagnosen Grandiose vrangforestillinger. Anonymkode: a8608...c31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå