Gå til innhold

Usikker på meg selv etter penistråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er 22 år og har en penis som er 12 cm tykk. Åssen er det hvis jeg skal på en one night stand og bare ha sex. er det for tynt? jeg har grei lengde men syns jeg er tynn i forhold til alle med 15-17 i omkrets. jeg vet ikke hva jeg skal tenke lengre

Anonymkode: c9866...7b8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt. Ingen har 17 cm i omkrets. Slutt å les penistråder når det gjør deg usikker. Jeg har sluttet å følge pene sminkedamer på insta fordi det gjør meg usikker, vi må ta vare på vår psykiske helse. 

Anonymkode: c00f7...d74

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er helt normalt. Ingen har 17 cm i omkrets. Slutt å les penistråder når det gjør deg usikker. Jeg har sluttet å følge pene sminkedamer på insta fordi det gjør meg usikker, vi må ta vare på vår psykiske helse. 

Oki. Vurderte sykt operasjon for 2cm mer i omkrets om jeg er heldig. koster 60.000kr ish. og er ikke så mye forskjell visuelt vertfall.

Skrevet

Slutt å høre på hva menn sier. 

Gå ut å kos deg du 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Helt riktig.... Vi alle kan se "perfekt" ut på bilder... Med riktig lys, sminke og ikke minst redigering av filter osv etterpå så ser alle smaching ut... 

Vi sammenligner oss alle med alt og alle på nettet helt tragisk, men desverre sånn det er blitt... Vi må være som vi er... Det er alltids noen som liker oss uansett utsende i ansikt, penis, pupper og vagina... ❤️

Skrevet
SlemUlv skrev (2 minutter siden):

Gå ut å kos deg du 

Ok så du vil si det går bra? jenter liker jo fingring vil jeg tro. Og penis er jo mye tjukkere en en finger så vil vel tro de går greit. Men er fortsatt livredd. Har hatt sex 3 ganger og var steinfull alle ahaha

Skrevet

Med mindre du har micropenis eller gigantpenis så har ikke penisstørrelse så mye å si. Attraksjon, stemning, forspill, kåtskap og hvordan man bruker selve kroppen/penisen/munnen/fingrene har MYE mer å si på hvorvidt sexen blir bra eller ikke. 

Kun et mikrofåtall av kvinner bryr seg om penisstørrelse. De fleste av oss er mer opptatt av selve mannen. Helheten. Og for å være helt ærlig så merker ikke vaginaen min om en mann er 2-3 cm under eller over gjennomsnittet. Kjennes likt ut. Iallefall for meg. Pluss at min opplevelse av å bli "fylt" varierer utifra hvor kåt jeg er eller hvor jeg befinner meg i min syklus. Jo mere kåt jo mindre trang.

Anonymkode: 0be59...a3d

• Liker 4
Skrevet
SlemUlv skrev (6 timer siden):

Gå ut å kos deg du 

Nå er det jo dere damer som har lært oss at det er tykkelsen som teller, ikke lengden.

Anonymkode: c6a3f...61e

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei jeg er 22 år og har en penis som er 12 cm tykk. Åssen er det hvis jeg skal på en one night stand og bare ha sex. er det for tynt? jeg har grei lengde men syns jeg er tynn i forhold til alle med 15-17 i omkrets. jeg vet ikke hva jeg skal tenke lengre

"Alle med 15-17 cm"? Du vet at 90% av menn har en penis som er 14 cm eller mindre i omkrets? Du trenger ikke å bekymre deg for den størrelsen der.

Anonymkode: 3a240...844

• Liker 1
Skrevet

Det er 99% skryt på online forum. Selv om man er mer eller mindre anonym.  Forstå det den som kan.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har opplevd en del peniser i mitt liv, og den eneste jeg har hatt problemer med var den som var for lang. Det var vondt at den hele tiden bunnet meg, og vi holdt ikke på lenge nok til at jeg sa noe om det. 

Ellers husker jeg veldig lite fra penisene. Så det der er det svært få damer som egentlig bryr seg noe om. Det viktigste er at mannen er kåt og viser at han vil ha meg! 

Anonymkode: d233b...99e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå er det jo dere damer som har lært oss at det er tykkelsen som teller, ikke lengden.

Anonymkode: c6a3f...61e

Hva med alle de damene som sier at størrelsen ikke betyr noe? De teller ikke de? 

Og igjen, det er menn som er mest opptatt av penis størrelse 

Skrevet

Hei ts; jeg er 52år og har også 12cm i omkrets. Jeg har hatt sex et par tusen ganger i fast forhold, en god del i kortere relasjoner, og det har blitt barn av det også. Ingen har gjort narr av meg, og samtlige har villet treffe meg mer enn én gang.  Alt som inkluderer munn og rumpe, er også lettere å gjennomføre med en slik normal penis. Lykke til, og ha et bra sexliv!

Anonymkode: a6e64...717

• Liker 1
Skrevet

Slapp av. Tenk at 12 cm omkrets er bare 20% mindre enn en med omkrets 15 cm.

Hvis du regner volumforskjell vil nok forskjellen være noe annet. 

Så hold deg til omkretsmåling du TS.

.

Anonymkode: 30f09...aa4

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

12cm i omkrets er så vidt over gjennomsnitt. Med andre ord, det er *mye* viktigere hvordan du bruker den. ;)
https://nhi.no/kroppen-var/organer/penis-hvor-lang-er-den/

I alle penistråder så dukker det opp troll som mener å vite at undersøkelser som er gjennomført på en vitenskapelig forsvarlig måte bare er tull...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Slapp av. Tenk at 12 cm omkrets er bare 20% mindre enn en med omkrets 15 cm.

Hvis du regner volumforskjell vil nok forskjellen være noe annet. 

Så hold deg til omkretsmåling du TS.

.

Bare må, beklager TS.

En penis med 15 cm omkrets har et volum som er 56% større enn din med 12 cm omkrets.

Du skjønner at det derfor ikke er vanlig med 15 cm omkrets?

I lengde ville det tilsvart en penis på 21,45cm mot normale 14,3. 

Så du klarer deg helt bra med din helt normalt tykke penis.

.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er jo en helt vanlig tykkelse, hverken for lite eller for mye. Ikke noe å bekymre seg for. Det er rett og slett veldig få som har over 15 cm omkrets. Jeg får høre at min er tykk, og den er 14 rundt. De fleste av kompisene mine er som deg og har ikke hatt problemer så vidt jeg vet. Så slutt å bekymre deg. Det kommer til å gå helt fint.

Anonymkode: 4c58d...b7d

Skrevet

Denne mål-og-vekt-fikseringen rundt sex tar visst fullstendig overhånd der ute. Jeg er snart 50 og hadde ikke noen gang i mitt liv kommet på å sjekke omkrets før nå i kveld. Da bare av uhøytidelig nysgjerrighet. 

Sex handler bare for de færreste om å oppfylle sånne krav, og for det meste handler det bare om alt det andre,  som er mye, mye viktigere.

Det store, store flertallet er innenfor en normal variasjon rundt et gjennomsnitt, og dette er faktum. Og de som befinner seg i komfortabel nærhet av gjennomsnittlig, er de som har minst grunn til bekymring.

Se bort fra disse diskusjonstrådene om penisstørrelse. De tiltrekker seg ikke nødvendigvis et representativt utvalg av hverken menn eller kvinner, men heller et flertall av de som har en veldig fiksering på "over gjennomsnittlig" utstyr. De bråker derfor masse om hvor "små" de helt normale er. Det er bare disse som roper høyest. Skal vel ikke så mye til for å forstå det? Hvis man altså er kjent med hva som er mest normalt/ gjennomsnittlig, og det er lett tilgjengelige opplysninger.

Anonymkode: 69193...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...